Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00069737/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136138 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oświetlenia ulicy Głównej w Przejazdowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 1
1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586929421
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pruszcz_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont oświetlenia ulicy Głównej w Przejazdowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbc6a451-c1d7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001555/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Remont oświetlenia drogowego ulicy Głównej w Przejazdowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069737/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont oświetlenia ulicy Głównej w Przejazdowie w zakresie wymiany opraw sodowych na LED (etap I).Wymiana na istniejących słupach opraw sodowych na LED w m. Przejazdowo ul Główna:
- demontaż opraw sodowych – 100 szt.
- demontaż wysięgników – 6 szt.
- montaż opraw LED – 100 szt.
- montaż wysięgników – 6 szt.
- wykonanie nowej numeracji na słupach i szafce oświetleniowej.
Trzony słupów do wysokości 30cm należy zabezpieczyć farbą do powierzchni ocynkowanych w kolorze szarym.
Oprawy oświetleniowe należy stosować typu LED, w II klasie izolacji o stopniu ochrony min IP66. Korpus oprawy powinien być gładki, wykonany z odlewu aluminium, bez wnęk i radiatorów zbierających zanieczyszczenia. Oprawy powinny mieć klosz wykonany ze szkła hartowanego płaskiego o Ik min 08, oraz możliwość wymiany poszczególnych paneli LED. Temperatura barwowa źródła światła powinna być w zakresie 3400-4100K, współczynnik oddawania barw Ra nie mniejszy niż 70. Oprawy powinny być wyposażone w autonomiczny układ umożliwiający redukcję mocy w godzinach nocnych.
Proponowany diagram redukcji:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%,
Od 21:30 do północy – 70%,
Od północy do 2:00 – 50%,
Od 2:00 do 3:00 – 70%,
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%.
Trwałość oprawy powinna wynosić 100.000h pracy przy zachowaniu strumienia świetlnego oprawy 80%. Oprawa musi posiadać deklarację zgodności CE oraz certyfikat ENEC+.
Uwaga
Koszt utylizacji materiałów z demontażu jest po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 77308,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont oświetlenia ulicy Głównej w Przejazdowie w zakresie wymiany opraw sodowych na LED (etap II).Wymiana na istniejących słupach opraw sodowych na LED w m. Przejazdowo ul Główna:
- demontaż opraw sodowych – 49 szt.
- demontaż uszkodzonego słupa z fundamentem– 1 szt.
- montaż opraw LED – 51 szt.
- montaż wysięgników – 1 szt.
- montaż słupa z fundamentem – 1 szt.
- montaż klapki wnęki słupowej – 3 szt.
- wykonanie nowej numeracji na słupach i szafce oświetleniowej.
Trzony słupów do wysokości 30cm należy zabezpieczyć farbą do powierzchni ocynkowanych w kolorze szarym.
Oprawy oświetleniowe należy stosować typu LED, w II klasie izolacji o stopniu ochrony min IP66. Korpus oprawy powinien być gładki, wykonany z odlewu aluminium, bez wnęk i radiatorów zbierających zanieczyszczenia. Oprawy powinny mieć klosz wykonany ze szkła hartowanego płaskiego o Ik min 08, oraz możliwość wymiany poszczególnych paneli LED. Temperatura barwowa źródła światła powinna być w zakresie 3400-4100K, współczynnik oddawania barw Ra nie mniejszy niż 70. Oprawy powinny być wyposażone w autonomiczny układ umożliwiający redukcję mocy w godzinach nocnych.
Proponowany diagram redukcji:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%,
Od 21:30 do północy – 70%,
Od północy do 2:00 – 50%,
Od 2:00 do 3:00 – 70%,
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%.
Trwałość oprawy powinna wynosić 100.000h pracy przy zachowaniu strumienia świetlnego oprawy 80%. Oprawa musi posiadać deklarację zgodności CE oraz certyfikat ENEC+.
Uwaga
Koszt utylizacji materiałów z demontażu jest po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 41958,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90884,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90884,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ESAND Adam Piasecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5930207399
7.3.3) Ulica: Klonowa 7
7.3.4) Miejscowość: Przejazdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-021
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM PIASECKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM PIASECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90884,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48216,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48216,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ESAND Adam Piasecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5930207399
7.3.3) Ulica: Klonowa 7
7.3.4) Miejscowość: Przejazdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-021
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM PIASECKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM PIASECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48216,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI JUSZKOWO
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Pruszcz Gdański
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" w Rotmance dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki
- Budowa ulicy Jasnej (173221G) w Łęgowie (etap I)
- Budowa obiektu pomocy psychologiczno - pedagogicznej przy Szkole Podstawowej w Przejazdowie
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w centrum Rokitnicy na działkach nr 290 oraz 36/16, obręb ewidencyjny [0013] Rokitnica
więcej: przetargi JUSZKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Łochów w roku 2025
- PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA UL. KALISKIEJ Z UL. OS. MŁODYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w trybie "projektuj i wybuduj" (P+B) w ramach realizacji Inwestycji pod nazwą:"Budowa parkingu P&R w Raciborowicach"
- "Budowa i przebudowa dróg ul. Dolnośląska i Huculska w Żarach"
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Darzlubie, Brudzewo, Celbowo, Werblinia, Swarzewo i Mieroszyno w podziale na 2 części
- "Rewitalizacja i zagospodarowanie placu przy tzw. Stawku przy ul. Pomorskiej w Gdańsku" w ramach projektu Rady Dzielnicy 2020.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.