eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. "Remont budynku mieszkalnego położonego w m. Lubianek 3, gm. Grunwald"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136965 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Remont budynku mieszkalnego położonego w m. Lubianek 3, gm. Grunwald”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Remont budynku mieszkalnego położonego w m. Lubianek 3, gm. Grunwald”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0e6f6ca-ce94-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007295/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.73 Nadzór inwestorski nad zadaniem polegającym na wykonaniu odbudowy lokalu nr 3 wraz z wykonaniem szamba i łazienki w lokalu nr 2 budynku Lubianek 3, gm. Grunwald

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085448/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.35.2021.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 591919,15 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6634,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Remont budynku mieszkalnego położonego w m. Lubianek 3, gm. Grunwald”.
2. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oferent zobowiązany będzie do wykonania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy w tym w szczególności:
1) Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
2) Informowanie zamawiającego o zagrożeniach w realizacji zadania, występujących odstępstwach jakościowych, odstępstwach co do sposobu wykonania zadania;
3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych niezgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
4) Sprawdzenie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w odbiorach technicznych;
5) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
6) Sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu zamawiającego, a także pełne rozliczenie finansowe realizowanego zadania;
7) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwołanych przez zamawiającego i ich protokołowanie.
3. Roboty budowlane obejmują:
1) Lokal mieszkalny nr 2:
a) Wykonanie łazienki,
b) Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
c) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz zamontowanie wkładu kominowego ze stali żaroodpornej,
d) Wykonanie instalacji elektrycznej,
e) Roboty malarskie i wykończeniowe.
2) Lokal mieszkalny nr 3:
a) Odbudowę stropu nad parterem,
b) Wydzielenie pomieszczenia mieszkalnego na poddaszu,
c) Docieplenie ścian zewnętrznych,
d) Wykonanie opaski betonowej wokół budynku,
e) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
f) Wymianę wykładzin podłogowych,
g) Wykonanie łazienki,
h) Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
i) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz zamontowanie wkładu kominowego ze stali żaroodpornej,
j) Wykonanie instalacji elektrycznej,
k) Roboty malarskie i wykończeniowe
3) oraz wykonanie bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. do 10 m³ wraz z przyłączem kanalizacyjnym.
Szczegółowy zakres robót remontowych określony został w dokumentacji projektowej autorstwa: „Łaganowski” Henryk Łaganowski z siedzibą w Olsztynie wraz z zespołem oraz projektach branżowych, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i przedmiarze robót, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8118,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK Krzysztof Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792482673

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 11/15

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.