eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa MazowieckaDostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rawa Mazowiecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468144711

1.5.8.) Numer faksu: 468144323

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rawamazowiecka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rawamazowiecka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rawamazowiecka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d9a8568-963a-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060433/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068915/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 951889,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, placówek oświatowo–wychowawczych, zasilania oświetlenia ulicznego, a także innych lokali i obiektów użytkowych należących do Miasta Rawa Mazowiecka.
2) Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
4) Miasto Rawa Mazowiecka (Zamawiający) działa w imieniu własnym oraz, na podstawie zawartych porozumień, w imieniu niżej wymienionych jednostek:

1) Żłobek Miejski z Oddziałami Integracyjnymi „Tuptuś” ul. Murarska 1, 96-200 Rawa Mazowiecka
2) Przedszkole Miejskie Nr 1 „Tęczowa Jedyneczka” ul. Kilińskiego 2, 96-200 Rawa Mazowiecka
3) Przedszkole Miejskie Nr 2 „Niezapominajka” Zamkowa Wola 5, 96-200 Rawa Mazowiecka
4) Przedszkole Miejskie Nr 3 „Bajkowy Zakątek” ul. Solidarności 3b, 96-200 Rawa Mazowiecka
5) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki ul. Kościuszki 19, 96-200 Rawa Mazowiecka
6) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopnickiej ul. Miła 2, 96-200 Rawa Mazowiecka
7) Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego ul. Kazimierza Wielkiego 28, 96-200 Rawa Mazowiecka
8) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Tomaszowska 10j, 96-200 Rawa Mazowiecka
9) Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II ul. Wyszyńskiego 7, 96-200 Rawa Mazowiecka
10) Muzeum Ziemi Rawskiej ul. Łowicka 26, 96-200 Rawa Mazowiecka
11) Miejski Dom Kultury ul. Krakowska 6c, 96-200 Rawa Mazowiecka

5) Zamawiający oraz jednostki organizacyjne zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektów w okresie 12 miesięcy,
od 01.05.2022 r. do 30.04.2023 r. wynosi 1 068 939 kWh. Określenie szacunkowego zapotrzebowania na energię elektryczną stanowi element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach.
7) Wykonawca wystawiać będzie oddzielnie dla każdego Odbiorcy/Płatnika wyszczególnionego w załączniku nr 7 do SWZ jedną fakturę (zbiorcze wystawianie faktur, mając na uwadze, że załączniki do faktur zawierać będą wyszczególnienie zużyć i należności każdego z punktów z osobna) za pobraną energię elektryczną za dany okres rozliczeniowy.
8) Zamawiający oświadcza, że:
a) procedura wyboru sprzedawcy energii w formie przetargu odbywa się po raz kolejny;
b) zawarł umowy:
 na sprzedaż energii elektrycznej z Audax Energia Sp. z o.o., obowiązujące do 30.04.2022 r.;
 na dystrybucję energii elektrycznej na czas nieokreślony z PGE Dystrybucja SA Oddział Łódź;
 kompleksową, sprzedaży energii elektrycznej oraz świadczenia usługi dystrybucji dla 3 PPE, zgodnie z zał. nr 7 do SWZ;
 prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowi jedynie wartość przybliżoną, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie, a faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy wskazanej w Załączniku nr 7 do SWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, zaś Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować ceny energii zaoferowane w przetargu;
 wyraża zgodę na zawarcie umów drogą korespondencyjną;
 wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, udostępni dane PPE w formie elektronicznej, niezwłocznie po zawarciu umowy.
9) W załączniku nr 7 do SWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (grupa taryfowa, moc zamówiona), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
10) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
09000000-3 – produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii;
09300000-2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa;
09310000-5 – elektryczność;
11) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości.
12) Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana, wskazana w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SWZ, w szczególności spowodowaną zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE.
13) Dostawca energii zobowiązany jest posiadać umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla obiektu Zamawiającego, najpóźniej w dniu zawarcia umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia i na czas nie krótszy niż do 30.04.2023 r.
14) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne zobowiązującymi przepisami Prawa energetycznego.
15) Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia.
16) Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej, zaś usługi dystrybucji energii elektrycznej będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – dane OSD zawarte są w Załączniku nr 7 do SWZ.
17) Zamawiający według swojej najlepszej wiedzy zawarł w Załączniku nr 7 do SWZ wszystkie niezbędne dane umożliwiające skuteczne przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Na podstawie tych danych Wykonawca dokona zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej. Wykonawca nie będzie wymagał od Zamawiającego uzupełnienia lub przekazania jakichkolwiek innych informacji dodatkowych. Wyjątkiem będą informacje wyraźnie wskazane jako niezbędne przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego lub dotychczasowego Sprzedawcę.
18) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
19) Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik nr 1 do Umowy sprzedaży energii elektrycznej, zwanej dalej Umową.
20) Zamawiający udzieli wyłonionemu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
a) powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej, o czym niezwłocznie należy powiadomić Zamawiającego;
b) złożenia oświadczenia dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej o nieprzedłużaniu dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży;
c) przygotowania stosownych dokumentów, dokonania uzgodnień oraz reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego punktu poboru energii (brak dotychczasowej umowy);
d) uzyskania, w razie potrzeby, od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji dla danego punktu poboru;
e) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy - dotyczy punktów poboru ujętych w załączniku nr 2 do umowy (Załącznik nr 7 do SWZ);
f) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zgłoszeniem Sprzedawcy dla nowych punktów poboru energii elektrycznej, na które Zamawiający otrzymał od OSD numer umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1204332,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1341605,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1204332,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142922548

7.3.3) Ulica: ul. Słonimskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1204332,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.