eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipniki › Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137010 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Lipnikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550741986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stacha Konwy 3

1.5.2.) Miejscowość: Lipniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-436

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 7725003

1.5.8.) Numer faksu: 29 7725003 w. 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osplipniki@gminalyse.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglyse.e-bip.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osplipniki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c698b059-e494-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114328/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSP.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 969978,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiot zamówienia wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV: 34144210-3 Wozy strażackie.
5.2. Przedmiotem zamówienia jest średni samochód ratowniczo-gaśniczy na potrzeby funkcjonowania Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipnikach.
5.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie w zakresie obsługi i prowadzenia pojazdu dla 6 osób w siedzibie Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipnikach.
5.4. Przedmiot zamówienia powinien:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji;
b) być fabrycznie nowy (nierejestrowany);
c) posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania;
d) posiadać co najmniej 2 letnią gwarancję na cały przedmiot zamówienia liczoną od daty jego odbioru.
Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie Ochotnicza Straż Pożarna w Lipnikach, ul. Stacha Konwy 3, 07-436 Lipniki.
5.5. Szczegółowy opis wymagań średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego stanowi załącznik nr 7 do SWZ, który Wykonawca musi załączyć wypełniony do oferty określając spełnienie przez samochód wymaganych parametrów i rozwiązań technicznych.
5.6. Wykonawca przedłoży wraz z ofertą ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w Jednostkach Państwowej Straży Pożarnej wydany przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej.
5.7. Wszystkie wymagane dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu jako samochód specjalny pożarniczy dostarczone nie później niż w dniu przekazania przedmiotu umowy.
5.8. Pojazd wyposażony w opony całoroczne z głębokim typem bieżnika.
5.9. Gwarancja minimum 24 miesiące.
5.10. Czas reakcji serwisu maksymalnie do 3 dni roboczych od czasu powiadomienia.
5.11. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.
5.12. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
5.13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Uzasadnienie: Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i jeden rodzaj dostaw. Przedmiotowe zamówienie polega bowiem na dostawie jednego towaru. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek dodatkowej koordynacji dostaw przez różnych wykonawców realizujących dostawę poszczególnych części zamówienia
5.14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.16. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
5.17. Zamawiający nie określił w SWZ wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.18. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
5.19. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.20. Zgodnie z art. 310 pkt 1 p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 969978,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 969978,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 969978,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wawrzaszek ISS Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372637477

7.3.3) Ulica: Leszczyńska 22

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 969978,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.