Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00190787/01 - Wynik z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Domów Studenckich oraz budynków mieszkalnych Osiedla „Przyjaźń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140001459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 69
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-838
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmsp@zmsp.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.warszawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Czynności związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, w tym także zasobem lokalowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Domów Studenckich oraz budynków mieszkalnych Osiedla „Przyjaźń
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-634c2477-bd00-499c-a72b-cc24dd5445ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085430/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Domów Studenckich oraz budynków mieszkalnych Osiedla „Przyjaźń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zmsp.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zmsp.eb2b.com.pl/ oraz poczty elektronicznej zmsp@zmsp.org.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.4 Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://zmsp.eb2b.com.pl/user/terms.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WNP-012/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 99819,49 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Domów Studenckich oraz budynków mieszkalnych Osiedla „Przyjaźń”, będących własnością Skarbu Państwa, ponadto na wykonaniu usługi związanej z utrzymaniem czystości i porządku trenów niezabudowanych łącznie z koszeniem trawy wraz z jej grabieniem wywozem i utylizacją oraz raz podczas trwania umowy w okresie od 09.04.2025 do dnia 08.05.2025 wykonania kompleksowego sprzątanie modułów mieszkalnych w domach studenckich „Rogaś”, „Sarna”, „Jelonek w okresie jednego miesiąca od daty podpisania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-09 do 2025-05-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:9.1 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
9.2 Sytuacja finansowa lub ekonomiczna.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Posiadają polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia czynności na wykonywany przedmiot zamówienia w kwocie minimum zł.;
9.3 Zdolności technicznej i zawodowej polegającej na:
9.3.1 Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonywania zamówienia, co musi być udokumentowane (przedłożyć referencje) wykonaniem: co najmniej dwóch usług polegających na świadczenie usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych o wartości min. 100000,00 zł brutto łącznie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba usług nie sumuje się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykonać dwie usługi określone powyżej.
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub zasobach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zdolnościami i zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie (lub inny dokument) potwierdzające udostępnianie zasobów przez inne podmioty należy złożyć wraz z ofertą.
c) Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający zbada również czy wobec podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
d) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 110 ust 2 Ustawy.
e) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 9.3 zostanie spełniony, gdy Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył w wykonywaniu tych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
9.4 Klauzule społeczne:
Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace opisane w § 1 Umowy związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się przedstawić oświadczenie potwierdzające zatrudnienie osób na podstawie stosunku pracy, w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu Umowy pod rygorem możliwości odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem ich danych osobowych niezbędnych do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imienia i nazwisko zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Niezłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio zgodnie z zapisami Istotnych postanowień umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
11.1.1 Wykazu wykonania co najmniej dwóch usług na świadczeniu usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych o wartości min. 100000,00 zł brutto łącznie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.11.1.2 Aktualnej polisy ubezpieczeniowej zgodnej z deklarowaną w ofercie wartością całkowitą wartości ubezpieczenia.
11.1.3 oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem wymagań określonych w przepisach ustawy, w tym wymagań wskazanych w art. 58 ustawy Pzp.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2-3 i ust. 2 Prawo zamówień publicznych.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa eb2b https://zmsp.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-19 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa i montaż trzech urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
- Świadczenie usługi przeglądów, konserwacji i bieżących napraw agregatów prądotwórczych na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie PIB
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych i medycznych
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa analizatora biochemicznego dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa opróżniania lokali lub pomieszczeń do nich przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Mazowieckiego
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania przez okres 18 miesięcy
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- "Usługa opróżniania i porządkowania nieruchomości pozostających w administrowaniu lub zarządzaniu Zarządu Mienia m. st. Warszawy"
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.