Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122710/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
- 2022/BZP 00008410/01 - Wynik z dnia 2022-01-10
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137013 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie nowej Tożsamości Wizualnej dla marki Fundusze Europejskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137013
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00122710/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: 1) Cena - 40%; 2) Prace grafika nagrodzone w konkursach - 40%; 3) Doświadczenie grafika skierowanego do realizacji zamówienia - 20%.
Po zmianie:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena - 40%;
2) Prace grafika lub dyrektora artystycznego nagrodzone w konkursach - 40%;
3) Doświadczenie grafika skierowanego do realizacji zamówienia - 20%.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Prace grafika nagrodzone w konkursach (konkursy ogólnopolskie lub europejskie, a nagroda przyznana za identyfikację wizualną dla marki)
Po zmianie:
Prace grafika lub dyrektora artystycznego nagrodzone w konkursach (konkursy ogólnopolskie lub europejskie, a nagroda przyznana za identyfikację wizualną dla marki)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
(numeracja zgodna z SWZ) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
5.1 nie podlegają wykluczeniu,
5.2 spełniają następujące warunki dotyczące:
5.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
5.2.4.1. w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 3 usługi, z których każda polegała na zaprojektowaniu identyfikacji wizualnej zawierającej w swoim zakresie: logo, layout druków, elementy wystawiennicze, reklamy internetowe, grafikę w mediach społecznościowych oraz infografiki i oznakowanie gadżetów oraz przygotowanie plików do druku o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każda.
5.2.4.2 dysponuje lub będzie dysponował zespołem, który będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia, składającym się z:
5.2.4.2.1 co najmniej 1 dyrektora artystycznego, który w okresie ostatnich 3 lat, liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, był odpowiedzialny za minimum 3 projekty identyfikacji wizualnej, w zakresie o którym mowa w pkt 5.2.4.1 SWZ, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każdy;
5.2.4.2.2 co najmniej 1 kierownika projektu, który w okresie ostatnich 3 lat, liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, był odpowiedzialny za prowadzenie (tj. zarządzanie ludźmi, czasem realizacji projektów, kosztami oraz dokumentacją projektową) co najmniej 3 projektów tworzenia identyfikacji wizualnej, w zakresie o którym mowa w pkt 5.2.4.1, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każdy;
5.2.4.2.3 co najmniej 1 grafika, posiadającego doświadczenia jako projektant w minimum 1 projekcie tworzenia identyfikacji wizualnej w zakresie, o którym mowa w pkt 5.2.4.1.
Po zmianie:
(numeracja zgodna z SWZ) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
5.1 nie podlegają wykluczeniu,
5.2 spełniają następujące warunki dotyczące:
5.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
5.2.4.1. w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 3 usługi, z których każda polegała na zaprojektowaniu identyfikacji wizualnej zawierającej w swoim zakresie: logo, layout druków, elementy wystawiennicze, reklamy internetowe, grafikę w mediach społecznościowych oraz infografiki i oznakowanie gadżetów oraz przygotowanie plików do druku o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każda.
5.2.4.2 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3-osobowym zespołem, który będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia, składającym się z:
5.2.4.2.1 co najmniej 1 dyrektora artystycznego, który w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, był odpowiedzialny za minimum 3 projekty identyfikacji wizualnej,
tj. był odpowiedzialny za:
a) przygotowanie Key Visual, koncepcji graficznych, kreacji;
b) zarządzanie i inspirowanie pracy zespołu grafików,
i każdy z 3 projektów był o wartości co najmniej 50 000 zł brutto;
5.2.4.2.2 co najmniej 1 kierownika projektu, który w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, był odpowiedzialny za prowadzenie (tj. zarządzanie ludźmi, czasem realizacji projektów, kosztami oraz dokumentacją projektową) co najmniej 3 projektów tworzenia identyfikacji wizualnej, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każdy;
5.2.4.2.3 co najmniej 1 grafika, posiadającego doświadczenie jako projektant
w minimum 1 projekcie tworzenia identyfikacji wizualnej obejmującym następujące elementy: logo, layout druków, elementy wystawiennicze, reklamy internetowe, grafikę w mediach społecznościowych oraz infografiki i oznakowanie gadżetów oraz przygotowanie plików do druku.
Uwaga: Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie powyższych funkcji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-08-05 10:00
Po zmianie:
2021-08-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-08-05 11:00
Po zmianie:
2021-08-12 11:00
| 2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej - inkubatora mikrobiologicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





