Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531251/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00553366/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00558658/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” prac i robót konserwatorsko-restauratorskich w ramach zadania pn. „Prace konserwatorsko – restauratorskie budynku dawnej Pastorówki w Kosobudach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1
1.5.2.) Miejscowość: Brusy
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3969300
1.5.8.) Numer faksu: 52 3969303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38cc254c-4895-4cde-8f4e-5760e5970bdf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” prac i robót konserwatorsko-restauratorskich w ramach zadania pn. „Prace konserwatorsko – restauratorskie budynku dawnej Pastorówki w Kosobudach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38cc254c-4895-4cde-8f4e-5760e5970bdf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065494/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Prace konserwatorsko-restauratorskie budynku dawnej pastorówki w Kosobudach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531251
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr ZP.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 448284,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj prac i robót konserwatorsko-restauratorskich budynku dawnej pastorówki w Kosobudach w ramach zadania pn. „Prace konserwatorsko – restauratorskie budynku dawnej Pastorówki w Kosobudach” dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Nr Edycja2RPOZ/2023/1380/PolskiLad.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej, w tym: sporządzenie ekspertyz technicznych i konserwatorskich, wykonanie dokumentacji konserwatorskiego, opracowaniem programu prac konserwatorskich i restauratorskich oraz wykonanie projektu budowlanego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji i uzgodnień zezwalających na prowadzenie robót budowlanych.
2) Etap II – wykonanie prac i robót konserwatorsko-restauratorskich budynku dawnej pastorówki w Kosobudach w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentacje techniczną.
Przedmiot zamówienia uznany zostanie za ukończony w momencie zakończenia prac lub, jeśli jest to wymagane w uzyskanych pozwoleniach i decyzjach, odbioru prac przez właściwego konserwatora zabytków.
3. Zakres prac będzie obejmował:
1) usunięcie źródła zawilgocenia elewacji – penetracja wód,
2) remont elewacji z cegły – czyszczenie elewacji, wymiana i uzupełnienie fug, uzupełnienie/wymiana uszkodzonych cegieł, wykonanie niezbędnych izolacji poziomych/pionowych,
3) wymianę pokrycia dachowego z płyt cementowo – azbestowych na dachówkę ceramiczną oraz obróbek blacharskich wraz z częściową wymianą konstrukcji dachowej, jej odgrzybieniem i dezynsekcją preparatami owadobójczymi, remontem kominów, zastosowaniem odpowiednich izolacji,
4) wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej, montaż nowych tablic rozdzielczych itp., wraz z uzupełnieniem okładzin ściennych, sufitowych, podłogowych na przegrodach przez które przebiegają instalacje, oraz malowaniem całych pomieszczeń (ściany i sufity),
5) wymianę źródła ciepła pieca centralnego ogrzewania na kocioł na pellet wraz
z niezbędnym oprzyrządowaniem oraz remont instalacji c.o. w kotłowni, montaż wkładu kominowego, remont okładzin ściennych i podłogowych w kotłowni (tynki, malowanie, posadzka betonowa),
6) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wraz z obróbką ościeży (zaprawy, tynki, malowanie),
7) remont schodów zewnętrznych,
8) remont drewnianych schodów wewnętrznych wraz z remontem ścian klatki schodowej,
9) Zagospodarowanie terenu, ewentualna opaska wokół budynku dla zabezpieczenia elewacji, ewentualny podjazd dla niepełnosprawnych itp.
Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie 1 tablicy informacyjnej
o wym. 180x120 cm, każda na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 6 do SWZ wraz z ich montażem. Treść tablicy
i miejsce montażu do uzgodnienia z Zamawiającym
UWAGI:
1) Wszelkie zastosowane rozwiązania muszą zostać uzgodnione z właściwym wojewódzkim konserwatorem zabytków.
2) Budynek będący przedmiotem prac jest wpisany do rejestru zabytków pod nr rejestru 1714.
3) W budynku wszystkie lokale mieszkalne są użytkowane i będą użytkowane podczas robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie powodował znacznych uciążliwości dla mieszkańców, ani konieczności opuszczenia lokalu.
4. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówieniaINNE PRZETARGI BRUSY
więcej: przetargi BRUSY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu".
- Rozbudowa Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. oraz zakup wyposażenia w celu poprawy jakości opieki długoterminowej dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu".
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Polnej w Górze Kalwarii
- Opracowanie kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Zagospodarowanie terenu przy zespole kąpieliska miejskiego w Barlinku"
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.