Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00080513/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA KAMER NASOBNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676145
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/45wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA KAMER NASOBNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b42bc434-9fa5-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00236492/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup kamer nasobnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080513/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 222477,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 105 kpl. kamer nasobnych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zestaw urządzeń:
Kamera sportowa:
- szelki opaska na głowę;
- uchwyt na kask;
- akumulator - 2 szt.;
- ładowarka do akumulatorów - 1szt.;
- karta pamięci min 64 BG - 1 szt.
Wymagania eksploatacyjno-techniczne:
- funkcja Full Screen, Actual Screen,
- tryb LiveBurst, Horizon Leveling, HindSight
- maksymalna rozdzielczość nagrywania filmów – 5120 x 2880;
- liczba klatek na sekundę 2.7K - 120 kl/s, 4K - 60 kl/s, FullHD - 240 kl/s,
- menu w języku angielskim opcjonalnie w języku polskim;
- wodoodporna;
- komunikacja Bluetooth;
- GPS;
- WI-FI;
- rozdzielczość efektywna - 23.6 Mpx;
- elektroniczny rodzaj stabilizacji obrazu;
- czarny kolor obudowy.
Dodatkowe ustalenia wymagań:
- gwarancja min. 24 miesiące;
- instrukcja obsługi w języku polskim;
- karta gwarancyjna;
• Sprzedawca dostarczy towar na swój koszt. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Sprzedawca.
• Sprzedawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, licząc od daty odbioru towaru przez Kupującego.
• W przypadku wad jakościowych ujawnionych po terminie dostawy, towar podlega wymianie w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Kupującego w formie pisemnej do siedziby Sprzedawcy. Brak wymiany towaru w ustalonym terminie skutkuje karami umownymi zgodnie z § 8 wzoru umowy
• Towar dostarczony Kupującemu przez Sprzedawcę winien być fabrycznie nowy oraz w opakowaniach fabrycznych bezzwrotnych.
• Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi na Kupującego z chwilą jego odbioru (decyduje dzień dostawy).
• W przypadku odmowy przyjęcia dostawy, Kupujący pozostawia towar do dyspozycji Sprzedawcy. Towar ten uważa się wówczas za niedostarczony, zaś Kupujący nie jest zobowiązany do zapłaty za niego.
Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 9 do SWZ oraz wzór umowy załącznik nr 5 do SWZ stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250551,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390033,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252735,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Camonboard s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252429320
7.3.3) Ulica: Górczewska 228/2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252735,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługa kominiarska z podziałem na 2 części.
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sulęcinie Sp. z o.o. w 2026 r."
- "Montaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej "
- "Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE przez okres 24 miesięcy"
- Kompleksowe usługi pralnicze w podziale na 2 części
- "Zakup 12 kompletów umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Dostawa kamer cyfrowych wraz z wyposażeniem do Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej.
- Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 oraz ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej-Etap2
więcej: Kamery cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





