Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00081360/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136915 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska 47
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 477 811 475
1.5.8.) Numer faksu: 91 477 811 477
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/procedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka sektora finansów publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1838c3d8-caa5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022072/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081360/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-2380-44/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400300,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję - KPP Pyrzyce4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 6666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję - KPP Choszczno4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16016,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych prze Policję - KPP Kołobrzeg4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 89756,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję - KPP Police4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 75528,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję - KPP Stargard4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 130569,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na te część nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na te część nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80349,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80349,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80349,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRANS-HOL" Adam Molis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 671-159-62-08
7.3.3) Ulica: Komandorska 16
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80349,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na te część nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na te część nie wpłynęła żadna oferta.
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Zamrażarka niskotemperaturowa, Chłodziarka laboratoryjna - zakup jest finansowany ze środków projektu badawczego NCN.
- Rewitalizacja parku im. Fryderyka Chopina w Szczecinie - etap I (strefa sportowa i muzyczna)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZATORNI
- ". USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
- Termomodernizacja budynku szkoły Podstawowej nr 61 przy ul. 3 - go Majka 4 w Szczecinie
- "Zainstalowanie monitoringu agregatów prądotwórczych w Urzędzie Morskim w Szczecinie''
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych, całodobowych usług w zakresie usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów zabezpieczonych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym.
- Świadczenie całodobowych usług w zakresie administracyjnego usuwania pojazdów o d.m.c. do 3,5 tony z terenu miasta Rzeszowa
- Świadczenie kompleksowych usług usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów (z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne) usuniętych z dróg Powiatu Kartuskiego
więcej: Usługi parkingowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.