eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRemont ul. Pleśniarowicza



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. Pleśniarowicza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.erzeszow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. Pleśniarowicza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-752207d4-ae6f-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100690/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.271.18.61.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162582,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych krawężników oraz nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych. Wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej wraz z wymianą i regulacją włazów studni. Ponadto zostaną wymienione krawężniki i przełożone chodniki.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Rozebranie krawężników – 2 mb,
2) Przełożenie krawężników – 68 mb,
3) Przełożenie chodników – 120 m2,
4) Ułożenie krawężników betonowych – 2 mb,
5) Ułożenie obrzeży – 65 mb,
6) Rozebranie obrzeży betonowych – 65 mb,
7) Przełożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych – 2 m2,
8) Plantowanie zieleńców – 10 m2,
9) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno asfaltowych – 1537 m2,
10) Oczyszczenie nawierzchni wraz ze skropieniem – 1537 m2,
11) Wymiana wraz z regulacją włazów – 8 szt.,
12) Regulacja pionowa wpustów ściekowych – 3 szt.,
13) Wymiana wraz z regulacją wpustów – 1 szt.,
14) Regulacja pionowa studni samopoziomujących – 6 szt.,
15) Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno asfaltową – 97 t,
16) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej – 1537 m2.
UWAGA!
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przez cały okres wykonywania umowy łącznego udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu umowy, na poziomie co najmniej 10%.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa :
1. Załącznik OPZ, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. (dostępne w oddzielnych plikach),
2. projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.

Rozwiązania równoważne
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
Ilekroć w dokumentacji oraz odpowiedziach na pytania jest mowa o normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów oraz usług o cechach równoważnych do opisywanych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ. Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany załączyć do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, z ceną 409 776,96 zł brutto.
W związku z tym, że Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 199 976,23 zł brutto, a cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.