eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarlinoSukcesywna dostawa lub sprzedaż produktów do mieszkań treningowych w projekcie tworzenia i rozwoju Centrów Usług Społecznych oraz interwencji EFS+ w Gminie Karlino.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa lub sprzedaż produktów do mieszkań treningowych w projekcie tworzenia i rozwoju Centrów Usług Społecznych oraz interwencji EFS+ w Gminie Karlino.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Karlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Traugutta 6

1.5.2.) Miejscowość: Karlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943070291

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.karlino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cus.karlino.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa lub sprzedaż produktów do mieszkań treningowych w projekcie tworzenia i rozwoju Centrów Usług Społecznych oraz interwencji EFS+ w Gminie Karlino.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74e7a74d-cf58-405a-a41f-b719c3618103

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061654/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych i chemicznych do mieszkań treningowych w Gminie Karlino.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Tworzenie i rozwój istniejących Centrów Usług Społecznych i dostarczanych przez nie usług wchodzących w zakres interwencji EFS+ w Gminie Karlino” – projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach FEPZ 2021–2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74e7a74d-cf58-405a-a41f-b719c3618103

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy zobowiązani są do prowadzenia komunikacji elektronicznej za pomocą Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) przy użyciu dostępnych tam formularzy. Zamawiający dopuszcza także komunikację e-mailową na adres: sekretariat@cus.karlino.pl (nie dotyczy składania ofert).

Wszystkie dokumenty elektroniczne muszą być podpisane elektronicznie za pomocą:

kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
podpisu zaufanego,
podpisu osobistego.
Maksymalny rozmiar przesyłanych plików przez Platformę oraz e-mail wynosi 150 MB​
.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest:

Centrum Usług Społecznych w Karlinie
ul. Traugutta 6, 78-230 Karlino
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD):

e-mail: iod@cus.karlino.pl
Cel przetwarzania danych osobowych:

przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia
archiwizacja dokumentacji postępowania
Odbiorcy danych osobowych:

podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa
Okres przechowywania danych osobowych:

4 lata od dnia zakończenia postępowania
jeżeli umowa trwa dłużej niż 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy
Prawa osób, których dane dotyczą:

dostęp do swoich danych osobowych (art. 15 RODO)
sprostowanie danych (art. 16 RODO)
ograniczenie przetwarzania (art. 18 RODO)
wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Osobom, których dane dotyczą, nie przysługuje:

prawo do usunięcia danych (art. 17 ust. 3 lit. b, d, e RODO)
prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO)
prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO)
Okres przechowywania danych:

4 lata od zakończenia postępowania lub
przez cały czas obowiązywania umowy, jeśli okres jej obowiązywania przekracza 4 lata.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych:

adres e-mail: iod@cus.karlino.pl​

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.261.03.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa lub sprzedaż środków czystości, higienicznych i produktów zużywalnych do mieszkań treningowych w ramach projektu »Tworzenie i rozwój istniejących Centrów Usług Społecznych i dostarczanych przez nie usług wchodzących w zakres interwencji EFS+ w Gminie Karlino

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:

Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

1. Cena brutto – 50%
2. Termin realizacji dostaw – 30%
3. Status podmiotu ekonomii społecznej – 10%
4. Dodatkowe udogodnienia dla mieszkańców – 10%

Punktacja w poszczególnych kryteriach:

1. Cena brutto (50%)
Punkty zostaną przyznane według wzoru:
C = (Cmin / Co) × 50
gdzie:
- C – liczba punktów w kryterium ceny,
- Cmi – najniższa zaoferowana cena,
- Co – cena ocenianej oferty.

