eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMalowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w budynku NIZP PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w budynku NIZP PZH – PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w budynku NIZP PZH – PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d14dcbd-2864-48ff-ad43-12a9f4daf201

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział I pkt 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.DZP.260.67.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w Zakładzie Parazytologii i Chorób Przenoszonych przez Wektory w budynku ,,AB’’ oraz malowanie części sufitu i ścian klatki schodowej budynku ,,C’’ Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie.
Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:
nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na malowaniu ścian i sufitów o wartości min. 50 000,00 zł netto każda robota,
zrealizowana w ramach jednego kontraktu (każda na podstawie jednej umowy).
W przypadku, gdy ww. robota budowlana będzie stanowiła część zadania o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo zakres wskazanego zamówienia niezbędny do wykazania spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków
konsorcjum). Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego. Wykonawca, powołując się na doświadczenie konsorcjum, którego był członkiem, musi wykazać, że jako uczestnik konsorcjum nabył doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca nie może polegać na doświadczeniu grupy Wykonawców, jeżeli
faktycznie nie uczestniczył w realizacji wymaganego przez Zamawiającego zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem II.3 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych,
tj.:
1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, zgodnie z Załącznikiem II.5 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1), 2), 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązanych w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2)Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180, 2185, z 2023 r.
poz. 180) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3)Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia i
następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
Weryfikacji braku zaistnienia tej podstawy wykluczenia w stosunku do konkretnego podmiotu zamawiający może dokonać za
pomocą wszelkich dostępnych środków.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego
Wykonawcy.
Osoba lub podmiot podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy , które w okresie tego wykluczenia ubiegają
się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, którą nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych,
w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie braku podstaw do
wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II.2
SWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na
dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy składanym na podstawie art. 125 ust. 1
Ustawy PZP, w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z Załącznikiem nr II.6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na podstawie okoliczności wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz Rozdziału IV
SWZ - Projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-24 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający ustanawia OBOWIĄZEK odbycia wizji lokalnej (obligatoryjna wizja lokalna) przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu umożliwienia sprawdzenia i zapoznania się z terenem budowy oraz sposobem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, a także skalkulowania
ceny oferty.
Zamawiający umożliwi przeprowadzenie Wykonawcom wizji lokalnej w dwóch nw. terminach:
➢ w dniu 13.03.2025 r. o godzinie 10.00
➢ w dniu 18.03.2025 r. o godzinie 10.00
pod adresem ul. Chocimska 24 w Warszawie (00-791).
Po upływie ww. terminu zgłoszenie chęci odbycia wizji lokalnej nie będzie możliwe.
Wizja lokalna będzie potwierdzona protokołem z odbycia wizji lokalnej. Protokół oraz oświadczenie złożone przez Wykonawcę w treści Formularza Oferty będzie stanowić podstawę do weryfikacji, czy dany Wykonawca składający ofertę spełnił wymóg odbycia wizji lokalnej ustanowiony
przez Zamawiającego.
Zamawiający wskazuje, że na wizję lokalną mogą stawić się jedynie UPOWAŻNIENI przedstawiciele Wykonawcy. Przed przystąpieniem do wizji lokalnej na podany niżej adres e-mail należy przesłać dane (imię i nazwisko) pracownika/pracowników, którzy będą obecni podczas wizji. Wykonawca
zobowiązany jest do przesłania listy pracowników najpóźniej na 1 dzień przed wyznaczonym terminem odbycia wizji lokalnej. Przedstawiciele Wykonawcy obowiązani są legitymować się (do wglądu) dowodem osobistym lub innym dokumentem tożsamości.
Osobą uprawnioną do kontaktu w przedmiotowej sprawie jest Pani Anita Reda –
areda@pzh.gov.pl, tel.: 518655727 lub
Pan Maciej Szczypiński – mszczypinski@pzh.gov.pl, tel.:
692122492.
Uwaga: Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) odrzuci ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.

W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć następujące dokumenty:
1. pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik,
2. jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym
termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia,
3. projekt zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli zabezpieczenie będzie wnoszone w formie niepieniężnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia wiążących uwag dotyczących zgodności projektu z powszechnie obowiązującymi przepisami i niniejszymi dokumentami zamówienia,
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez osobę wskazaną w § 8 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy,
5. przed zawarciem umowy, najpóźniej na dzień zawarcia umowy, Wykonawca ma obowiązek przedstawić polisę OC na sumę ubezpieczenia min. 200 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia, wraz z dowodem jej opłacenia.
6. Kosztorys ofertowy, o którym mowa w §3 ust. 10 Projektowanych postanowień umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.