eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinDOSTAWA KAMER NASOBNYCH



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA KAMER NASOBNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676145

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/45wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA KAMER NASOBNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b42bc434-9fa5-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00236492/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup kamer nasobnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080513/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222477,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 105 kpl. kamer nasobnych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zestaw urządzeń:
Kamera sportowa:
- szelki opaska na głowę;
- uchwyt na kask;
- akumulator - 2 szt.;
- ładowarka do akumulatorów - 1szt.;
- karta pamięci min 64 BG - 1 szt.

Wymagania eksploatacyjno-techniczne:
- funkcja Full Screen, Actual Screen,
- tryb LiveBurst, Horizon Leveling, HindSight
- maksymalna rozdzielczość nagrywania filmów – 5120 x 2880;
- liczba klatek na sekundę 2.7K - 120 kl/s, 4K - 60 kl/s, FullHD - 240 kl/s,
- menu w języku angielskim opcjonalnie w języku polskim;
- wodoodporna;
- komunikacja Bluetooth;
- GPS;
- WI-FI;
- rozdzielczość efektywna - 23.6 Mpx;
- elektroniczny rodzaj stabilizacji obrazu;
- czarny kolor obudowy.


Dodatkowe ustalenia wymagań:
- gwarancja min. 24 miesiące;
- instrukcja obsługi w języku polskim;
- karta gwarancyjna;

• Sprzedawca dostarczy towar na swój koszt. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Sprzedawca.
• Sprzedawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, licząc od daty odbioru towaru przez Kupującego.
• W przypadku wad jakościowych ujawnionych po terminie dostawy, towar podlega wymianie w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Kupującego w formie pisemnej do siedziby Sprzedawcy. Brak wymiany towaru w ustalonym terminie skutkuje karami umownymi zgodnie z § 8 wzoru umowy
• Towar dostarczony Kupującemu przez Sprzedawcę winien być fabrycznie nowy oraz w opakowaniach fabrycznych bezzwrotnych.
• Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi na Kupującego z chwilą jego odbioru (decyduje dzień dostawy).
• W przypadku odmowy przyjęcia dostawy, Kupujący pozostawia towar do dyspozycji Sprzedawcy. Towar ten uważa się wówczas za niedostarczony, zaś Kupujący nie jest zobowiązany do zapłaty za niego.

Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 9 do SWZ oraz wzór umowy załącznik nr 5 do SWZ stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250551,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390033,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252735,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Camonboard s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252429320

7.3.3) Ulica: Górczewska 228/2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-460

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252735,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.