Og³oszenie z dnia 2022-04-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00145951/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
- 2022/BZP 00166079/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa szko³y podstawowej w Niechorzu, Gmina Rewal
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA REWAL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684410
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rewal
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-344
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@rewal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: rewal.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa szko³y podstawowej w Niechorzu, Gmina Rewal
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bac5e0e1-c53d-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00135775
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023834/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Rozbudowa szko³y podstawowej w Niechorzu, Gmina Rewal
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rewal3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja elektroniczna bêdzie siê odbywaæ za po¶rednictwem narzêdzia w postaci Platformy Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rewal, w zak³adce „POSTÊPOWANIA” i pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem narzêdzia w postaci Platformy Zakupowej (zwanej dalej Platform±) pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rewal, w zak³adce „POSTÊPOWANIA” i pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ.
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem Platformy.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania zawiadomieñ, o¶wiadczeñ, wniosków, lub informacji na adres email:
zp@rewal.pl
4. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
5. Zaleca siê posiadanie konta u¿ytkownika na Platformie w przypadku komunikacji z Zamawiaj±cym za po¶rednictwem Platformy.
Posiadanie konta na Platformie oraz sk³adanie ofert w postêpowaniach nie wi±¿e siê z ¿adnymi kosztami dla Wykonawców.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje
7. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy, w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
8. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. W przypadku pytañ dotycz±cych funkcjonowania i obs³ugi technicznej platformy nale¿y korzystaæ z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostêpne codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w
godz. od 8.00 do 17.00 pod nr. tel. 22 101-02-02.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty
oraz do komunikacji wynosi 1,5 GB przy maksymalnej ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów.
10. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub niedzia³ania Platformy dopuszcza siê komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres zp@um.ostroleka.pl, z zastrze¿eniem, ¿e ofertê Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy, zgodnie z Rozdzia³em XIV SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla uczestników zamówieñ publicznych W trybie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, informujê:
1. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego jest Gmina Rewal . Mog± siê Pañstwo z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
listownie na adres: ul. Mickiewicza 19 72-344 Rewal
poprzez e-mail: ug@rewal.pl
telefonicznie: 91 38 49 011
Administrator przetwarza dane osobowe w trybie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z Ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.), w celu prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym jest Pan Dawid Czerw. Z Inspektorem mo¿na siê
skontaktowaæ pod numerem tel.: 722-309-224.
3. Administrator, mo¿e przekazaæ dane osobowe wy³±cznie upowa¿nionym podmiotom tylko na podstawie i w granicach przepisów
prawa.
4. Dane osobowe bêd± przechowywane w trybie art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a
po jej zakoñczeniu do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy.
5. Osobom, które w postêpowaniu poda³y swoje dane osobowe przys³uguje:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o
których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci
podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Prawo do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustaw±.
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. ¯±danie nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
6. W przypadku przekazywania zamawiaj±cemu danych osobowych w sposób inny ni¿ od osoby, której dane dotycz±, Wykonawca
zobowi±zany jest do podania osobie, której dane dotycz± informacji, o których mowa w art. 14 ust. 1-2 RODO.
7. Podanie danych osobowych w zakresie prowadzonego postêpowania nie jest obowi±zkowe, jest jednak warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to z faktu, i¿ w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych. Konsekwencj± niepodania danych jest brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu.
8. Ka¿da osoba, której dane dotycz± ma prawo wnie¶æ skargê do organu nadzorczego w zgodno¶ci z art. 77 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022.TB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowê istniej±cej szko³y zaprojektowano jako obiekt dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Na parterze zaprojektowano trzy klasy szkolne, toaletê i i magazyn. Na poddaszu u¿ytkowym ( kondygnacja 1p.) zaprojektowane: gabinet przyrodniczy, aulê szkoln± oraz 2 toalety.
Na 1 piêtro prowadzi wydzielona po¿arowo klaka schodowa oraz winda.
Projektowana rozbudowa po³±czona jest w poziomie parteru z istniej±c± szko³± lecz oddzielona z uwagi na uwarunkowania p/po¿arowe drzwiami w klasie EI60.
Przedmiotowa bry³a budynku jest zaprojektowana w uk³adzie kalenicowym prostopad³ym do frontu dzia³ki. Budynek zaprojektowano na planie prostok±ta. Budynek przykryty jest dachem wysokim, dwuspadowym o spadku 35°.
Od strony po³udniowej i pó³nocnej zaprojektowano lukarny. Dach kryty dachówk± ceramiczn±, kszta³tow±. ¦ciany zewnêtrzne tynkowane tynkiem elewacyjnym cienkowarstwowym i malowane na bia³o raz szaro. Projektowana stolarka okienna PVC w kolorze grafitowym. Zaprojektowano indywidualny detal na elewacji z zastosowaniem paneli drewnopodobnych oraz detali z tynku w kolorze fioletowym i grafitowym.
