eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZAKUP PRZYCZEPY SPECJALNEJ - PODNOSNIK KOSZOWY NA PLATFORMIE NA POTRZEBY BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY



Ogłoszenie z dnia 2025-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP PRZYCZEPY SPECJALNEJ – PODNOSNIK KOSZOWY NA PLATFORMIE NA POTRZEBY BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525835434

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Powiat Bydgoski

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542573290

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: J. Słowackiego 3

1.11.4.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.11.5.) Kod pocztowy: 85-008

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.11.9.) Numer telefonu: 525835400

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.powiat.bydgoski.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP PRZYCZEPY SPECJALNEJ – PODNOSNIK KOSZOWY NA PLATFORMIE NA POTRZEBY BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35da09f4-35b9-4c73-b68f-8da5405c46d3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673662/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup podnośnika koszowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1070827

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1070827

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, mają być przekazywane za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@powiat.bydgoski.pl Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 Roz. Prezesa RM z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
https://drive.google.com/file/d/1LdzqfyfafJgGtqZRb2RW-v-CzUTL6EFY/view w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych z siedzibą w Bydgoszczy, ul. J. Słowackiego 3, 85-008 Bydgoszcz, tel. 52 58 35 434, e–mail: zdp@powiat.bydgoski.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Bydgoszczy jest Pani Barbara Kalińska, tel. 52 58 35 451, e-mail: iodo@powiat.bydgoski.pl
3) Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Nazwa zamówienia: Zakup przyczepy specjalnej – podnośnik koszowy na platformie na potrzeby brygady drogowej Zarządu Dróg Powiatowych w Bydgoszczy”o sygnaturze JO-III.271.1.8.2025, prowadzonym w trybie podstawowym wariant bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 oraz art. 18 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada/ją Pani/Pan/Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.8.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2024 r, wolnej od wad prawnych
i fizycznych przyczepy specjalnej - podnośnika koszowego na platformie spełniającej co najmniej wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe opisane w Specyfikacji Techniczno-Użytkowej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ
2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, który będzie odpowiadał powszechnie obowiązującym przepisom prawa oraz wszelkim wymogom nałożonym na użytkownika przez obowiązujące przepisy, w szczególności ma spełniać wymagania dotyczące dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego na terenie Polski oraz posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - zgodnie z art. 72 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2024 r.125).
3) Wykonawca przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia dokona stosownego badania w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT). Dokumenty dopuszczające sprzęt do użytkowania przedstawi wraz z dostawą.
4) Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana jednorazowo w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) w godzinach między 8:00 a 13:00.
5) Wykonawca, z co najmniej 5-cio dniowym wyprzedzeniem poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy.
6) Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia należy rozumieć ostateczny termin dostarczenia przez Wykonawcę: kompletnego, wolnego od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawnego i odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego oraz ofercie Wykonawcy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, potwierdzonego podpisanym przez przedstawicieli obu Stron protokołem odbioru. Z chwilą podpisania protokołu odbioru własność przedmiotu zamówienia przechodzi na Zamawiającego.
7) W dniu dostawy pojazdu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dla dostarczonego pojazdu:
a) dokumenty polskojęzyczne niezbędne do zarejestrowania i użytkowania: książkę gwarancyjną przyczepy specjalnej - podnośnika koszowego na platformie 1 egz., książkę przeglądów serwisowych 1 egz., instrukcję obsługi 1 egz., wykaz materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta 1 egz., świadectwo homologacji oraz inne dokumenty dopuszczające do użytkowania 1 egz., 2 komplety kluczyków lub w ilości dostarczonej przez producenta,
8) Wykonawca zobowiązuje się do pierwszego uruchomienia podnośnika i przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu jego prawidłowej obsługi – czas trwania szkolenia nie krócej niż 1 godzina. Przeszkolenie zostanie potwierdzone adnotacją na protokole odbioru sprzętu.
9) Podczas odbioru przedmiotu zamówienia, Zamawiający, w obecności Wykonawcy sprawdzi, czy dostarczona przyczepa specjalna z podnośnikiem koszowym jest wolna od wad fizycznych oraz czy odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia ujętemu w Załączniku nr 1 do SWZ i ofercie Wykonawcy. W przypadku gdy dostarczona przyczepa specjalna z podnośnikiem koszowym będzie wadliwa lub niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SWZ lub w ofercie Zamawiający ma prawo do nie odebrania dostarczonego sprzętu. W przypadku nie odebrania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć inny wolny od wad zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SWZ i w ofercie w terminie do 7 dni roboczych. Niedostarczenie sprzętu w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy. Dostarczenie przyczepy specjalnej z podnośnikiem koszowym w tym dalszym terminie nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapłaty kary umownej z tytułu zwłoki. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze wad lub usterek o charakterze nieistotnym Zamawiający może odebrać przedmiot zamówienia oraz wyznaczyć Wykonawcy termin na usunięcie wad lub usterek, nie krótszy niż 7 dni roboczych i nie dłuższy niż 14 dni roboczych. Usunięcie stwierdzonych wad lub usterek potwierdzone zostanie protokołem sporządzonym przez strony. Późniejsze niż przy odbiorze wykrycie wad przyczepy specjalnej z podnośnikiem koszowym nie pozbawia Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji.
10) Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Brygady Drogowej Zamawiającego do momentu podpisania protokołu odbioru.
12) Wszystkie niezbędne do sprawdzenia przedmiotu zamówienia dokumenty, w tym dokumentacja techniczna, a także pomoc ze strony personelu Wykonawcy niezbędna do dokonania sprawdzenia przedmiotu zamówienia, będą dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę, bez ponoszenia z tego tytułu przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
13) Wykonawca gwarantuje, że wszystkie czynności wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, w szczególności konserwacje, przeglądy techniczne, serwis i naprawa, dokonywane będą przez autoryzowany serwis producenta przyczepy specjalnej - podnośnika koszowego na platformie. Wykonawca lub sieć producenta, winien dysponować przynajmniej jednym autoryzowanym serwisem świadczącym usługi dojazdu do klienta, który może dokonać większość czynności wymaganych do zachowania udzielonej gwarancji, w szczególności konserwacji, przeglądów technicznych, serwisu i naprawy.
14) przypadku wystąpienia w okresie rękojmi lub gwarancji wad, usterek lub konieczności naprawy przyczepy specjalnej - podnośnika koszowego na platformie lub jego części Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego ich usunięcia w terminie nie dłuższym niż do 7 dni roboczych od daty ich zgłoszenia, chyba że ze względów technologicznych, Strony ustalą inny termin.
15) Po upływie terminu, o którym mowa w pkt. 13 Zamawiający ma prawo zlecić usunięcie zgłoszonych Wykonawcy wad, usterek lub napraw wybranemu przez siebie podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez odrębnego upoważnienia Sądu i niezależnie od kosztów jakie poniesie z tego tytułu Wykonawca, zachowując przy tym prawo do roszczeń i naprawienia szkody powstałej z tytułu zwłoki.
16) W przypadku, o którym mowa w pkt. 14 Zamawiający zachowuje prawo do udzielonej w ramach niniejszego zamówienia gwarancji i rękojmi.
17) Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad, usterek lub wykonania napraw na swój koszt bez względu na ich wartość z zastrzeżeniem pkt. 17.
18) W przypadku stwierdzenia przez autoryzowany serwis przyczepy specjalnej - podnośnika koszowego na platformie nieopłacalności (lub niemożliwości) usunięcia wad lub usterek w okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawca może odmówić usunięcia wad lub usterek i na własny koszt wymieni sprzęt na nowy zgodny z postanowieniami niniejszego zamówienia w terminie uzgodnionym przez Strony. W sytuacji stwierdzenia przez autoryzowany serwis nieopłacalności (lub niemożliwości) usunięcia wad lub usterek w okresie trwania gwarancji lub rękojmi, żądanie wymiany pojazdu przysługuje również Zamawiającemu. W terminie do czasu dostawy nowego pojazdu Wykonawca zobowiązuje się udostępnić nieodpłatnie przyczepę specjalną - podnośnik koszowy na platformie zastępczy o parametrach maksymalnie zbliżonych do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ.
19) W razie zniszczenia lub zgubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli wykaże przy pomocy innego dowodu – w szczególności zawartej Umowy – istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przedmiotowych warunków gwarancji.
20) Pomimo upływu okresu gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad, usterek lub wykonania naprawy, które zostały stwierdzone przez Zamawiającego w okresie trwania gwarancji.
21) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz „Specyfikacja techniczno- użytkowa przyczepy specjalnej - podnośnika koszowego na platformie” stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia i musi być dołączony do Oferty. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym nazwę producenta (firmę), nazwę, model, rok produkcji oferowanej przyczepy specjalnej - podnośnika koszowego na platformie.
22) Warunki eksploatacji przedmiotu zamówienia: przyczepa specjalna - podnośnik koszowy na platformie będzie garażowany. Nie mniej jednak jego eksploatacja będzie się odbywała w warunkach pogodowych spotykane w polskiej strefie klimatycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42415100-9 - Pojazdy z podnośnikami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Cena, waga kryterium 60 %
Gwarancja jakości, waga kryterium 20%
Termin dostawy urządzenia, waga kryterium 10%
Serwis urządzenia (w zakresie przeglądów serwisowych, w tym gwarancyjnych), waga kryterium 10%
2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. Oferty ocenione zostaną wg wzoru:
P = C + G + T + S
Przy czym 1% = 1 pkt
P – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „cena oferty brutto”
G – liczba punktów przyznanych w kryterium „okres gwarancji jakości”
T – liczba punktów przyznanych w kryterium „termin dostawy”
S – liczba punktów przyznanych w kryterium „serwis”
a) Sposób obliczania C:
Oferty w kryterium cena ocenione zostaną w następujący sposób:
C=C min /C of. ocen x 60
gdzie:
Cmin - najniższa wartość w kryterium cena spośród złożonych ofert
Cof. ocen. – wartość obliczanej oferty w kryterium cena
C - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej (w zaokrągleniu
do dwóch miejsc po przecinku)
b) Sposób obliczania G:
Punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
24 miesięcy– okres minimalny-0 pkt.
