eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi szkoleniowe na rok 2022 dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin (VI).



Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe na rok 2022 dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin (VI).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niecała 14

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814665200

1.5.8.) Numer faksu: 814665201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muplublin.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe na rok 2022 dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin (VI).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f638aef1-858f-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020491/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)" Kucharz z egzaminem czeladniczym

1.3.9 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)": Monter instalacji i urządzeń sanitarnych z egzaminem czeladniczym

1.3.10 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)": Technolog robót wykończeniowychw budownictwie z egzaminem czeladniczym

1.3.11 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)": Kosmetyczka z egzaminem czeladniczym

1.3.12 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)": Fryzjer z egzaminem czeladniczym

1.3.13 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)" Spawanie metodą TIG i MAG

1.3.14 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)" Operator koparko - ładowarki klasa III

1.3.15 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)" Kadry i płace z egzaminem zewnętrznym

1.3.16 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)" Asystent/ka ds. księgowości z egzaminem zewnętrznym

1.3.17 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)" Podstawowe kompetencje cyfrowe - ECDL Base

1.3.18 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)" Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej z egzaminem zewnętrznym

1.3.34 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)" Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Aktywizacja osób młodych pozostajacych bez pracy w mieście Lublin (VI) w ramach Osi Priorytetowej I, Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy - projekty pozakonkursowe, Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052077/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MUP.PKIII.371.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 493325,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kucharz z egzaminem czeladniczym. Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób). Liczba godzin szkolenia: 120 godzin zegarowych zajęć + egzamin czeladniczy przed Komisją Egzaminacyjną Izby Rzemieślniczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Monter instalacji i urządzeń sanitarnych z egzaminem czeladniczym. Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób). Liczba godzin szkolenia: 120 godzin zegarowych zajęć + egzamin czeladniczy przed Komisją Egzaminacyjną Izby Rzemieślniczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 31183,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Technolog robót wykończeniowych w budownictwie z egzaminem czeladniczym. Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób). Liczba godzin szkolenia: 120 godzin zegarowych zajęć + egzamin czeladniczy przed Komisją Egzaminacyjną Izby Rzemieślniczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 60275,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kosmetyczka z egzaminem czeladniczym. Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób). Liczba godzin szkolenia: 120 godzin zegarowych zajęć + egzamin czeladniczy przed Komisją Egzaminacyjną Izby Rzemieślniczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 29666,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fryzjer z egzaminem czeladniczym. Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób). Liczba godzin szkolenia: 120 godzin zegarowych zajęć + egzamin czeladniczy przed Komisją Egzaminacyjną Izby Rzemieślniczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 59666,67 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Spawanie metodą TIG i MAG . Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób). Liczba godzin: 140 godzin zegarowych zajęć łącznie z egzaminem przed Komisją powołaną przez Sieć Badawczą Łukasiewicz-Instytut Spawalnictwa lub równoważną instytucją do tego uprawnioną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 52680,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT. Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób). Liczba godzin: 50 godzin zegarowych zajęć + egzamin przed Urzędem Dozoru Technicznego lub równoważnym podmiotem do tego uprawnionym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 17226,67 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Operator koparko-ładowarki kl.III. Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób). Liczba godzin: 100 godzin zegarowych i 30 minut zajęć + egzamin przed Komisją powołaną przez Sieć Badawczą Łukasiewicz Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 44666,67 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kadry i płace z egzaminem zewnętrznym. Liczba osób: 10 osób (1 x 10 osób). Liczba godzin: 100 godzin zegarowych zajęć + egzamin zewnętrzny przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 22244,25 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Asystent/ka ds.księgowości z egzaminem zewnętrznym. Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób). Liczba godzin: 100 godzin zegarowych zajęć + egzamin zewnętrzny przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 40353,67 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawowe kompetencje cyfrowe -ECDL Base. Liczba osób: 30 osób (3 grupy x 10 osób). Liczba godzin: 100 godzin zegarowych zajęć + egzamin będzie przeprowadzony przez instytucję uprawnioną do przeprowadzania egzaminów i certyfikacji ECDL (uprawienia uzyskane od Polskiego Towarzystwa Informatycznego)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 62400,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej z egzaminem zewnętrznym. Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób). Liczba godzin: 100 godzin zegarowych zajęć + egzamin zewnętrzny przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 14462,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51814,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sannort Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641875854

7.3.3) Ulica: ul. Ożarowska 75

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

W postępowaniu dotyczącym części II zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49440 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sannort Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641875854

7.3.3) Ulica: ul. Ożarowska 75

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29807,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr Kursor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462713354

7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 62

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-013

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr Kursor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462713354

7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 62

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-013

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120104912

7.3.3) Ulica: ul. Królewska 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-109

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120104912

7.3.3) Ulica: ul. Królewska 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-109

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr Kursor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462713354

7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 62

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-013

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18160 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości Robert Staluszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621318617

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 8

7.3.4) Miejscowość: Janowiec Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 88-430

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120104912

7.3.3) Ulica: ul. Królewska 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-109

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej „ZETO” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120156688

