eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BO - L3/05/VIII -Poprawiamy komfort nauki na Gwiazdach. Wymiana nawierzchni w salach lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 (Szkoła Podstawowa Nr 2 i Miejskie Przedszkole Nr 6) w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO - L3/05/VIII -Poprawiamy komfort nauki na Gwiazdach. Wymiana nawierzchni w salach lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 (Szkoła Podstawowa Nr 2 i Miejskie Przedszkole Nr 6) w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368036748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Walentego Roździeńskiego 82

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-203

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 258 65 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sz.podst.nr2@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsp5.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO - L3/05/VIII -Poprawiamy komfort nauki na Gwiazdach. Wymiana nawierzchni w salach lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 (Szkoła Podstawowa Nr 2 i Miejskie Przedszkole Nr 6) w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c96034df-b596-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066228/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 BO- Poprawiamy komfort nauki na Gwiazdach. Wymiana nawierzchni w salach lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112182/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/192/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61349,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie wykładziny PCV, malowaniu ścian, sufitów, stolarki drzwiowej i grzejników c.o. w salach nr: 7, 9, 12, 16, 17 i pok. pedagoga w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, w szczególności:.
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
- wykonanie warstw wygładzających z masy pod wykładzinę,
- wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej, wielowarstwowej, heterogenicznej, antypoślizgowej, 2 warstwy, użytkowa min. 0,7 mm, grubość całkowita 2,2mm z wywinięciem na ścianę 10 cm,
- położenie listwy wyobleniowej pod układane wykładziny,
- zgrzewanie wykładziny rulonowej,
- zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach,
- wykonanie tynków wewnętrznych, jednowarstwowych z gipsu szpachlowego na sufitach i ścianach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitu,
- dwukrotne malowanie lamperii farbą olejną z przygotowaniem podłoża,
- dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicą,
- dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników żeliwnych,
- Wywiezienie gruzu i utylizacja gruzu.
Uwaga: Kolorystyka wykładziny PCV i farb do uzgodnienia z Dyrektorem ZSP 5.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową, i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SWZ (załącznik nr 9). Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy z najniższą ceną znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86053,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162596,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.