Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048527/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00059807/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-20
- 2021/BZP 00321527/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135756 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ BIEGNĄCEJ ŚLADEM
DZ. NR 6/35 W M. SZKLARY GÓRNE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ BIEGNĄCEJ ŚLADEMDZ. NR 6/35 W M. SZKLARY GÓRNE.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f94b499f-af05-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001841/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem dz. nr 6/35 w m. Szklary Górne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048527/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 537273,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem dz. nr 6/35 w m. Szklary Górne”.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi :
a) konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 3,50 m i długości ok. 293 m,
b) zjazdów indywidualnych dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów,
c) utwardzenia poboczy kruszywem łamanym,
e) odwodnienia drogowego poprzez budowę systemu rozsączającego w postaci studni chłonnych z kręgów żelbetowych fi 120 cm – 3 szt i fi 150 cm – 2 szt. wraz z systemem wpustów deszczowych,
f) kablowej linii oświetlenia ulicznego o długości ok 310,0 m (9 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED),
g) przeniesienie istniejących lamp solarnych 2 szt,
h) wycinkę 3 szt drzew,
i) humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw,
j) uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona z niniejszą SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440387,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729517,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440387,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AS PRODUKT SEBASTAIN PASTUREK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AS ROADS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681111323
7.3.4) Miejscowość: Mała Nieszawka
7.3.5) Kod pocztowy: 87-103
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440387,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na dz. 153, 152/5, 429/3, 428/3 w miejscowości Miłoradzice.
- "Wycinka krzewów oraz samosiewów drzew tworzących zakrzewienia wraz z karczowaniem korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych oraz dróg wewnętrznych na terenie Powiatu Lubińskiego."
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Zespole Szkół nr 2 w Lubinie ul. Szpakowa 1"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Przebudowa ulicy M. Konopnickiej w Wieruszowie
- Budowa Wielkiej Pętli Fordonu w Bydgoszczy - pierwszy etap Trasy rekreacyjnej w ramach realizacji programu BBO
- Przebudowa drogi gminnej ul. Glinianej w Mławie
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Gminie Oświęcim
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.