Charakterystyczne parametry rozbudowy budynku szko³y:
Przeznaczenie - budynek szko³y
Powierzchnia zabudowy czê¶ci rozbudowywanej – 289,10 m2
Kubatura – 2403 m3
Podpiwniczenie - brak
Ilo¶æ kondygnacji - dwie kondygnacje, w tym druga jako poddasze u¿ytkowe
Powierzchnia u¿ytkowa rozbudowy = 436,14 m2
Poziom posadowienia parteru : 0,00 = + 2,34 m n.p.m.
Wysoko¶æ zabudowy - H= 9,93 m
Wysoko¶æ okapu - ho = 5,91 m
Dach - dwuspadowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ;
3) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp w zakresie podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca wybrany, przed zawarciem umowy dostarczy dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê/sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy- zgodnie z wzorem Za³±cznika nr 8 do SWZ,
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, zobowi±zani s± dostarczyæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± ich
wspó³pracê
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W trakcie realizacji umowy, jej postanowienia mog± ulec zmianom, przy czym zmiany mog± dotyczyæ:1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych
niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci:
- niekorzystnych warunków atmosferycznych, czy kolizji utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych terminowe wykonanie przedmiotu umowy, o czas trwania tych okoliczno¶ci, Przez niekorzystne warunki atmosferyczne uznaje siê temperaturê odbiegaj±c± o 10 stopni Celsjusza od ¶redniej temperatury danego miesi±ca zgodnie ze wska¼nikami Instytutu Meteorologii
i Gospodarki Wodnej z w³a¶ciwej miejscowo dla po³o¿enia inwestycji stacji meteorologicznej za 5 lat poprzedzaj±cych zawarcie umowy, a tak¿e opady z odchyleniem powy¿ej 30 % od ¶rednich wskazanych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej za 5 lat poprzedzaj±cych zawarcie umowy.
- wyst±pienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
- wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, a w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
b) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót, które nie wynika z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru Zamawiaj±cego w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zawinionych przez Wykonawcê),
c) konieczno¶ci wykonania przez Zamawiaj±cego korekty projektu dla usuniêcia wad dostarczonej dokumentacji,
d) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych i/lub dodatkowych, których wykonanie wp³ywa na zmianê terminu wykonania zamówienia podstawowego,
e) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikaj±cego z okoliczno¶ci wymienionych w literach od a) do
d), termin mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci;
2) formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy – zgodnie z art. 451 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
3) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy w przypadku ich zmiany, w celu doprowadzenia do zgodno¶ci ze stanem faktycznym;
4) zmiany zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo – finansowego robót;
5) je¿eli zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wskazanych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z przepisami Polskiego £adu dopuszcza mo¿liwo¶æ waloryzacji ustalonego w § 6 wynagrodzenia rycza³towego w przypadku gdy :
a/ po up³ywie 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy wska¼nik wzrostu cen og³aszany przez GUS bêdzie wiêkszy ni¿ 5% b/ warto¶ci materia³ów budowlanych ustalonych w kosztorysie ofertowym bêd± (ni¿sze/wy¿sze) od warto¶ci zakupu tych materia³ów przyjête w publikowanej bazie materia³owej Sekocenbudu 12 miesiêcy pó¼niej ni¿ dzieñ sporz±dzenia
kosztorysu ofertowego
c/ za³±cznikiem do niniejszej umowy bêdzie wykaz 30 szt. materia³ów budowlanych stanowi±cych dla stron bazê do
przeprowadzenia analizy wzrostu/spadku cen opisanych w p.b/ - w terminie 30 dni po podpisaniu umowy , strony uzgodni± wykaz 30 najbardziej cenotwórczych materia³ów , które bêd± stanowi³y bazê do analizy cen ,
d/ Zamawiaj±cy bêdzie móg³ uznaæ za zasadne podniesienie warto¶ci rycza³towej wynagrodzenia , je¶li analiza porównawcza cen materia³ów opisana powy¿ej da wynik +/- 15 %
2. Je¶li strony uzgodni± zmian± wynagrodzenia, to analogiczn± korektê Wykonawca jest zobligowany wprowadziæ do rozliczeñ z Podwykonawc± .
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rewal, w zak³adce „POSTÊPOWANIA” i pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-11 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-09
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI REWAL
wiêcej: przetargi REWAL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza w skrzydle wschodnim oraz czê¶ci centralnej w budynku V Liceum Ogólnokszta³c±cego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12 - etap IV
- Budowa budynku us³ugowego z zapleczem sanitarno - socjalnym w Sportowym Centrum w Rokietnicy
- Przebudowa i modernizacja magazynu i laboratoriów na 6 piêtrze budynku B
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania budynku biblioteki na funkcjê administracyjn± GOPS w Skrzyszowie - etap II
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej w budynku Szko³y Podstawowej nr 5 w Z±bkach
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.