eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia, budynku i osób, całodobowego nadzoru nad urządzenia system. monitorow dla budynku Sądu i Prokuratury w Wadowicach oraz dla lokali będących w dyspozycji Sądu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia, budynku i osób, całodobowego nadzoru nad urządzenia system. monitorow dla budynku Sądu i Prokuratury w Wadowicach oraz dla lokali będących w dyspozycji Sądu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Wadowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338757044

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekcja.gospodarcza@wadowice.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.sr.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia, budynku i osób, całodobowego nadzoru nad urządzenia system. monitorow dla budynku Sądu i Prokuratury w Wadowicach oraz dla lokali będących w dyspozycji Sądu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3139e5df-c5f5-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W celu zachowania ciągłości działania jednostki, a także zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia dla budynku SR w Wadowicach i PR w Wadowicach oraz dla lokali będących w dyspozycji SR w Wadowicach, na podst. art. 304 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 PZP w trybie zamówienia z wolnej ręki w dniu 30.03.2022r udzielono zamówienia na świadczenie usług ochrony fizycznej na okres 2 miesięcy. Wcześniej w trybie ustawy PZP prowadzono 2 post na świadczenie w/w usług. Pierwsze zostało unieważnione, albowiem pierwsza oferta w dniu 11.03.2022 została odrzucona na podst. art. 255 pkt 3) PZP, a cena kolejnej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W drugim post. dnia 23.03.2022 Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Od decyzji w dniu 28.03.2022 wniesiono odwołanie. W związku z zakazem zawarcia umowy wynikającym z PZP, Zamawiający nie zawarł umowy i udzielił zamówienia z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Ogłoszenie nr 2022/BZP 00060362/01 z dnia 2022-02-17, Ogłoszenie nr 2022/BZP 00083666/01 z dnia 2022-03-11

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG 26 - 55/2022, P - 3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług:
3.1.1. ochrony fizycznej mienia, budynku i osób, w tym otwierania oraz zamykania o godzinach ustalonych z Zamawiającym budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach i Prokuratury Rejonowej w Wadowicach
3.1.2. całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemów monitorowania (system alarmowy oraz ppoż) dla budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach i Prokuratury Rejonowej w Wadowicach, wraz z zapewnieniem podjazdu grupy interwencyjnej.
3.1.3. całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu alarmowego dla lokalu położonego na poziomie -1 budynku zlokalizowanego w Wadowicach, przy ul. Żwirki i Wigury 4, który jest objęty umową najmu zawartą pomiędzy Sądem Rejonowym w Wadowicach jako Najemcą, a Wynajmującym, wraz z zapewnieniem podjazdu grupy interwencyjnej.

5.1. Usługi objęte niniejszym zamówieniem będą świadczone maksymalnie w okresie 2 miesięcy od dnia 31 marca 2022 roku od godziny 16:00 do dnia 31 maja 2022 roku do godziny 16:00.
5.2. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszego zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (rozwiązania umowy za porozumieniem stron lub za 5 dniowym terminem wypowiedzenia), w sytuacji gdy Zamawiający wyłoni Wykonawcę na świadczenie usług ochrony fizycznej mienia, budynku i osób, a także całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemów monitorowania dla budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach i Prokuratury Rejonowej w Wadowicach oraz dla lokali będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Wadowicach, w ramach prowadzonego równocześnie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 359 pkt 2 ustawy PZP, z zastosowaniem trybu podstawowego na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP, bez przeprowadzenia negocjacji
(Nr postępowania SG 26 – 40/2022, P – 2/2022, numer ogłoszenia BZP: 2022/BZP 00083666/01).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26073,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26073,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26073,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Domena Serwis Sp. z o.o. Siedziba

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Legion Sp. z o.o. Siedziba ul. Grunwaldzka 4, 34-120 Andrychów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472144915

7.3.3) Ulica: ul. Kustronia 39

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26073,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-31 do 2022-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszego zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (rozwiązania umowy za porozumieniem stron lub za 5 dniowym terminem wypowiedzenia), w sytuacji gdy Zamawiający wyłoni Wykonawcę na świadczenie usług ochrony fizycznej mienia, budynku i osób, a także całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemów monitorowania dla budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach i Prokuratury Rejonowej w Wadowicach oraz dla lokali będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Wadowicach, w ramach prowadzonego równocześnie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 359 pkt 2 ustawy PZP, z zastosowaniem trybu podstawowego na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP, bez przeprowadzenia negocjacji (Nr postępowania SG 26 – 40/2022, P – 2/2022, numer ogłoszenia BZP: 2022/BZP 00083666/01).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.