2. Termin realizacji dostaw (30%)
- do *24 godzin – 30 pkt
- powyżej 24 godzin, ale do 48 godzin – 15 pkt
- powyżej 48 godzin – 0 pkt

3. Status podmiotu ekonomii społecznej (10%)
- Wykonawca jest podmiotem ekonomii społecznej – 10 pkt
- Wykonawca nie jest podmiotem ekonomii społecznej – 0 pkt

4. Dodatkowe udogodnienia dla mieszkańców (10%)
- Dostęp do aplikacji lub strony internetowej do zamówień – 5 pkt
- Możliwość płatności w systemie kart przedpłaconych – 5 pkt

Łączna liczba punktów dla każdej oferty będzie sumą punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Status podmiotu ekonomii społecznej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe udogodnienia dla mieszkańców

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest sukcesywna dostawa lub sprzedaż artykułów spożywczych dla mieszkańców mieszkań treningowych w ramach projektu „Tworzenie i rozwój istniejących Centrów Usług Społecznych i dostarczanych przez nie usług wchodzących w zakres interwencji EFS+ w Gminie Karlino”.

Realizacja zamówienia może odbywać się na dwa sposoby:

Dostawa artykułów spożywczych do mieszkań treningowych na zamówienie.
Samodzielne zakupy przez mieszkańców w wybranym sklepie, zgodnie z ustalonym limitem środków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:

Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:

1. Cena brutto – 50%
2. Termin realizacji dostaw – 30%
3. Status podmiotu ekonomii społecznej – 10%
4. Dodatkowe udogodnienia dla mieszkańców – 10%

Punktacja w poszczególnych kryteriach:

1. Cena brutto (50%)
Punkty zostaną przyznane według wzoru:
C = (Cmin / Co) × 50
gdzie:
- C – liczba punktów w kryterium ceny,
- Cmi – najniższa zaoferowana cena,
- Co – cena ocenianej oferty.

2. Termin realizacji dostaw (30%)
- do *24 godzin – 30 pkt
- powyżej 24 godzin, ale do 48 godzin – 15 pkt
- powyżej 48 godzin – 0 pkt

3. Status podmiotu ekonomii społecznej (10%)
- Wykonawca jest podmiotem ekonomii społecznej – 10 pkt
- Wykonawca nie jest podmiotem ekonomii społecznej – 0 pkt

4. Dodatkowe udogodnienia dla mieszkańców (10%)
- Dostęp do aplikacji lub strony internetowej do zamówień – 5 pkt
- Możliwość płatności w systemie kart przedpłaconych – 5 pkt

Łączna liczba punktów dla każdej oferty będzie sumą punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Status podmiotu ekonomii społecznej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe udogodnienia dla mieszkańców

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

Zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający określa szczegółowe warunki dla poszczególnych części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – składane wraz z ofertą (Załącznik nr 4 do SWZ).

Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, wymagane jest złożenie oświadczenia również przez ten podmiot (Załącznik nr 6 do SWZ).

Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – składane na wezwanie Zamawiającego (Załącznik nr 8 do SWZ).

Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – składane na wezwanie Zamawiającego (Załącznik nr 9 do SWZ).

Dokumenty rejestrowe potwierdzające umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, np. odpis z KRS lub CEIDG.

Pełnomocnictwo, jeśli oferta jest składana przez pełnomocnika, a umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – składane wraz z ofertą.

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, wymagane jest złożenie zobowiązania tego podmiotu (Załącznik nr 5 do SWZ).

Dokumenty rejestrowe potwierdzające umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, np. odpis z KRS lub CEIDG.

Pełnomocnictwo, jeśli oferta jest składana przez pełnomocnika, a umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.

Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy, składane wraz z ofertą (Załącznik nr 6 do SWZ).

Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – składane na wezwanie Zamawiającego (Załącznik nr 8 do SWZ).

Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – składane na wezwanie Zamawiającego (Załącznik nr 9 do SWZ).

Wykaz usług – składany na wezwanie Zamawiającego (Załącznik nr 10 do SWZ).

Wykaz osób – składany na wezwanie Zamawiającego (Załącznik nr 11 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności:

Przedłużenia terminu realizacji zamówienia, jeżeli zaistnieją uzasadnione przyczyny, niezależne od Wykonawcy.
Zmiany wynagrodzenia, jeśli wystąpią okoliczności uzasadniające jego aktualizację zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Zmiany zakresu zamówienia, wynikającej z konieczności dostosowania przedmiotu umowy do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Zmiany sposobu realizacji zamówienia, jeśli jest to konieczne ze względu na nieprzewidziane okoliczności, niezależne od stron umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.