Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071654/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00086075/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135808 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Ośrodka Kultury w Czernicy – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gaszowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258753
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rydułtowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Gaszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-293
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gaszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gaszowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.gaszowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Ośrodka Kultury w Czernicy – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26a5aacb-c360-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001514/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont Ośrodka Kultury w Czernicy - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPIZP.271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 405464,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty elewacyjne
1. Roboty tymczasowe i towarzyszące – zabezpieczenie wszystkich okien i drzwi budynku na czas wykonywania robót
2. Roboty tymczasowe i towarzyszące – Wykonanie zadaszeń nad wejściem umożliwiających użytkowanie budynku
3. Demontaż klimatyzatorów, wsporników i anten z elewacji
4. Czyszczenie elewacji i zmycie starej farby z elewacji całego budynku
5. Czyszczenie cokołu i zmycie starej farby z cokołu całego budynku
6. Odbicie poluzowanych tynków w elewacji na 50% całości elewacji
7. Uzupełnienie skutych tynków z zastosowaniem tynku drobnoziarnistego cem.-wap. na 50% całości elewacji
8. Wykonanie tynków elewacyjnych silikonowych o wysokiej przepuszczalności pary wodnej o strukturze baranek lub kornik o uziarnieniu 1,5 mm, wykonywane ręcznie
9. Malowanie elewacji farbą silikonową
10. Renowacja wątku ceglanego w elewacjach budynku polegająca na czyszczeniu wątku, uzupełnieniu ubytków z cegły i w spoinach, usuwanie spękań żywicami epoksydowymi, kitowanie ubytków, scalenie kolorystyczne, hydrofobizacja.
11. Uzupełnianie parapetów i okładzin z płytek szkliwionych
12. Wymiana okładzin schodów elewacji zachodniej z płytek współczesnych
Remont dachu.
1. Perforacja istniejącego pokrycia z papy.
2. Wykonanie nowej warstwy pokrycia z papy SBS gr 5,2mm na włóknienie poliestrowej
3. Remont kominów polegający na rozbiórce istniejących kominów i odtworzeniu stanu istniejącego z cegły klinkierowej z wykonaniem otwarcia przewodów na boki i wykonaniu czapki z cegły klinkierowej
4. Wymianie rynien i rur spustowych na stalowe ocynkowane w kolorze brązowym
5. Wymianie wszystkich obróbek blacharskich attyk, wież, kominów i okapów z zastosowaniem blachy tytanowo-cynkowej gr 0,6mm.
6. Wykonaniu instalacji odgromowej, nienaprężanej na dachu wraz ze zwodami pionowymi, złączami kontrolnymi i bednarką otoku wokół budynku
Remont balkonu i balustrad
1. Remont balustrad kutych na balkonie i przy wejściu w elewacji zachodniej, polegający na wymianie skorodowanych elementów, czyszczeniu, zabezpieczeniu antykorozyjnym i malowaniu i ponownym znitowaniu.
2. Skucie istniejącej posadzki balkonu z wykonaniem izolacji powłokowe z zaprawy szlamowej, wykonanie jastrychu i posadzki z płytek typu gres antypoślizgowych klasy R11 na zaprawie wysokoelastycznej z fugą epoksydową dwuskładnikową.
3. Wykonanie obróbek blacharskich, okapników z blachy, izolację szczelin obwodowych.
Wykonanie opaski żwirowej od strony elewacji wschodniej, południowej i północnej.
1. Rozbiórka istniejących płytek betonowych w miejscu wykonywania opaski
2. Wykonanie wykopu na głębokość 1m poniżej poziomu gruntu
3. Uzupełnieniu ubytków w cegle i ścianie fundamentowej
4. Oczyszczenie ściany metodami chemicznymi
5. Wykonanie szlamowania ściany poprzez naniesienie sztywnego, mineralnego szlamu uszczelniającego o wysokiej odporności na siarczany
6. Wykonanie elastycznej polimerowej powłoki grubowarstwowej
7. Wykonanie trójwarstwowej kubełkowa maty ochronnej z funkcją oddzielającą
8. Zamocowanie listwy zamykającej i mocującej matę ochronną
9. Zasypaniu wykopu i wykonaniu górnej warstwy z żwirku na szerokość 0,5m.
10. Wykonaniu obrzeży betonowych wokół opaski żwirowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533119,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533119,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533119,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ECOMPLEX Grinspek Ewa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472092188
7.3.3) Ulica: Lipowa 2c
7.3.4) Miejscowość: Łuków Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-282
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe "Ecomplex" GRINSPEK EWA
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe "Ecomplex" GRINSPEK EWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533119,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Labudy w Strzepczu
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- Kompleksowy remont elewacji i dachu zabytkowego budynku Urzędu Miejskiego w Zbąszyniu
- Remonty w budynkach ZSCKR
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.