Og³oszenie z dnia 2025-03-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00187145/01 - Wynik z dnia 2025-04-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2183P ¦wi±tniki – Dêb³owo w m. Dêb³owo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276972
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleje W³adys³awa Stanis³awa Reymonta 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-gniezno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
drogownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2183P ¦wi±tniki – Dêb³owo w m. Dêb³owo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13b9414f-c45a-439e-9449-55d1292d453a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00136009
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00674076/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.19 Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2183P ¦wi±tniki - Dêb³owo w m. Dêb³owo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13b9414f-c45a-439e-9449-55d1292d453a3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informujê, i¿:
1) Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Zarz±d Dróg z siedzib± przy Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno.
Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mail: rodo.pzd@powiat-gniezno.pl
2) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprze e-mail: pzd@powiat-gniezno.pl.
3) Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu wype³nienia obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa, realizacji umowy, b±d¼
udzielonej zgody.
4) W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu wype³niania obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych mog± byæ:
- organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w
zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechne obowi±zuj±cego prawa,
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatowym Zarz±dem Dróg przetwarzaj± dane osobowe.
5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez
okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych przez Administratora.
6. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do Pani/Pana danych oraz z zastrze¿eniem powszechnie obowi±zuj±cych przepisów
prawa, prawo do ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania oraz prawo do cofniêcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, Realizacja powy¿szych praw musi byæ
zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa siê przetwarzanie danych, a tak¿e m. in. z zasadami wynikaj±cymi z
kodeksu postêpowania administracyjnego czy archiwizacji: usuniêcie danych jest niemo¿liwe z uwagi na konieczno¶æ wywi±zywania
siê z prawnego obowi±zku wymagaj±cego przetwarzania danych.
7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku
informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w
zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu,
chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W przypadku, gdy wykonanie
obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych
zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16
rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.3921.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi powiatowej nr 2183P ¦wi±tniki - Dêb³owo, polegaæ bêdzie na wykonaniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S grubo¶ci 4,0 cm. Remont nawierzchni jezdni objêty jest odcinek w km 5+860 – 6+460 o d³ugo¶ci 600 mb. Nawierzchniê jezdni uk³adaæ ze spadkiem daszkowym o pochyleniu 2%. Szczegó³owy zakres prac remontowych przedstawia siê nastêpuj±co:
-Miejscowe frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego z odwozem pofrezu na plac Obwodu Drogowego nr 2 w K³ecku – 69,10 m²
-¦cinka pobocza gr. 10 cm wraz z wywozem urobku na odleg³o¶æ do 10 km – 510,00 m²
-Oczyszczenie mechaniczne i skropienie emulsj± asfaltow± w ilo¶ci 0,5 kg/m² nawierzchni jezdni – 3190,25 m²
-Wyrównanie i nadanie profilu nawierzchni jezdni mas± z betonu asfaltowego AC16W w ilo¶ci 75 kg/m² w ilo¶ci – 244,05 t
-Oczyszczenie mechaniczne i skropienie emulsj± asfaltow± w ilo¶ci 0,5 kg/m² nawierzchni jezdni – 3315,70 m²
-U³o¿enie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm – 3315,70 m²
-Umocnienie poboczy na szeroko¶æ 0,5 m, kruszywem ³amanym gr. 10 cm – 559,68 m²
-Mechaniczne i rêczne plantowanie poboczy i skarp rowów, obrobienie na czysto - 563,50 m²
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spo¶ród ofert nie odrzuconych, Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie
nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
- cena ofertowa brutto: 60% (Co)
- okres udzielonej gwarancji i rêkojmi: 40% (Gw)
4. Obliczenie punktacji oferty wg wzoru:
£±czna warto¶æ punktowa (S) zostanie obliczona poprzez zsumowanie warto¶ci, tj.:
S = C0 + Gw
S – suma punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta - maks. 100 pkt,
C0 – liczba punktów uzyskanych za oferowan± cenê,
Gw – liczba punktów uzyskanych za oferowany okres gwarancji.
5. Obliczenie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru:
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: cena (Co)
– (maks. 60 pkt - 60%)
Cn
C0 = --------- x 60
Cb
C0 – liczba punktów przyznanych za cenê,Cn - najni¿sza cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia,
Cb - cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia60 - waga oferty.
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: okres gwarancji jako¶ci przedmiotu umowy (Gw) – (maks. 40 pkt - 40%)
Ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta, liczona bêdzie nastêpuj±co:
• udzielenie gwarancji jako¶ci przedmiotu umowy na
okres 36 miesiêcy – 10 pkt.
• udzielenie gwarancji jako¶ci przedmiotu umowy na okres 48 miesiêcy – 20 pkt.
• udzielenie gwarancji jako¶ci przedmiotu umowy na okres 60 miesiêcy – 30 pkt.
• udzielenie gwarancji jako¶ci przedmiotu umowy na okres 72 miesiêcy – 40 pkt.
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca udzieli³ minimum 36 miesiêcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Maksymalny okres
gwarancji dopuszczony przez Zamawiaj±cego wynosi 72 miesiêcy
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.
2) Posiadania kompetencji lub uprawnieñ do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli przepisy prawa nak³adaj±
obowi±zek ich posiadania.
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.
3) Zdolno¶ci technicznej i zawodowej. Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e:
a) ¿e dysponuje budowy/kierownikiem robot drogowych, który bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i posiada
wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.
Na potwierdzenie spe³nienia tego warunku Wykonawca z³o¿y wykaz osób za³±cznik nr 2 do SWZ.
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz
osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania
zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi
osobami – za³. nr 2 do SWZ. (W przypadku wykazania osób udostêpnionych Wykonawcy przez inne podmioty nale¿y do³±czyæ do
w/w za³±cznika pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do udostêpnienia tych osób
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W rozumieniu ustawy z
dnia16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³
odrêbn±
ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owe. Wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
UWAGA! Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ za³±cznik nr 3 zarówno w sytuacji gdy nale¿y jak równie¿ gdy nie nale¿y do grupy
kapita³owej, zgodnie z opisem na w/w za³±czniku.
5) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj±
wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem6) za¶wiadczenie w³a¶ciwego
naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i
op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku
zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych,¿eodpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu
sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce
porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
7) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub
w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego
potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów
potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo
przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP oraz zapisów istotnych postanowieñ umowy(za³. nr 5 do SWZ). Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie aneksu
podpisanego przez obydwie strony
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-24 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-22
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej - przebudowa i rozbudowa budynku kuchni centralnej
- Dostawa agregatów pr±dotwórczych wraz z monta¿em w ramach zadania pn. ZAPEWNIENIE CI¡G£O¦CI DOSTAW PODSTAWOWYCH US£UG KLUCZOWYCH oraz UZUPE£NIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBÊDNEJ DO REALIZACJI ...
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia studia filmowego ANS Gniezno
- Dostawa urz±dzeñ do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
wiêcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piêkne K±ty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obrêb Piêkne K±ty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. ¦w. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowo¶ci Kra¶nik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I T£UCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowo¶ci Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





