eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynZakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55025659-b327-485d-aabe-d28b4ee148da

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052773/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5020,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
1) Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem:
a) Laptop – 1 szt.
b) Pakiet oprogramowania biurowego – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ).
3. Dodatkowe informacje:
1) Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt i oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego.
2) Wydajność procesora oferowanego przez Wykonawcę będzie weryfikowana przez Zamawiającego na podstawie raportu z testu wydajności w teście teście Passmark CPU Mark, w kategorii High End CPUs potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany procesor wyniku na poziomie wskazanym przez Zamawiającego, datowany na dzień 11.02.2025 r. - wg załącznika Nr 2 do SWZ
3) W razie uszkodzenia dysku twardego objętego gwarancją wykonawca wymieni (bezpłatnie) dysk na nowy, pozostawiając dotychczasowy u Zamawiającego ze względu na ochronę danych.
4) W ramach przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy sprzętu, oprogramowania nie starszego niż z rocznika 2024, fabrycznie nowego tj. nieużywanego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, nie pochodzącego z ekspozycji, w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji, nie wymagającego żadnych dodatkowych nakładów, posiadającego właściwe atesty, certyfikaty, dopuszczenia itp. oraz spełniającego wszystkie wymagania określone w SWZ. Ponadto w przypadku oprogramowania zamawiający dodatkowo wymaga, aby oprogramowanie było nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu. W przypadku wystąpienia wątpliwości co do legalności oprogramowania i/lub w przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania dokonania odbioru do czasu dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych. Za datę dostawy przyjęta zostanie data dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych. Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownego postępowania.
5) W Załączniku 1 do SWZ Zamawiający wskazał wymagane minimalne okresy gwarancji sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest wskazać jednoznacznie okres gwarancji dla danego sprzętu, nie krótszy niż wskazany przez Zamawiającego.
6) Cały sprzęt musi mieć kompletne, odpowiednie okablowanie.
7) Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
8) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
9) W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
10) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
11) Wykonawca dostarczy zamawiany sprzęt we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 14:30.
12) Wykonawca odpowiada za sprzęt w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
13) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
14) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.
15) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Zamawiającego w wyniku eksploatacji niezgodnej z dostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika sprzętu/oprogramowania.
16) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu (w tym gwarancje, instrukcje użytkowania itp.
17) Gwarancja:
a) Data rozpoczęcia gwarancji liczona będzie od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
b) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca.
c) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany sprzętu ponosi Wykonawca.
d) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
e) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego sprzętu na wolny od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.
f) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
g) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Zamawiającego, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
h) Gwarancja musi być realizowana przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub dystrybutora, aby Zamawiający nie utracił gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237410-6 - Myszka komputerowa

48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu z uwagi na ich niezgodność z warunkami zamówienia. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.