eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek Jasielski › PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA DOMU LUDOWEGO W ZAŁĘŻU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135799 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA DOMU
LUDOWEGO W ZAŁĘŻU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK JASIELSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 112

1.5.2.) Miejscowość: Osiek Jasielski

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-223

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 20 005

1.5.8.) Numer faksu: (13) 44 20 005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@osiekjasielski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osiekjasielski.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA DOMU
LUDOWEGO W ZAŁĘŻU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23696aca-c7d3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003776/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa Domu Ludowego w Załężu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076115/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 758503,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1.2. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Domu
Ludowego w Załężu w zakresie robót ogólnobudowlanych i branżowych.
W zakresie robót ogólnobudowlanych i branżowych - przewiduje się do wykonania:

Wewnątrz budynku:

- posadzki i podłogi - izolacje przeciwwilgociowe pod posadzki parteru i poddasza, izolacje cieplne ze styropianu pod posadzki parteru i poddasza, wykonanie szlicht cementowych zbrojonych pod posadzki parteru i poddasza, wykonanie podłóg i posadzek we wszystkich pomieszczeniach budynku zgodnie z projektem, okładziny schodów z montażem barierek. W całym budynku wykonane są podkłady pod posadzki z zatarciem na ostro.
- stolarka drzwiowa - do wykonania wewnątrz w całym budynku tj: montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wg rodzaju zgodnie z projektem, wykonanie szpalet. Drzwi zewnętrzne i okna wprawione- kompletne.
- okładziny ścian i roboty malarskie - w kuchni i wszystkich pomieszczeniach sanitarno-socjalnych na ścianach i posadzkach płytki zgodnie z projektem, w całym budynku roboty malarskie wewnętrzne. (tynki wewnętrzne wykonane w całym budynku)
- w zakresie instalacji elektrycznych – wykonana jest instalacja wewnętrzna elektryczna w zakresie jaki był niezbędny przed wykonaniem tynków wewnętrznych. Do wykonania - montaż włączników, gniazdek, montaż lamp oświetleniowych wewnątrz i na zewnątrz budynku – zgodnie z projektem, wykonanie pomiarów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej.
- w zakresie instalacji sanitarnych – do wykonania kompletne instalacje wod- kan. W całym budynku, kompletne instalacje centralnego ogrzewania, kompletna instalacja gazowa, – zgodnie z projektem w tych branżach, wykonanie prób szczelności instalacji

Na zewnątrz budynku:

- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem, wykonanie elewacji na całym budynku, okładziny zewnętrzne ścian, słupów, cokołu, schodów zewnętrznych, montaż parapetów – zgodnie z projektem. Na ścianie frontowej i części ściany bocznej wykonane będzie ocieplenie styropianem frezowanym imitującym bale drewniane. Szczegóły dotyczące wcięć pomiędzy balami oraz ostateczną kolorystykę jak również fakturę bali należy przedstawić w formie próbek do ostatecznej akceptacji (przed wykonaniem tej części elewacji).
- w pełnym zakresie wszystkie przyłącza do budynku tj: przyłącz wodny, kanalizacyjny;
- roboty zewnętrzne związane z placem przed budynkiem. tj. rozebranie istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na placu i przy budynku z montażem krawężników i obrzeży betonowych.

W ofercie należy uwzględnić cały zakres robót wewnętrznych i zewnętrznych, który pozwoli na dokończenie budowy i oddanie budynku do użytkowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji warunków zamówienia:
 dokumentacja projektowa;
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
Przedmiary robót udostępniono Wykonawcy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i mają charakter jedynie pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45262300-4 - Betonowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 809867,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1486944,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 809867,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mirosław Kmiecik prowadzący działalność gospodarczą w ramach firmy: Mirosław Kmiecik Firma Handlowo Usługowa „BESKID” s. c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jan Kmiecik prowadzący działalność gospodarczą w ramach firmy: Jan Kmiecik Firma Handlowo Usługowa „BESKID” s. c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851139735

7.3.3) Ulica: Piaskowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowy Żmigród

7.3.5) Kod pocztowy: 38-230

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 809867,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.