eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W OSTRÓDZIE, UL. PLEBISCYTOWA



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W OSTRÓDZIE, UL. PLEBISCYTOWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.4.2.) Miejscowość: Ostróda

1.4.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135158

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00119220/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00059533/02/P

Po zmianie:
2022/BZP 00059533/03/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Termin wykonania zamówienia: 150-180 dni od dnia podpisania umowy.
2. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu:
1) kalkulację zaoferowanej ceny przedstawionej w formularzu ofertowym w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną lub szczegółową. Przedstawiona kalkulacja winna określać ilość, cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji;
2) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1.500.000,00 PLN;
4) dokumenty dotyczące trawy syntetycznej:
a) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla podmiotu, który będzie wykonywał nawierzchnię z trawy sztucznej, na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię;
b) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta;
c) atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni.
5) autoryzacja producenta systemu nawierzchni poliuretanowej wraz z określeniem gwarancji na produkt.

Po zmianie:
1. Termin wykonania zamówienia: 150-180 dni od dnia podpisania umowy.
2. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu:
1) kalkulację zaoferowanej ceny przedstawionej w formularzu ofertowym w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną lub szczegółową. Przedstawiona kalkulacja winna określać ilość, cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji;
2) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1.500.000,00 PLN;
4) dokumenty dotyczące trawy syntetycznej:
a) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla podmiotu, który będzie wykonywał nawierzchnię z trawy sztucznej, na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię;
b) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta;
c) atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni.
5) autoryzacja producenta systemu nawierzchni poliuretanowej wraz z określeniem gwarancji na produkt.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835; ustawa o szczególnych rozwiązaniach);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
6. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 4, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 4.
7. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 4, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
a) dokumenty dotyczące nawierzchni syntetycznej trawiastej: badania lub deklaracja na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2015;
b) dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
- aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014-02, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni;
- badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2014.

Po zmianie:
a) dokumenty dotyczące nawierzchni syntetycznej trawiastej: raport z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium zewnętrzne potwierdzający minimalne parametry określone w załączniku do dokumentacji technicznej;
b) dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
- aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014-02, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni;
- badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2014.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-04-27 09:00

Po zmianie:
2022-05-06 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-04-27 09:10

Po zmianie:
2022-05-06 09:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-05-26

Po zmianie:
2022-06-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.