Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00246890/01 - Wynik z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136369 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OŚWIETLENIA I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OŚWIETLENIA I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd7e78ee-f4f3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008669/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Zakup oświetlenia i materiałów elektrycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/2wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INFR/329/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia i materiałów eklektycznych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załącznik nr 1.1-.1.3 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31211300-1 - Bezpieczniki
31211310-4 - Wyłączniki
31224100-3 - Wtyki i gniazda
31224810-3 - Przedłużacze
31440000-2 - Baterie
31519000-7 - Lampy żarowe i neonowe
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31532500-9 - Zapłonniki do lamp
31532910-6 - Świetlówki
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
31711140-6 - Elektrody
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32423000-4 - Gniazda sieciowe
39716000-4 - Części elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego
44111530-5 - Elektryczny osprzęt izolujący
44300000-3 - Kabel, drut i podobne wyroby
44321000-6 - Kabel
44322200-5 - Złącza kablowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji w zakresie zadań nr 1-3, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje zawarte są w załącznikach nr 1.1-1.3 do SWZ (formularze ofertowe) oraz w załączniku nr 2 do SWZ (wzorze umowy).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt. 4) wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w wykonaniu wymiany towaru na nowy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany towaru na wolny od wad zgodnie z § 6 ust. 2 wzoru umowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia i materiałów eklektycznych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załącznik nr 1.1-.1.3 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31519000-7 - Lampy żarowe i neonowe
31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31532910-6 - Świetlówki
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
39716000-4 - Części elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji w zakresie zadań nr 1-3, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje zawarte są w załącznikach nr 1.1-1.3 do SWZ (formularze ofertowe) oraz w załączniku nr 2 do SWZ (wzorze umowy).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt. 4) wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w wykonaniu wymiany towaru na nowy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany towaru na wolny od wad zgodnie z § 6 ust. 2 wzoru umowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia i materiałów eklektycznych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załącznik nr 1.1-.1.3 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji w zakresie zadań nr 1-3, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje zawarte są w załącznikach nr 1.1-1.3 do SWZ (formularze ofertowe) oraz w załączniku nr 2 do SWZ (wzorze umowy).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt. 4) wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w wykonaniu wymiany towaru na nowy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany towaru na wolny od wad zgodnie z § 6 ust. 2 wzoru umowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert (art. 125 ust. 3 ustawy Pzp).
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale XIV SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający, na podstawie art. 106 ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci oznakowań, folderów, katalogów lub zdjęć umożliwiających identyfikację oraz sprawdzenie parametrów oferowanego asortymentu dla następujących pozycji arkuszy kalkulacyjnych:a) W zakresie zadania nr 1: dla pozycji: 1, 2, 3, 4, 24, 52, 54, 55, 56, 57, 92, 93, 94, 100, 101, 105, 107, 133, 134, 148, 179, 198, 199, 227, 228, 229
b) W zakresie zadania nr 2: dla pozycji: 1, 6, 7, 10, 16, 17
c) W zakresie zadania nr 3: dla pozycji: 1, 2, 3
Wskazane wyżej dokumenty muszą potwierdzać, że zaoferowane produkty spełniają wszystkie parametry określone i wymagane przez Zamawiającego (zgodnie z zał. nr 1.1-1.3 do SWZ).
Zamawiający, zgodnie z art. 106 ust. 3 Pzp, akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe do wskazanych powyżej, jeżeli potwierdzają one, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oznakowania, foldery, katalogi lub zdjęcia umożliwiające identyfikację oraz sprawdzenie parametrów oferowanego asortymentu dla następujących pozycji arkuszy kalkulacyjnych:a) W zakresie zadania nr 1: dla pozycji: 1, 2, 3, 4, 24, 52, 54, 55, 56, 57, 92, 93, 94, 100, 101, 105, 107, 133, 134, 148, 179, 198, 199, 227, 228, 229
b) W zakresie zadania nr 2: dla pozycji: 1, 6, 7, 10, 16, 17
c) W zakresie zadania nr 3: dla pozycji: 1, 2, 3
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, zastosuje kryteria wyboru ofert, o których mowa w rozdziale XIX SWZ.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia:Zamówienie podstawowe: do 40 dni od dnia podpisania umowy (termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
Zamówienie opcjonalne: 360 dni od dnia podpisania umowy.
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku wielorodzinnym
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
- Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach mazowieckiego garnizonu Policji po przeprowadzonym przeglądzie
- Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Gminie Radzymin
- "Dostawa sprzętu do GCK we Włostowie"
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Wiśniowa.
- Modernizacja oraz wdrożenie systemu monitoringu pompowni strefowych na sieci kanalizacyjnej w gminie Kraśniczyn
więcej: Bezpieczniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.