Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00047432/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00061048/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00063107/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja oraz budowa boisk sportowych przy jednostkach oświatowych Powiatu Limanowskiego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIMANOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 33 37 800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja oraz budowa boisk sportowych przy jednostkach oświatowych Powiatu Limanowskiego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d5fc3e2-858a-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016375/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja oraz budowa boisk sportowych przy jednostkach oświatowych Powiatu Limanowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047432/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2100587,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1 – „Budowa kompleksu boisk przy Zespole Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej wraz z ich oświetleniem”.1. Zakres zadania w szczególności obejmuje:
1) budowę boiska do siatkówki o wymiarach 9,0 x 18,0 m (nawierzchnia poliuretanowa) z opaską bezpieczeństwa wokół boiska o szerokości 2,0 m;
2) budowę boiska do koszykówki o wymiarach 15,0 x 28,0 m (nawierzchnia poliuretanowa) z opaską bezpieczeństwa wokół boiska o szerokości 2,0 m,
3) budowę boiska do piłki ręcznej/nożnej o wymiarach 20,0 x 40,0m (nawierzchnia z trawy syntetycznej) z opaską bezpieczeństwa o szerokości 2,0m,
4) budowę skoczni do skoku w dal o rozbiegu długości 30,0 m z nawierzchni poliuretanowej,
5) budowę rzutni do pchnięcia kulą,
6) montaż piłkochwytów,
7) wykonanie odwodnienia terenu,
8) budowę oświetlenia boisk,
9) montaż obiektów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery).
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich rozruchów, prób i sprawdzeń oraz do opracowania dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów wymaganych do prawidłowego funkcjonowania tego typu obiektów oraz dokumentów niezbędnych do zakończenia inwestycji.
3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji postępowania, w tym w szczególności w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45262210-6 - Fundamentowanie
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 908278,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2 – „Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej”.1. Zakres zadania w szczególności obejmuje:
1) remont boiska w celu utworzenia:
a) boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24,0 x 40,0 m (nawierzchnia poliuretanowa) z opaską bezpieczeństwa wokół boiska o szerokości 1,0 - 2,0 m,
b) skoczni do skoku w dal o rozbiegu długości 40,0 m z nawierzchni poliuretanowej,
c) rzutni do pchnięcia kulą,
d) bieżni okrężnej o długości 200 m,
2) montaż piłkochwytów,
3) wykonanie odwodnienia terenu,
4) budowę oświetlenia boisk,
5) montaż obiektów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery).
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich rozruchów, prób i sprawdzeń oraz do opracowania dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów wymaganych do prawidłowego funkcjonowania tego typu obiektów oraz dokumentów niezbędnych do zakończenia inwestycji.
3.Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji postępowania, w tym w szczególności w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45262210-6 - Fundamentowanie
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 1192308,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982362,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1217700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982362,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. H. U. Kośmider Stanisław Kośmider
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 490447141
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 24b
7.3.4) Miejscowość: Rabka-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 34-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie budowy, przebudowy lub remontu boiska sportowego w tym również wykonanie nawierzchni poliuretanowych, Firma Handlowo Usługowa Rotoprofi Jolanta Łopata
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW KOŚMIDER F.H.U. KOŚMIDER
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KOŚMIDER F.H.U. KOŚMIDER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982362,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1474728,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1298777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREENSPORT Anna Straszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241035894
7.3.3) Ulica: ul. Tartaczna 14
7.3.4) Miejscowość: Międzybrodzie Bialskie
7.3.5) Kod pocztowy: 34-312
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1298777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Limanowej w budynku przy ul. J. Marka 19 w Limanowej
- Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych ujęte w 18 zadaniach asortymentowych
- Dostawy śrub kotwicowych i kaniuli barkowych oraz staplerów liniowych i okrężnych ujęte w 3 zadaniach asortymentowych
- Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Nowym Rybiu
- "Przebudowa obiektu mostowego JNI 35000255 w km 1+670 w ciągu drogi powiatowej nr 1609K Limanowa-Kamienica w m. Stara Wieś wraz z przebudową jezdni i poboczy na dojazdach w m. Limanowa i Stara Wieś".
- Przebudowa dróg rolniczych (II)
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
- Przebudowa drogi powiatowej Dobrut - Śniadków - Lipienice - Wola Lipieniecka Duża
- Poprawa brd na drodze krajowej nr 48 w woj. lubelskim na obszarze działania Rejonu w Puławach, poprzez przebudowę skrzyżowania w m. Sobieszyn.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.