Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00095551/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135801 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie i przebudowa dróg w miejscowości Stojowice i Rudnik, Gmina Dobczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Dobczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-410
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@dobczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.dobczyce.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i przebudowa dróg w miejscowości Stojowice i Rudnik, Gmina Dobczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6302f5be-d58f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003933/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacje dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.603.2021.LUCH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przebudowa drogi gminnej Stojowice-Sikornice długość 300 m w km 0+000-0+300 na dz. nr 258 w m. Stojowice, Gmina Dobczyce4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 24520,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Wykonanie modernizacji drogi gminnej na działce 212/2 w miejscowości Rudnik - Sołectwo Rudnik4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 231707,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowania, gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie mógł wg. stanu na dzień niniejszego zawiadomienia zwiększyć tej kwoty. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Postępowanie należało zatem unieważnić
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452181,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452181,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowania, gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie mógł wg. stanu na dzień niniejszego zawiadomienia zwiększyć tej kwoty. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Postępowanie należało zatem unieważnić
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452181,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452181,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI DOBCZYCE
- Budowa i przebudowa: sieci wodociągowej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Rudnik, Sieraków oraz sieci kanalizacji sanitarnej niskociśnieniowej w miejscowości Kornatka."
- Modernizacja dróg gminnych
więcej: przetargi DOBCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Szkolnej w Zatorach
- "Remont dróg gminnych na terenie Gminy Charsznica"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1918D wraz z budową ciągu pieszo - rowerowego, dz. nr ew. 117/1, 147/2, 107/18, obręb Piecowice, gm. Długołęka
- Budowa drogi dojazdowej KDD4 przy ul. Warszawskiej w Nowym Dworze Gdańskim - ETAP I
- "Przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Krasne".
- Modernizacja dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.