Og³oszenie z dnia 2022-04-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00148017/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00238675/01 - Wynik z dnia 2022-07-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ambulansu typu C wraz z wyposa¿eniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. ¦niadeckiego w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadecja.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ambulansu typu C wraz z wyposa¿eniem
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c53d71d6-c54b-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00135711
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00092951/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.22 Dostawa ambulansu typu C wraz z wyposa¿eniem
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/;https://epuap.gov.pl/wps/portal;zamowienia.wsz@gmail.com3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;https://epuap.gov.pl/wps/portal;zamowienia.wsz@gmail.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jêdrzeja
¦niadeckiego w Bia³ymstoku, ul. Marii Sk³odowskiej –Curie 26, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 74 88 503;•
kontakt do inspektora ochrony danych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej
Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Jêdrzeja ¦niadeckiego w Bia³ymstoku: tel. 85 74 88 358; email:
iodo@sniadecja.pl;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,oznaczenie
postêpowania: DA.ZP.242.23.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;•
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.); • Pani/Pana dane osobowe bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy 1);• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych
bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy
Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;• posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;1) W
przypadku projektów finansowanych ze ¶rodków unijnych okres przetwarzania danych osobowych
mo¿e byæ d³u¿szy i jest okre¶lony odrêbnymi przepisami krajowymi i wspólnotowymi.** Wyja¶nienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.*** Wyja¶nienie: prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: • nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.23.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa ambulansu typu C wraz z wyposa¿eniem w ilo¶ci 1 szt zwanego w dalszej czê¶ci SWZ: towarem, dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. J. ¦niadeckiego w Bia³ymstoku, zwanym dalej Zamawiaj±cym, w ilo¶ci i asortymencie i o parametrach okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocen± oferty bêdzie suma punktów przyznanych wed³ug opisanych powy¿ej kryteriów
tj. cena + gwarancja mechaniczna pojazdu bez limitu kilometrów. Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najwiêksz± sum± punktów.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu i spe³niaj±ca wszystkie wymogi formalne i merytoryczne, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów (po zsumowaniu) w powy¿szych kryteriach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja mechaniczna pojazdu bez limitu kilometrów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego przed³o¿y w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe, aktualne na dzieñ z³o¿enia
podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego- wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:a) Opisy techniczne, katalogi oferowanego urz±dzenia potwierdzaj±ce spe³nianie warunków/parametrów okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (Formularz Szczegó³owy Oferty) ; je¿eli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub warto¶ci parametru, dopuszcza siê inny dokument (np. instrukcja u¿ytkowania, o¶wiadczenie producenta), w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci parametru.
Prosimy o nie przesy³anie ca³ych katalogów, a tylko poszczególnych stron z katalogu (np. w formie kserokopii), z zaznaczeniem/podkre¶leniem/oferowanych wyrobów i pozycji, której dotycz±.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e stosownie do przepisu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku gdy Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiaj±cy stosownie do przepisu art. 107 ust. 4 ustawy Pzp mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) Opisy techniczne, katalogi oferowanego urz±dzenia potwierdzaj±ce spe³nianie warunków/parametrów okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (Formularz Szczegó³owy Oferty) ; je¿eli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub warto¶ci parametru, dopuszcza siê inny dokument (np. instrukcja u¿ytkowania, o¶wiadczenie producenta), w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci parametru.Prosimy o nie przesy³anie ca³ych katalogów, a tylko poszczególnych stron z katalogu (np. w formie kserokopii), z zaznaczeniem/podkre¶leniem/oferowanych wyrobów i pozycji, której dotycz±.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
17. WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALE¯Y Z£O¯YÆ WRAZ Z OFERT¡:1) Formularz Szczegó³owy Oferty, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ .
2) Formularz Ofertowy, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) Wype³niony Za³±cznik nr 3 do SWZ - O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp:
a) W odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
c) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie oraz ka¿dy podmiot udostêpniaj±cy zasoby. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 13 SWZ;
5) Je¿eli dotyczy – Pe³nomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobê uprawnion± do reprezentowania Wykonawcy.
6) Je¿eli dotyczy - Pe³nomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegaj± siê wspólnie o zamówienie publiczne.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, sk³ada wraz z ofert± dokument pe³nomocnictwa zawieraj±cy w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim:
1) reprezentowanie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
2) zaci±ganie zobowi±zañ;
3) z³o¿enie oferty wspólnie;
4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne.
4. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê ustanowionego jako Pe³nomocnika (przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione w w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców).
przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie warunki te bêd± zsumowane w celu ³±cznej oceny.
6. Nie dopuszcza siê uczestnictwa danego Wykonawcy w wiêcej ni¿ jednej grupie podmiotów wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia umowy, zawiera Za³±cznik nr 5 do SWZ - Projekt umowy.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia: max 20 tygodni od dnia zawarcia umowy.INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Budowa budynku admin. - biurowego z budow± i czê¶ciow± rozbiórk± doziemnych instalacji, budowa miejsc postojowych oraz rozbiórka budynku handlowego i wiaty wraz z uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie.
- EOP.332.20.25 Dostawa materia³ów medycznych i ¶rodków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- Remont dwóch pomieszczeñ biurowych i ³azienki dla osób z niepe³nosprawno¶ciami wraz z zapewnieniem doj¶æ i podjazdów do Domu Studenta nr 1 UMB przy ul. Akademickiej 3
- DOSTAWA OLEJÓW SILNIKOWYCH, OLEJÓW PRZEK£ADNIOWYCH, P£YNÓW HAMULCOWYCH, P£YNÓW CH£ODZ¡CYCH I P£YNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW S£U¯BOWYCH POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Dostawa urz±dzeñ i oprogramowania wspomagaj±cego III
- Zakup myjni dezynfektora
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia pracowni laboratoryjnej dla zawodu technik analityk, w ramach realizacji projektu pn. "Droga do sukcesu"
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposa¿enia
- Zakup wyposa¿enia uzupe³niaj±cego do Pracowni Fizjoterapii SPZZOZ w Przysusze
- Modernizacja/Remont Centralnego Magazynu w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardyna³a Wyszyñskiego SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa mobilnego sto³u operacyjnego piêciosegmentowego
- Dostawa nowych urz±dzeñ medycznych: bronchofiberoskopu kompatybilnego z posiadanym ¼ród³em ¶wiat³a LH150 PC- 1 szt. oraz cystoskopu giêtkiego optycznego z funkcj± aspiracji- 3 szt., dla DCOPiH, W-w.
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.