eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzymin › Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137018 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZYMIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Radzymin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 226676767

1.5.8.) Numer faksu: 226676899

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@radzymin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://radzymin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8a0f456-de32-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105515/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 192405,85 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin w podziale na części w ramach zadania inwestycyjnego Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin. Postępowanie podzielono na 3 części:
Część 1.
Zadanie 1. Oświetlenie ul. Bajkowej w Cegielni – na istniejących słupach zamontować oprawy LED (4 szt.). Oświetlenie zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Polnej.
Zadanie 2. Oświetlenie ul. Jesiennej w Ciemnem – na istniejących słupach zamontować oprawy LED (4 szt.). Oświetlenie zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Piłsudskiego.
Zadanie 3. Oświetlenie ul. Jaśminowej w Słupnie – na istniejących słupach zamontować oprawy LED (2 szt.). Oświetlenie zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Jaśminowej
Zadanie 4. Oświetlenie ul. Dziennikarskiej w Ciemnem – na istniejących słupach zamontować oprawy typu LED (6 szt.) oraz na ul. Azaliowej (2 szt.). Oprawy zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Azaliowej w Cegielni
Zadanie 5. Oświetlenie ul. Iglastej w Ciemnem – na istniejących słupach zamontować oprawy typu LED (5 szt.). Oświetlenie należy zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Wołomińskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 56097,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin w podziale na części w ramach zadania inwestycyjnego Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin. Postępowanie podzielono na 3 części:Część 2.
Zadanie 1. Oświetlenie ul. Ziemowita w Radzyminie – na istniejących słupach zamontować oprawy typu LED (9 szt.). Oprawy zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Nowej. Z projektowaną linią krzyżuje się linia średniego napięcia. Na skrzyżowaniu linii oświetleniowej i średniego napięcia należy skablować linie oświetleniową.
Zadanie 2. Oświetlenie ul. Nowowiejskiej w Sierakowie – na istniejących słupach zamontować oprawy LED (3 szt.). Oprawy zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Sienkiewicza w Sierakowie.
Zadanie 3. Oświetlenie ul. Letniskowej – na istniejących słupach zamontować oprawy typu LED (10 szt.). Należy wykonać skrzynkę SOK do zasilenia oświetlenia.
Zadanie 4. Oświetlenie ul. Zegrzyńskiej w Arciechowie – na istniejących słupach zamontować oprawy typu LED (4 szt.) Oprawy zasilić linią napowietrzną z istniejącego oświetlenia w ul. Zegrzyńskiej w Arciechowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 63414,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin w podziale na części w ramach zadania inwestycyjnego Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radzymin. Postępowanie podzielono na 3 części:Część 3.
Zadanie 1. Oświetlenie ul. Wiosennej w Słupnie – na istniejących słupach zamontować oprawy typu LED (10 szt.). Należy wykonać linię napowietrzną. Nowoprojektowane oświetlenie ulicy zasilić z istniejącej szafy LN zlokalizowanej na ul. Młodzieńczej. Dokumentacja projektowa budowy oświetlenia stanowi załącznik do postępowania.
Zadanie 2. Oświetlenie ul. Skrajnej w Radzyminie – na istniejących słupach zamontować oprawy LED (5 szt.). Zasilenie w energię elektryczną projektowanego oświetlenia będzie z istniejącej sieci oświetleniowej zlokalizowanej w ul. Maczka. Dokumentacja projektowa budowy oświetlenia stanowi załącznik do postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 72893,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78301,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96764,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78301,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-BUD Paweł Łazicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 12505881-82

7.3.3) Ulica: Szczęśliwa 23

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78301,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96051,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114636,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96051,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-BUD Paweł Łazicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1250588182

7.3.3) Ulica: Szczęśliwa 23

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96051,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55820,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55820,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELES-BUD Ewa Konopka-Strusińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9522005248

7.3.3) Ulica: Powstańców 4a/2

7.3.4) Miejscowość: Kobyłka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55820,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.