Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00513322/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa punktu przetrzymywania tusz w celu zapewnienia bioasekuracji w związku z ASF - Przetarg III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Borne Sulinowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330111066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Borne Sulinowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-449
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borne@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://borne-sulinowo.szczecinek.lasy.gov.pl/en/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nbs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa punktu przetrzymywania tusz w celu zapewnienia bioasekuracji w związku z ASF - Przetarg III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79c634ff-820a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00174146/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa punktu przetrzymywania tusz w celu zapewnienia bioasekuracji w związku z ASF
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
- oczyszczenie terenu z istniejących drzew wraz z towarzyszącą roślinnością;
- wykonanie płyt fundamentowych pod kontenery chłodnicze;
- wykonanie utwardzeń terenu z betonowej kostki brukowej oraz płyt ażurowych,
- wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego,
- wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej,
- wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W ww. postępowaniu, w wyznaczonym terminie do składnia ofert tj. do dnia 10.01.2023 r. do godz. 915, wpłynęły trzy oferty. Oferta złożona przez Wykonawcę:
1) Pana Kamila Lewickiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Karkam Agrar Service Kamil Lewicki, z miejscem prowadzenia działalności ul. Sienkiewicza 2, 76-020 Bobolice, podlega odrzuceniu na podstawie:
a) art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm. – dalej „PZP”);
b) art. 226 ust. 1 pkt 12) w zw. z art. 266 PZP;
2) B2 Inwestycje Sp. z o.o., ul. Myśliwska 10B/1A, 78-400 Szczecinek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 266 PZP;
3) Pana Piotra Fijołka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Kaspiol-Bud Piotr Fijołek z miejscem prowadzenia działalności ul. Pusta 2/5, 78-520 Złocieniec, podlega odrzuceniu na podstawie:
a) art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. b) w zw. z art. 266 PZP;
b) art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) w zw. z art. 266 PZP.
Zamawiający zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na to, że oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI BORNE SULINOWO
więcej: przetargi BORNE SULINOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.