eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kramsk › Przebudowa drogi w m. ¦wiête



Og³oszenie z dnia 2022-04-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w m. ¦wiête

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KRAMSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019177

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kramsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-511

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina.kramsk@kramsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kramsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi w m. ¦wiête

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2098a163-c54d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00135489

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00006800/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Przebudowa drogi w m. ¦wiête

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kramsk

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kramsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korespondencja elektroniczna:
• za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania, gdzie po zalogowaniu siê na uprzednio za³o¿one swoje konto, wykonawca wskazuje postêpowanie. Po wej¶ciu w szczegó³y wskazanego postêpowania przechodzi do zak³adki „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postêpowania. W celu przygotowania nowej wiadomo¶ci wybiera opcjê „Utwórz wiadomo¶æ”. Nastêpnie wskazuje „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ”. W ramach korespondencji mo¿na dodaæ za³±cznik poprzez opcjê „Do³±cz plik”.
• bezpo¶rednio na adres poczty elektronicznej gmina.kramsk@kramsk.pl, podaj±c w temacie wiadomo¶ci numer postêpowania i krótk± informacjê o tym, co zawiera wiadomo¶æ. Korespondencja za po¶rednictwem poczty elektronicznej dopuszczalna jest jedynie przed up³ywem terminu sk³adania ofert i mo¿e dotyczyæ m.in. pytañ do postêpowania, wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
7. Wykonawcy s± zobowi±zani do sk³adania ofert, o¶wiadczeñ i innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania, po uprzedniej rejestracji wykonawcy.
8. Wykonawca, przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. rejestruj±c siê bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta, loguj±c siê, akceptuje warunki korzystania ze strony prowadzonego postêpowania, okre¶lone w regulaminie dostêpnym pod adresem: https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf oraz uznaje go za wi±¿±cy.
9. Szczegó³owa instrukcja obs³ugi strony internetowej prowadzonego postêpowania, zawieraj±ca instrukcjê korzystania przez Wykonawcê jest zamieszczona pod adresem: https://sidaspzp.pl/static/executor_instruction-f29565ef15e94fae5ea6413330579f69.pdf
10. Ka¿dy za³±czany plik, zawieraj±cy ofertê, dokumenty, o¶wiadczenia lub pe³nomocnictwa, musi byæ uprzednio opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upowa¿nione osoby reprezentuj±ce odpowiednio wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp lub wykonawców.
13. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne, umo¿liwiaj±ce pracê na stronie internetowej prowadzonego postêpowania:
• dostêp do sieci do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s;
• komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;
• zainstalowana co najmniej jedna przegl±darka internetowa w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera;
• w³±czona obs³uga JavaScript;
• zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf, np. Acrobat Reader;
• dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc;
• rekomendowane przez zamawiaj±cego formaty przes³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB: doc, docx, xls, xlsx, pdf, ze szczególnym wskazaniem na pdf oraz formaty kompresji danych: zip, 7zip;
• zamawiaj±cy dopuszcza inne, ni¿ okre¶lone powy¿ej formaty kompresji danych, w szczególno¶ci format .rar, pod warunkiem, ¿e zamawiaj±cy, korzystaj±c z programu 7-zip (https://7-zip.org.pl/), bêdzie w stanie poprawnie otworzyæ skompresowane pliki oferty; w przypadku gdy wykorzystany przez wykonawcê format kompresji danych uniemo¿liwi jego otworzenie przez Zamawiaj±cego za pomoc± programu 7-zip, ofertê tak± uznaje siê za podlegaj±c± odrzuceniu

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny) – zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Gminy Kramsk jest Wójt Gminy Kramsk z siedzib± przy ul. Chopina 12, 62-511 Kramsk;
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest S³awomir Kozie³, email: iod@kramsk.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGP.271.7.2022.MK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie drogi w m. ¦wiête na d³ugo¶ci 233,00 m, polegaj±ce na wykonaniu jezdni o szeroko¶ci 4,0 m o nawierzchni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa ³amanego u³o¿onej na istniej±cym pod³o¿u z kruszywa ³amanego z obustronnymi poboczami wzmocnionymi kruszywem ³amanym o szeroko¶ci 0,50 m. Ca³o¶æ robót przewidzianych w zwi±zku z przebudow± drogi bêdzie odbywa³a siê w obrêbie pasa drogowego stanowi±cego dzia³kê o nr ewidencyjnym 412.
Zakres robót obejmuje:
 roboty pomiarowe i przygotowawcze;
 roboty ziemne w korcie drogi;
 profilowanie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne;
 wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa ³amanego
 u³o¿enie drogi z betonu asfaltowego;
 profilowanie poboczy;
 wzmocnienie poboczy kruszywem ³amanym 0/31,5;
 oznakowanie pionowe drogi
Charakterystyczne wielko¶ci robót:
 d³ugo¶æ drogi – 233,00 m;
 powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego – 1016,00 m2;
 powierzchnia poboczy wzmocnionych kruszywem – 233,00 m2;
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej – za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga 60,00
Oferta o najni¿szej cenie otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów, ka¿dej nastêpnej ofercie przyznaje siê proporcjonalnie mniej punktów, stosuj±c wzór:
C = ( Cmin / Cbad ) x 60,00 punktów
Cmin – cena oferty minimalnej, Cbad – cena oferty badanej
Okres gwarancji - waga 40,00
Oferta uzyska liczbê punktów zale¿n± od wskazanego przez Wykonawcê w ofercie okresu gwarancji:
- za podanie okresu gwarancji 60 miesiêcy – 40 punktów
- za podanie okresu gwarancji 48 miesiêcy – 20 punktów
- za podanie okresu gwarancji 36 miesiêcy – 0 punktów
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji poni¿ej ustalonego minimum (36 miesiêcy) lub niewskazanie ¿adnego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 60 miesiêcy – najd³u¿szy przyjêty w kryterium oceny ofert. Wykonawca oferowany okres gwarancji wskazuje
w pe³nych miesi±cach – w przedziale od 36 do 60 miesiêcy