36 miesięcy-10 pkt.
48 miesięcy-20 pkt.
Wykonawca winien zaproponować długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach, tj. 24 lub 36 lub 48 miesięcy. W przypadku podania innego okresu gwarancji, Zamawiający przyzna liczbę punktów odpowiadającą najbliższemu niższemu niż podany przez Wykonawcę okresowi gwarancji, zgodnie z punktacją przewidzianą w tabeli powyżej. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 48 miesięcy.
c) Sposób obliczania T:
Wykonawca winien zaproponować termin realizacji zamówienia (dostawy) w pełnych miesiącach. Maksymalny termin określony przez Zamawiającego to 6 miesięcy. Oferty w kryterium cena ocenione zostaną w następujący sposób:
T= T max /T of. ocen x 10
gdzie:
T max – maksymalny okres dostawy w kryterium termin dostawy spośród złożonych ofert
Tof. ocen. – wartość obliczanej oferty w kryterium termin dostawy
T - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej (w zaokrągleniu
do dwóch miejsc po przecinku)
d) Sposób obliczania S:
Punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób
24 miesięcy– okres minimalny-0 pkt.
36 miesięcy-5 pkt.
48 miesięcy-10 pkt.
Zamawiający wymaga, by Wykonawca zapewnił świadczenie usługi serwisowej przez autoryzowany serwis w ramach realizacji umowy. Usługa ma obejmować wykonywanie serwisu w zakresie przeglądów serwisowych i gwarancyjnych określonych przez producenta w książce serwisowej urządzenia w miejscu siedziby brygady drogowej, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tytułu świadczenia usług tzw. robocizny i dojazdu serwisanta. Zamawiający w takim wypadku pokrywał będzie jedynie koszty materiałów eksploatacyjnych (tj. oleje, filtry). Koszt wymiany (dojazd i robocizna) innych części podlegających naturalnemu zużyciu będzie po stronie Wykonawcy. Za konieczne materiały (części) w takim wypadku zapłaci Zamawiający.
Wykonawca winien zaproponować długość okresu serwisowania sprzętu w pełnych miesiącach, tj. 24 lub 36 lub 48 miesięcy. W przypadku podania innego okresu, Zamawiający przyzna liczbę punktów odpowiadającą najbliższemu niższemu niż podany przez Wykonawcę okresowi, zgodnie z punktacją przewidzianą w tabeli powyżej. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje okres usługi serwisowania dłuższy niż 48 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 48 miesięcy.
Zaproponowanie przez Wykonawcę, krótszych niż 24-ro miesięczne okresów gwarancji i serwisu w zakresie przeglądów okresowych i gwarancyjnych (sposób obliczania dla G i S), uznana będzie za niespełnienie wymagań Zamawiającego i będzie stanowić podstawę do odrzucenia oferty w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkr 5) ustawy Pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: serwis urządzenia (w zakresie przeglądów serwisowych w tym gwarancyjnych)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Specyfikacja Techniczno-Użytkowa sprzętu – Załącznik nr 1 do SWZ
2) Katalog lub inny dokument potwierdzający spełnianie żądanych wymagań przez oferowaną przyczepę specjalną - podnośnik koszowy na platformie. W przypadku gdy jakiś parametr nie byłby potwierdzony w ww. dokumentach, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia autoryzowanego dystrybutora lub producenta. Złożone dokumenty mają być w języku polskim lub zawierać polskie tłumaczenie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Katalog lub inny dokument potwierdzający spełnianie żądanych wymagań przez oferowaną przyczepę specjalną - podnośnik koszowy na platformie. W przypadku gdy jakiś parametr nie byłby potwierdzony w ww. dokumentach, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia autoryzowanego dystrybutora lub producenta. Złożone dokumenty mają być w języku polskim lub zawierać polskie tłumaczenie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 11pkt. 4) SWZ wraz z oświadczeniem tego podmiotu– Załącznik 3 (jeżeli dotyczy);
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2);
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (zgodnie z zapisem art. 117 ust. 4 ustawy Pzp), z którego wynika, które roboty / usługi / dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy, tak w zakresie terminu realizacji jak również wynagrodzenia,
w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia poniżej określonych okoliczności:
1) przedłużenia terminu wykonania dostawy, w przypadku:
a) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
b) nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego;
c) niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, wprowadzone obostrzenia lub inne okoliczności utrudniające realizację zamówienia, a związane z panującą pandemią lub wprowadzonym stanem wojennym) mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostawy,
d) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
2) poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zaistnienia okoliczności przewidzianych 455 ust. 1 ustawy Pzp i wskazanych powyżej i o ile będą one miały wpływ na wysokość wynagrodzenia;
b) zaistnienia okoliczności uzasadniających zastosowanie art. 455 ust. 2
ustawy Pzp;
c) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT)
oraz zmiany obowiązujących przepisów prawa;
d) nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1070827

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-20 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. 2024.507), wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporządzeniu Rady (WE) nr 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (j.t. Dz. U. 2022.593) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporządzeniu Rady (WE) nr 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. 2023.120 i 295).) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporządzeniu Rady (WE) nr 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych powyżej. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.),

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.