Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00156750/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00167270/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00173297/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00180710/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
- 2025/BZP 00187308/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
- 2025/BZP 00194719/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrem do wymagań przepisów PPOŻ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobre
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T.Kościuszki1
1.5.2.) Miejscowość: Dobre
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-307
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257571190
1.5.8.) Numer faksu: 257571190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadobre.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadobre.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrem do wymagań przepisów PPOŻ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23d580fe-b1d3-4f8f-97a5-d4b67360c1c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064146/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie budynku ZSZP w Dobrem do wymagań przepisów PPOŻ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23d580fe-b1d3-4f8f-97a5-d4b67360c1c83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z pkt. XI INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI, ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKI 271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostosowanie budynku ZSP Dobre do wymagań przepisów PPOŻ w GKI 271.3.2025
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolego w Dobrem w celu dostosowania do wymagań przepisów przeciwpożarowych na podstawie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu ochrony przeciwpożarowej. Projekt architektoniczno-budowlany zawarty w dokumentacji określa zakres robót określony w ekspertyzie technicznej, zaakceptowany przez Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej.
Rozbudowa polegała będzie na wykonaniu zewnętrznych schodów ewakuacyjnych, wykonanych w poziomie piwnic wzdłuż ściany frontowej segmentu ‘A’.
Na przebudowę składa się wykonanie następujących robót: poszerzenie otworów drzwiowych dla montażu drzwi o zwiększonej szerokości, przebudowa fragmentu konstrukcji dachu segmentu ‘B’ dla montażu okna oddymiającego oraz przebudowa schodów prowadzących na poddasze segmentu ‘A’.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej.
Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego, z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami.
Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45262300-4 Betonowanie
45421000-4 Tynkowanie
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 Kładzenie płytek
45442100-8 Roboty malarskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262300-4 - Betonowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
W celu potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga od Wykonawców następujących podmiotowych środków dowodowych dotyczących:
ZDOLNOŚCI DO WYSTEPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM
Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW
Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
SYTUACJI FINANSOWEJ LUB EKONOMICZNEJ
Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty te zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W tym celu należy wykazać, iż Wykonawca zrealizował co najmniej jedne roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na budowie, przebudowie, remoncie, modernizacji budynku użyteczności publicznej w celu dostosowania go do wymagań przepisów PPOŻ o łącznej wartości co najmniej 800 000,00 zł netto, przy czym w przypadku powołania się na więcej niż jedne roboty co najmniej jedna z nich powinna mieć wartość przekraczającą 400 000,00 zł netto.
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W tym celu należy wykazać, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedna osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami:
- min. jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- min. jedną osobę w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych,
- min. jedną osobę w zakresie posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
lub odpowiadające im uprawnienie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba lub osoby wskazane przez wykonawcę powinna mieć udokumentowane doświadczenie przy robotach polegających na budowie, przebudowie, remoncie, modernizacji budynku użyteczności publicznej w celu dostosowania go do wymagań przepisów PPOŻ w okresie ostatnich 5 lat.
Zamawiający dopuszcza oświadczenie własne wykonawcy, że wskazana osoba posiada odpowiednie doświadczenie, jeśli powołuje się na jej udział w realizacji roboty wskazanej na dowód spełniania warunku z ust. 1.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie stosowania unijnego zakazu udziału wykonawców rosyjskich w zamówieniach - załącznik nr 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty te zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W tym celu należy wykazać, iż Wykonawca zrealizował co najmniej jedne roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na budowie, przebudowie, remoncie, modernizacji budynku użyteczności publicznej w celu dostosowania go do wymagań przepisów PPOŻ o łącznej wartości co najmniej 800 000,00 zł netto, przy czym w przypadku powołania się na więcej niż jedne roboty co najmniej jedna z nich powinna mieć wartość przekraczającą 400 000,00 zł netto.
3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W tym celu należy wykazać, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedna osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami:
- min. jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- min. jedną osobę w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych
- min. jedną osobę w zakresie posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
lub odpowiadające im uprawnienie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba lub osoby wskazane przez wykonawcę powinna mieć udokumentowane doświadczenie przy robotach polegających na budowie, przebudowie, remoncie, modernizacji budynku użyteczności publicznej w celu dostosowania go do wymagań przepisów PPOŻ w okresie ostatnich 5 lat.
Zamawiający dopuszcza oświadczenie własne wykonawcy, że wskazana osoba posiada odpowiednie doświadczenie, jeśli powołuje się na jej udział w realizacji roboty wskazanej na dowód spełniania warunku z ust. 1.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postepowania.2. Wykaz podwykonawców, w przypadku, gdy wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec innych podstaw wykluczenia udziału w postepowaniu, przedstawia oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia.
3. Oświadczenie RODO załącznik nr 6 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z SWZ i wzorem umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-24 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od daty zawarcia umowy:- w miesiącach: maj, czerwiec - zakup materiałów;
- w miesiącach lipiec, sierpień - wykonanie prac.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
- Remont pokrycia dachowego Sali Gimnastycznej (bez zaplecza)
więcej: Betonowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.