eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Wykonanie instalacji klimatyzacji na II kondygnacji w budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ulicy Warszawskiej 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji na II kondygnacji w budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ulicy Warszawskiej 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874254700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_piski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji klimatyzacji na II kondygnacji w budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ulicy Warszawskiej 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e0b2c14-a509-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039562/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie instalacji klimatyzacji na I piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Piszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088579/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji na II kondygnacji w budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ulicy Warszawskiej 1
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji na II kondygnacji w budynku Starostwa Powiatowego w Piszu (12 pomieszczeń biurowych). Dobrano układ klimatyzacji oparty na systemie o zmiennym przepływie czynnika chłodniczego o ogólnie przyjętej nazwie VRF z opcją pracy całorocznej. System klimatyzacji działający na zasadzie bezpośredniego odparowania ilości czynnika chłodniczego, pracujący na czynniku chłodniczym R410A. Do wszystkich pomieszczeń objętych opracowaniem przewidziano jednostki wewnętrzne ścienne z zewnętrznymi zaworami rozprężnymi, których montaż przewiduję się w projektowanej zabudowie korytarza.
Ponadto przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonanie instalacji skroplin od jednostek wewnętrznych, z montażem pomp skroplin, wykonanie instalacji elektrycznych umożliwiających podłączenie instalacji klimatyzacji, wykonaniem tulei ochronnych, niezbędnych uszczelnień ppoż., koryt oraz rozbudowy tablic elektrycznych w zakresie objętym projektem technicznym.
Realizacja zamówienia: po godzinach pracy Zamawiającego, poniedziałek-piątek po 15:30.
3. Wymagania dotyczące urządzeń:
1) Możliwość doposażenia urządzeń wewnętrznych w filtr z jonami srebra,
2) Każda jednostka wewnętrzna powinna być wyposażona w fabryczny moduł Wi-Fi oraz indywidualny sterownik bezprzewodowy z programatorem tygodniowym,
3) Nominalna wydajność chłodnicza jednostek wewnętrznych – nie mniejsza niż 2,5 kW,
4) Z uwagi na przeznaczenie użytkowe (pom. biurowe) poziom hałasu jednostek wewnętrznych nie powinien być wyższy niż: najniższy bieg max 21 dB (A), najwyższy bieg max 36dB (A),
5) Ze względu na umiejscowienie jednostek wewnętrznych ich wymiary nie powinny być większe niż: (szerokość x głębokość x wysokość) – 885x195x299mm,
6) Nominalna wydajność chłodnicza jednostki zewnętrznej nie mniejsza niż 28 kW,
7) Praca jednostki zewnętrznej w zakresie temperatur w trybie chłodzenia od -50C do +520C, w trybie grzania od -200C do +15,50C,
8) Współczynniki jednostki zewnętrznej:
- EER nie mniejszy niż 3,92,
- SEER nie mniejszy niż 7,00,
- COP nie mniejszy niż 4,37,
- SCOP nie mniejszy niż 4,65
9) Wszystkie parametry urządzeń muszą być potwierdzone certyfikatem Eurovent wraz z oryginalną kartą katalogową producenta w języku polskim – obowiązkowy załącznik do oferty.
10) Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie powinien być tożsamy z okresem gwarancji producenta zaoferowanego urządzenia.
4. Zestawienie najważniejszych elementów instalacji klimatyzacji:
- Jednostka zewnętrzna – 1 sztuka;
- Jednostka wewnętrzna – 12 sztuk;
- Zawór rozprężny – 12 sztuk;
- Trójniki systemowe – 11 sztuk;
- Pompka skroplin (mocy 20W, max wysokość podnoszenia 8m) – 7 sztuk;
- Rury PCV-U (3/4”, 1”, 1 ¼”, 1 ½”) – 56mb;
- Rura miedziana w izolacji z kauczuku (gr 9 i 13mm) – 147,5mb;
- Kabel sterujący (1,5mm2x4 (S)) – 61 mb;
- Korytko elektryczne 200x60mm wraz z kształtkami – 7mb;
- Konstrukcja z profilu, oparta na stopach z przekładką gumową dla obc. 231 kg – 1 komplet;
- Zabudowa g-k wraz z niezbędnymi pracami malarskimi i budowlanymi – 50m2;
- Instalacje elektryczne (kable zasilające, rury instalacyjne, koryta, przepusty, wyłączniki) – 1 komplet;
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dokumentacji projektowej, którą stanowią:
1) Projekt techniczny, stanowiący załączniki nr 8 do SWZ,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ
3) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212790 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Remontowe FELIX 2 Paweł Danilczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661510642

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8

7.3.4) Miejscowość: Fasty

7.3.5) Kod pocztowy: 15-694

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.