eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie › Termomodernizacja/modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wysokie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja/modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wysokie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wysokie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-145

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwysokie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cee6dd1e-b46b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja/modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wysokie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cee6dd1e-b46b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058313/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wysokie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110768

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. I Termomodernizacja/modernizacja budynku Zespołu Szkół w Wysokiem
W zakres robót stanowiących przedmiot cz. I zamówienia wchodzi przede wszystkim wymiana posadzek w części pomieszczeń, wykonanie posadzki na korytarzach, wymiana drzwi, remont toalet, wymiana parapetów, wymiana kotłów i zbiorników na paliwo, wymiana central wentylacyjnych, roboty tynkarskie uzupełniające, roboty malarskie, budowa płyty boiska, budowa ogrodzenia, montaż oświetlenia i monitoringu, wykonanie chodników.
W części I zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ułożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego w taki sposób aby roboty wewnątrz budynku i roboty głośne były wykonywane w największym zakresie w miesiącach wakacyjnych i okołowakacyjnych tj. II połowa czerwca, lipiec, sierpień i I połowa września, tak aby możliwe było odbywanie się zajęć lekcyjnych, a bezpieczeństwo uczniów i nauczycieli nie było zagrożone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45262300-4 - Betonowanie

45262210-6 - Fundamentowanie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 4200131,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. II Termomodernizacja/modernizacja budynków na użyteczności publicznej na terenie Gminy Wysokie
Część II zamówienia swym zakresem obejmuje następujące zadania:
1. Termomodernizacja i remont budynku remizy strażackiej OSP Słupeczno
2. Roboty remontowe w budynku Przedszkola w Wysokiem
3. Remont Szkoły Podstawowej im. Franciszka Kamieńskiego w Maciejowie Starym
4. Termomodernizacja i remont Szkoły Podstawowej im. Stanisława Mikołajczyka w Giełczwi
5. Termomodernizacja i remont budynku remizy strażackiej OSP Rezerwa
6. Rozbudowa i przebudowa budynku remizo-świetlicy w m. Zabłocie
W ramach części II Wykonawca będzie zobowiązany ułożyć harmonogram rzeczowo-finansowy w taki sposób, aby roboty budowlane dotyczące budynków oświatowych tj. Przedszkola w Wysokiem, Szkoły Podstawowej w Giełczwi i Szkoły Podstawowej w Maciejowie Starym były wykonywane w największym zakresie w miesiącach wakacyjnych i okołowakacyjnych tj. II połowa czerwca, lipiec, sierpień i I połowa września, tak aby możliwe było odbywanie się zajęć lekcyjnych w tych placówkach, a bezpieczeństwo uczniów i nauczycieli nie było zagrożone.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262310-7 - Zbrojenie

45262210-6 - Fundamentowanie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 3199538,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed upływem terminu otwarcia ofert Zamawiający poinformował, że kwota brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania stanowiącego przedmiot prowadzonego postępowania wynosi:
1/ dla cz. I 2 440 000zł brutto
2/ dla cz. II 1 500 000 zł brutto
Po dokonaniu otwarcia ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienia okazało się, że cena oferty najkorzystniejszej zarówno dla cz. I jak i II zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tych kwot.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 255 pkt. 3 Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla cz. I i II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7087884,26 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed upływem terminu otwarcia ofert Zamawiający poinformował, że kwota brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania stanowiącego przedmiot prowadzonego postępowania wynosi:
1/ dla cz. I 2 440 000zł brutto
2/ dla cz. II 1 500 000 zł brutto
Po dokonaniu otwarcia ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienia okazało się, że cena oferty najkorzystniejszej zarówno dla cz. I jak i II zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tych kwot.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 255 pkt. 3 Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla cz. I i II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6692845,78 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.