7.3.3) Ulica: ul. Diamentowa 2 a

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-447

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne: na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Zgodnie z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w związku z Ogłoszeniem o zamówieniu nr 2022/BZP 00052077/01 z dnia 2022-02-09, przedmiotem zamówienia w części XII była organizacja szkolenia „Opiekun osoby starszej
i niepełnosprawnej z egzaminem zewnętrznym”, w ramach którego przeszkolonych miało być 10 osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie.
Postawą do wszczęcia postępowania w zakresie organizacji szkolenia będącego przedmiotem zamówienia, zgodnie z „Wykazem potrzeb szkoleniowych osób bezrobotnych
i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie”, było zainteresowanie ze strony osób uprawnionych (20 osób według stanu na dzień 31.10.2021 r.) do skierowania przez Zamawiającego do odbycia szkolenia i przystąpienia do egzaminu potwierdzającego zdobycie umiejętności i kwalifikacji, gwarantujące realizację zamówienia publicznego oraz zapewniające przeszkolenie wymaganej przedmiotem zamówienia ilości osób. Dodatkowo w opracowanej przez Zamawiającego na podstawie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy, „Listy Zawodów i Specjalności z uwzględnieniem kwalifikacji i umiejętności, na które istnieje zapotrzebowanie na lokalnym rynku pracy” dotyczącej 2022r. znajduje się zawód „opiekun osoby starszej”. Jednocześnie za potrzebą realizacji szkolenia w zawodzie opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych przemawiał również fakt, iż co roku istniało zapotrzebowanie wśród pracodawców, który poszukiwali posiadających odpowiednie kwalifikacje pracowników w ramach krajowych ofert pracy (w 2021 r. do Zamawiającego zgłoszone zostało zapotrzebowanie na 74 osoby – dane zawarte w Sprawozdaniu z działalności Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie za 2021r.. Zgodnie z Barometrem zawodów – Miasto Lublin 2022, opiekunowie osoby starszej lub niepełnosprawnej stanowią grupę zawodów deficytowych.
Ciąg dalszy w sekcji IX Informacje dodatkowe

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16080 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ciąg dalszy Sekcja V Zakończenie postępowania:
Przyczyną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w części XII zamówienia - „Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej z egzaminem zewnętrznym” jest istotna zmiana okoliczności powodująca, że postępowanie o udzielenie zamówienia i wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć, polegająca na tym, iż Zamawiający aktualnie nie posiada żadnego wniosku osoby uprawnionej o skierowanie do odbycia szkolenia w zakresie opiekuna osoby starszej i niepełnosprawnej, pomimo podjęcia przez Miejski Urząd Pracy w Lublinie działań w kierunku promującym przedmiotowe szkolenie wśród osób uprawnionych. Nieprzewidywalność wystąpienia powyższej okoliczności ma charakter obiektywny, zaś zaistnienie tych przyczyn nie mogło być przewidziane przez Zamawiającego pomimo dołożenia należytej staranności aby przeprowadzić szkolenie będące przedmiotem zamówienia. Zmawiający w celu zapewnienia zakładanej do przeszkolenia w ramach niniejszego zamówienia ilości osób oraz w ramach działań aktywizujących przekazał informacje o możliwości uzyskania kwalifikacji i pracy w obszarze związanym z opieką nad osobami starszymi i niepełnosprawnym 688 osobom, w tym 150 osobom bezrobotnym do 30 roku życia.

Na istotną zmianę okoliczności powodującą, że postępowanie o udzielenie zamówienia i wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia procedury o udzielenie zamówienia publicznego ma również fakt, iż 24 lutego 2022r. doszło do wybuchu konfliktu zbrojnego na terenie Ukrainy
i w konsekwencji dużego napływu uchodźców z tego Państwa, co miało bezpośredni wpływ na sytuację na lokalnym rynku pracy i zapotrzebowanie na wykwalifikowanych pracowników również w zakresie opiekunów osób starszych i niepełnosprawnych. Obywatele z Ukrainy zaczęli podejmować zatrudnienie m.in. w zawodzie opiekuna i pokrewnych bez udziału Zamawiającego. W związku z powyższym w okresie po 24 lutym 2022r. dotychczas do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta pracy w zawodzie opiekuna. Zmniejszyło się również zapotrzebowanie na szkolenie będące przedmiotem zamówienia w ramach prowadzonego postępowania, czego dowodem są ankiety, mające potwierdzić zainteresowanie w przeszkoleniu w zakresie opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych, zgromadzone wśród osób do 30 roku życia zgłaszających się do Miejskiego Urzędu Pracy
w Lublinie – przeprowadzonych dodatkowo w dniach 12 kwiecień 2022r. do 14 kwiecień 2022r. – gdzie w ramach 50 ankiet zebranych wśród klientów Urzędu Zamawiający otrzymał 49 negatywnych oraz jedną pozytywną.
Podkreślenia wymaga fakt, iż sytuacja, spowodowana m.in. trwającym konfliktem zbrojnym na terenie Ukrainy oraz wywołaną nim falą migracji ,spowodowała istotną zmianę okoliczności z których w chwili wszczęcia postępowania, przy dołożeniu należytej staranności, nie dało się przewidzieć, a tym bardziej Zamawiający nie miał możliwości przewidzenia jej wpływu na kolizję interesu publicznego z prowadzeniem postępowania lub wykonaniem zamówienia.
Co ważne okoliczności uzasadniające zaistnienie braku interesu publicznego mają charakter trwały, czyli nie można ich przezwyciężyć np. przez zmianę organizacyjną czy uzgodnień, a także zewnętrzny wobec stron postępowania – co ma miejsce w niniejszej sprawie.
Decyzja Zamawiającego o unieważnieniu postępowania jest wynikiem przeprowadzonej gruntownej analizy stanu faktycznego i prawnego z uwzględnieniem interesu publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.