eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodynie › Przebudowa dróg gminnych: Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych: Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43

1.5.2.) Miejscowość: Wodynie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodynie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowa.wodynie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych: Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e97303df-9f7d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039794/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Żebraczka, miejscowości Seroczyn i miejscowości Wola Wodyńska: Zadanie I-III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079902/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGR.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I: Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ew. 54 w m. Wola Wodyńska.

Przedmiotem inwestycji jest przebudowę drogi gminnej położonej w miejscowości Wola Wodyńska zlokalizowanej w Gminie Wodynie, powiat siedlecki województwo mazowieckie.

Opracowanie swym zakresem obejmuje:
- wykonanie przebudowy nawierzchni,
- wykonanie oznakowania pionowego
Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, zapewnia spójność sieci dróg publicznych i poprzez podniesienie standardu technicznego wpływa na zachowanie spójności dróg gminnych.

Parametry techniczne drogi:
- klasa techniczna wewnętrzna 10
- kategoria ruchu – KR1
- grupa nośności podłoża – G3
- prędkość projektowa –30 km/h
- przekrój szlakowy 1x1

Parametry geometryczne drogi wewnętrznej:
- szerokość jezdni – 3,00m
- przekrój daszkowy o pochyleniu 2%,

Zestawienie powierzchni:
- powierzchnia nawierzchni drogi: 864,00m2


Oddziaływanie projektowanych elementów na środowisko
Realizowana inwestycja nie pogorszy istniejącego stanu środowiska i nie będzie stanowić zagrożenia dla wód podziemnych. Spływ wód z pasa drogowego nie przekracza poziomów zanieczyszczeń (ochronę stanowią naturalne pasy zieleni).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 78468,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II: Przebudowa drogi gminnej dz. nr ew. 6/27 w m. Seroczyn

Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa drogi położonej w miejscowości Seroczyn zlokalizowanej w Gminie Wodynie, powiat siedlecki województwo mazowieckie.

Opracowanie swym zakresem obejmuje:
- wykonanie przebudowy nawierzchni,
- wykonanie oznakowania pionowego

Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, zapewnia spójność sieci dróg publicznych i poprzez podniesienie standardu technicznego wpływa na zachowanie spójności dróg gminnych.

Parametry techniczne drogi
- klasa techniczna wewnętrzna
- kategoria ruchu – KR1 10
- grupa nośności podłoża – G3
- prędkość projektowa –30 km/h
- przekrój szlakowy 1x1

Parametry geometryczne drogi
- szerokość jezdni – 3,50m
- przekrój daszkowy o pochyleniu 2%,

Zestawienie powierzchni
powierzchnia nawierzchni drogi: 290,00 m2

Oddziaływanie projektowanych elementów na środowisko
Realizowana inwestycja nie pogorszy istniejącego stanu środowiska i nie będzie stanowić zagrożenia dla wód podziemnych. Spływ wód z pasa drogowego nie przekracza poziomów zanieczyszczeń (ochronę stanowią naturalne pasy zieleni).

Projektowana niweleta
Niweleta drogi jest ściśle powiązana z istniejącą niweletą drogi przez wzgląd na wykonywanie nakładki jako pakiet warstwy o łącznej grubości 61cm.

Projektowana konstrukcje nawierzchni
W związku z projektowaną przebudową drogi gminnej zaprojektowano nakładkę wzmacniającą na istniejącą nawierzchnię kruszywową. Projektując wzmocnienie jako pakiet warstwy o łącznej grubości 61cm dla przedmiotowej drogi uwzględniono parametry techniczne jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i związane z nią urządzenia budowlane oraz ich usytuowanie.
Zostały uwzględnione wymagania dotyczące:
- bezpieczeństwa użytkowania ,
- nośności i stateczności konstrukcji,
- bezpieczeństwa ze względu na pożar lub inne zagrożenia,
- ochrony środowiska.

Projektowana konstrukcja drogi:
- 8cm – warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej 3cm
– podsypka cementowo-piaskowa 20 cm
– podbudowa zasadnicza z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie 20 cm
– podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem o C 5/6, 10 cm
– warstwa odcinająca z piasku,
Jezdnia obramowana została krawężnikiem 15x30x100 ustawionym na ławie betonowej C10/12 z oporem- w rejonach zjazdów krawężnik należy ułożyć „na płask”. Szczegóły konstrukcyjne nawierzchni uwidoczniono w części rysunkowej projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 73075,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie III: Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ew. 256 w m. Żebraczka

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi położonej w miejscowości Żebraczka zlokalizowanej
w Gminie Wodynie, powiat siedlecki województwo mazowieckie.
Opracowanie swym zakresem obejmuje:
- wykonanie przebudowy nawierzchni,
- wykonanie oznakowania pionowego
Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, zapewnia spójność sieci dróg publicznych i poprzez podniesienie standardu technicznego wpływa na zachowanie spójności dróg gminnych.

Parametry techniczne drogi
- klasa techniczna wewnętrzna 10
- kategoria ruchu – KR1
- grupa nośności podłoża – G3
- prędkość projektowa –30 km/h
- przekrój szlakowy 1x1

Parametry geometryczne drogi:
- szerokość jezdni – 4,00m
- przekrój daszkowy o pochyleniu 2%,

Zestawienie powierzchni:
powierzchnia nawierzchni drogi: 1840,00 m2 ,

Oddziaływanie projektowanych elementów na środowisko
Realizowana inwestycja nie pogorszy istniejącego stanu środowiska i nie będzie stanowić zagrożenia dla wód podziemnych. Spływ wód z pasa drogowego nie przekracza poziomów zanieczyszczeń (ochronę stanowią naturalne pasy zieleni)

Projektowana niweleta
Niweleta drogi jest ściśle powiązana z istniejącą niweletą drogi przez wzgląd na wykonywanie nakładki jako pakiet warstwy betonowej o łącznej grubości 20cm.

Projektowana konstrukcje nawierzchni
W związku z projektowaną przebudową drogi gminnej zaprojektowano nakładkę wzmacniającą na istniejącą nawierzchnię kruszywową. Projektując wzmocnienie jako pakiet warstwy betonowej o łącznej grubości 20cm dla przedmiotowej drogi uwzględniono parametry techniczne jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i związane z nią urządzenia budowlane oraz ich usytuowanie. Zostały uwzględnione wymagania dotyczące:
- bezpieczeństwa użytkowania ,
- nośności i stateczności konstrukcji,
- bezpieczeństwa ze względu na pożar lub inne zagrożenia,
- ochrony środowiska.

Projektowana konstrukcja drogi:
20 cm – warstwa podbudowy z betonu półsuchego C 6/8 – istniejąca konstrukcja
Szczegóły konstrukcyjne nawierzchni uwidoczniono w części rysunkowej projektu.

Odwodnienie
Odwodnienie przedmiotowej drogi odbywa się powierzchniowo poprzez nadane spadki podłużne
i poprzeczne na jezdni

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 162601,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108968,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martinex Firma Ogólnobudowlana Marcin Soczewka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251948108

7.3.4) Miejscowość: Zabiele 42

7.3.5) Kod pocztowy: 21-450

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87701,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARTINEX Firma Ogólno-Budowlana Soczewka Marcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251948108

7.3.4) Miejscowość: Zabiele 42

7.3.5) Kod pocztowy: 21-450

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARTINEX Firma Ogólno-Budowlana Soczewka Marcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251948108

7.3.4) Miejscowość: Zabiele 42

7.3.5) Kod pocztowy: 21-450

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.