eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Panki › Przebudowa drogi gminnej nr 693019S Kałmuki - Konieczki (w formule zaprojektuj i wybuduj) realizowanego w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 693019S Kałmuki – Konieczki (w formule zaprojektuj i wybuduj) realizowanego w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Panki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3179035

1.5.8.) Numer faksu: 34 3179062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@panki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f56411a-9bd3-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 693019S Kałmuki – Konieczki (w formule zaprojektuj i wybuduj) realizowanego w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f56411a-9bd3-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039278/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 693019S Kałmuki- Konieczki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2903309,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 693019S Kałmuki - Konieczki w km 0 + 0,00 do 2+180,90 w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
Przedmiotowy odcinek drogi gminnej nr 693019S zlokalizowany jest na terenie miejscowości Panki:
- Dz. nr ewid. 2, 1/3, 1/6, 351, 1/5 obręb Kałmuki, Gmina Panki
- Dz. nr ewid. 366, 441, 403, 260/4, 259/4, 402, 258/4, 257/4, 256/7, 256/6, 255/3, 254/5, 253/3, 252/2, 251/2, 250/2, 250/1, 249, 248/5, 248/4, 247/4, 246/4, 245, 244/2 obręb Konieczki, Gmina Panki
- dz. nr ewid. 1060, 621/1, 1056, 540/8, 540/15, 240/11, 540/13, 540/10 obręb Złochowice, Gmina Opatów.
I ETAP Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
a)Sporządzenie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami i uzyskanie decyzji administracyjnej w imieniu Zamawiającego uprawniającej do realizacji inwestycji.
Ze względu na nieuregulowany pas drogowy może wymagać prowadzenia procedury ZRID – Zezwolenie na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ust. z dn. 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji z zakresie dróg publicznych, tzw. Specustawa drogowa,
b) Uzyskanie zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego (jeżeli będzie wymagane)
c) Wszystkie formułowane w imieniu Zamawiającego wnioski powinny uzyskać jego akceptację.
d) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym projekt koncepcyjny drogi. Zaakceptowanie projektu koncepcyjnego przez Zamawiającego jest warunkiem wykonywania dalszych prac projektowych.
e) Wykonanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej trasy projektowanej drogi wraz
z urządzeniami towarzyszącymi oraz badań geologicznych,
f) Wykonanie niezbędnych uzgodnień z właścicielami działek w tym uzgodnień branżowych na trasie projektowanej drogi wraz z urządzeniami towarzyszącymi zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
g) Dokonanie (jeżeli zajdzie taka potrzeba) wszelkich podziałów i kosztów z nimi związanych w zakresie przebiegu planowanej drogi. Ponadto przygotowanie planu przejęcia gruntów (niezależnie od ewentualnego przygotowania dokumentacji do uzyskania decyzji ZRID). Poprzez plan przejęcia gruntów Zamawiający rozumie opracowanie zawierające plan sytuacyjny z zaznaczeniem granic działek objętych projektem i zaznaczonym teren niezbędnym do nabycia w celu realizacji inwestycji wraz z ich powierzchnią oraz z zestawieniem właścicieli gruntów objętych projektem.
g) Opracowanie (jeżeli zajdzie taka konieczność) planu wycinki drzew i krzewów wraz z uzyskaniem zezwolenia na wycinkę.
h) Jednostka Projektująca zobowiązana jest do wykonania i uzyskania w imieniu Zamawiającego zatwierdzenia projektu czasowej i stałej organizacji ruchu.
i) Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym rozwiązań projektowych. Opracowane kosztorysy winny być dostarczone Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej
j) Opracowanie kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej
k) Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej nr 693019S Kałmuki – Konieczki w zakresie objętym opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową. UWAGA! Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby w miarę możliwości udostępnić mieszkańcom dojazdy, do zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej ulicy domów.
2. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty związane z
opracowaniem kompletnej z punktu widzenia celu któremu ma służyć dokumentacji projektowej, koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów wykonanych elementów robót, oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania.
3. Warunki opracowania dokumentacji projektowej – Wykonawca opracuje Projekt Budowlany uzupełniony o wymogi dla projektu wykonawczego, określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( tj. Dz.U. z 2013r. poz. 1129) oraz zastosuje się do ustawy z 07 lipca 2020 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2021r. poz.2351).
4. Ilość dokumentacji projektowej ( projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, i inne) wymagana w formie papierowej i elektronicznej, przekazywana Zamawiającemu:
1) wersja drukowana – 5 egzemplarze (rysunki i pozostałe dokumenty wchodzące
w zakres dokumentacji papierowej w znormalizowanym formacie A4 lub jego wielokrotności)
2) wersja elektroniczna – 2 płyty CD w tym: 1 w wersji edytowalnej i 1 tylko do odczytu:
rysunki - format: pdf
obrazy – format: jpg lub pdf,
tekst – format doc i pdf
arkusze kalkulacyjne i harmonogramy – format xls i pdf
3) dokumentacja wyszczególniona w lit. 2) powyżej nie obejmuje egzemplarzy dokumentacji potrzebnej dla Wykonawcy do realizacji robót budowlanych,
4) wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu budowlanego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenie oraz projektów wykonawczych przed ich skierowaniem do realizacji.
5. W ramach kontraktu Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski wraz
z przedmiarem robót oraz STWIORB wg uzgodnionego projektu budowlanego. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (tj. Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz.1389).
ramach prac projektowych należy sporządzić szczegółowy harmonogram prowadzenia robót budowlanych przewidzianych we wszystkich przygotowanych projektach budowlanych.
II ETAP zamówienia obejmuje – roboty budowlane w zakresie:
a) Wykonanie stabilizacji
Korytowanie pod warstwy konstrukcyjne
Wykonanie podbudowy z stabilizacji cementem
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
b) Pobocze
Korytowanie pod warstwy konstrukcyjne pobocza
Wykonanie podbudowy z kruszywa dolomitowego łamanego,
c) Droga
Frezowanie nawierzchni jezdni/korekta.
Korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
Wykonanie stabilizacji podłoża cementem
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
Mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni.
Wykonanie warstwy wiążącej na całej szerokości jezdni.
Mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni
Wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni.
d) Regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej
- regulacja włazów wpustowych
e) Odwodnienie
Mechaniczne czyszczenie rowów odwadniających z wyprofilowaniem dna i skarp.
Utworzenie nowych rowów odwadniających
Obsianie skarp
Wykonanie kanałów z rur PVC lub PP oraz studni rewizyjnych - dla rowu zakrytego
f) Chodnik
Korytowanie pod warstwy konstrukcyjne chodnika
Wykonanie ław oporowych pod krawężnik
Obsadzenie krawężnika oraz obrzeża
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej
Ułożenie kostki brukowej
g) oraz inne roboty dodatkowe (wyszczególnione w Programie Funkcjonalno – Użytkowym)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3233885,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3781561,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3233885,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "DOMAX" Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: Grabińska

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3233885,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.