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie dotycz±ce robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy drogi
o nawierzchni z betonu asfaltowego o d³ugo¶ci co najmniej 150 mb

2. Dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: dysponowanie co najmniej jedn± osob±, która zostanie skierowana do pe³nienia funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ, w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej (lub wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów), która bêdzie odpowiedzialna w szczególno¶ci za realizacjê zamówienia, kontrolê jako¶ci i kierowanie robotami

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. • o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, na za³±czniku nr 2 do SWZ (sk³adane wraz z ofert±)
2. • w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (sk³adane na wezwanie)

4. Zamawiaj±cy nie wezwie wykonawcy do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿na je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w ofercie dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. • o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, na za³±czniku nr 2 do SWZ (sk³adane wraz z ofert±);
2. • wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, okre¶lonych w warunku udzia³u w postêpowaniu, wraz z podaniem ich rodzaju i zakresu, daty i miejsca wykonania, warto¶ci i podmiotu, na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane; wymagane jest za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, mog± byæ referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty, a tak¿e z informacj± o posiadanym do¶wiadczeniu w kierowaniu robotami wraz z podaniem ich rodzaju, miejsca, zakresu i okresu realizacji (sk³adane na wezwanie na wzorze stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ)
3. • wykaz osób, okre¶lonych w warunkach udzia³u w postêpowaniu, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ, zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci i informacj± o podstawie dysponowania, (sk³adane na wezwanie na wzorze stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ)

5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania kluczowych zadañ przez wykonawcê lub poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 60 Pzp.
4. Zamawiaj±cy bêdzie ³±cznie ocenia³ spe³nianie przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenia zamówienia, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców na za³±czniku nr 2 do SWZ w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie na za³±czniku nr 4 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie z³o¿onej oferty wykonawcy.
3. Zakazuje siê zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poza przypadkami okre¶lonymi w projekcie umowy oraz zmianami, które przewidziano w art. 455 ust. 1 Pzp. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiaj±cy nie uwzglêdni³ aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych, innowacyjnych lub etykiet zwi±zanych z realizacj± zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kramsk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-12 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-10

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± prowadzenia negocjacji.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech wykonawców, których oferty zostan± najwy¿ej ocenione, ograniczaj±c ich ilo¶æ poprzez zastosowanie najni¿szej ceny jako kryterium oceny ofert. Oferta z najni¿sz± cen± uzyska 100,00 punktów, a kolejne oferty uzyskaj± proporcjonalnie mniej punktów, stosuj±c wzór: ( Cmin / Cbad ) x 100,00 punktów, gdzie Cmin to cena oferty minimalnej, a Cbad to cena oferty badanej.
3. Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji ofert, z³o¿onych w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, je¶li nie podlega³y one odrzuceniu.
4. W zaproszeniu do negocjacji zamawiaj±cy wska¿e miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których bêd± prowadzone negocjacje w celu ulepszenia tre¶ci ofert.
5. Ofertê wykonawcy niezaproszonego do negocjacji uznaje siê za odrzucon±.
6. Podczas negocjacji ofert zamawiaj±cy zapewnia równie traktowanie wszystkich wykonawców, a prowadzone negocjacje maj± charakter poufny.
7. Po zakoñczeniu negocjacji zamawiaj±cy informuje równocze¶nie wszystkich wykonawców, których oferty z³o¿one w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu nie zosta³y odrzucone, o zakoñczeniu negocjacji oraz zaprasza ich do sk³adania ofert dodatkowych.
8. Termin na z³o¿enie ofert dodatkowych nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do sk³adania ofert dodatkowych.
9. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê dodatkow±, która zawiera nowe propozycje w zakresie tre¶ci oferty podlegaj±cej ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, wskazanych przez zamawiaj±cego w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa nie mo¿e byæ mniej korzystna w ¿adnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu. Oferta przestaje wi±zaæ wykonawcê w zakresie, w jakim z³o¿y on ofertê dodatkow±, zawieraj±c± korzystniejsze propozycje w ramach ka¿dego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
10. Negocjacje tre¶ci ofert nie mog± prowadziæ do zmiany tre¶ci SWZ.
11. W przypadku, gdy zamawiaj±cy nie skorzysta z mo¿liwo¶ci prowadzenia negocjacji, wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu z³o¿onych w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Formalno¶ci po wyborze oferty
1. Zamawiaj±cy powiadomi wybranego wykonawcê o miejscu i terminie podpisania umowy, a wykonawca bêdzie zobowi±zany do jej podpisania.
2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta, z uwzglêdnieniem art. 577 Pzp w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Umowa mo¿e zostaæ zawarta przed up³ywem tego terminu, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia z³o¿ono tylko jedn± ofertê.
3. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza uchyla siê od zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych
w postêpowaniu oraz wybraæ najkorzystniejsz± ofertê albo uniewa¿niæ postêpowanie.
4. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5. Nie pó¼niej ni¿ w dniu podpisania umowy wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i zosta³y wskazane w o¶wiadczeniu wykonawcy, posiadaj± wymagane uprawnienia i s± wpisane do Izby Samorz±du Zawodowego – w przypadku podmiotów krajowych, a dla podmiotów zagranicznych – dokumenty równowa¿ne.
Pouczenie o ¶rodkach ochrony prawnej
1. ¦rodki ochrony prawnej przys³uguj± wykonawcy oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp.
2. Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków ochrony prawnej okre¶la Dzia³ IX ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.