eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyskowiceBudowa parkingu przy ul. Kochanowskiego 6 i Paderewskiego w Pyskowicach na działce nr 3/5



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134553 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu przy ul. Kochanowskiego 6 i Paderewskiego w Pyskowicach na działce nr 3/5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.pyskowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu przy ul. Kochanowskiego 6 i Paderewskiego w Pyskowicach na działce nr 3/5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c548d0ad-d267-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000066/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa parkingu przy ul. Kochanowskiego 6 i Paderewskiego w Pyskowicach na działce nr 3/5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088912/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.016.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia stanowi zadanie pn: „Budowa parkingu przy ul. Kochanowskiego 6 i Paderewskiego w Pyskowicach na działce nr 3/5”. Zakres ten przedstawiony został na mapce zagospodarowania terenu stanowiącej zał. nr 7c do SWZ.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-wykonawczą stanowiącą załączniki 7a - 7i do SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 6 do SWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz projektem organizacji ruchu załącznik nr 8 do SWZ, jak i wymaganiami określonymi we wzorze umowy w zakresie określonym przez zamawiającego na mapie zagospodarowania terenu stanowiącej zał. nr 7c - 7e do SWZ.
Przedmiar robót ma charakter informacyjno – pomocniczy, z uwagi na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego. Jeżeli w SWZ Zamawiający posługuje się przedmiarem robót, to dokument ten ma jedynie na celu łatwiejsze skalkulowanie wynagrodzenia Wykonawcy.

Zadanie uzyskało pozwolenie na budowę nr 1391/19 z dnia 03.12.2019 r. Starosty Gliwickiego (zał. nr 9 do SWZ).

Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca zobligowany jest do okazania i złożenia certyfikatów, deklaracji użytkowych itp. i uzyskania akceptacji Inspektora Nadzoru powołanego przez Zamawiającego. Za powołanie i koszt nadzorów branżowych odpowiada Wykonawca.

UWAGA: W projekcie budowlano-wykonawczym użyto nazwy „Modernizacja chodnika i parkingu ul. Krótka” oraz „Budowa parkingu przy ul. Kochanowskiego 6 i Paderewskiego. Zamawiający informuje, iż nazwa ta odnosi się do celu prac projektowych, natomiast przedmiotowe postępowanie dotyczy zadania pn. „Budowa parkingu przy ul. Kochanowskiego 6 i Paderewskiego w Pyskowicach na działce nr 3/5”.


Zakres robót :

• usunięcie warstwy humusu: 320m2
• usunięcie istniejącej nawierzchni oraz obrzeży i krawężników betonowych
• przesadzenie drzew (na miejsce wskazane przez Inwestora): 3 szt.
• demontaż i ponowny montaż elementów placu zabaw (piaskownica, bujaki) – na
miejsce wskazane przez Inwestora
• demontaż i ponowny montaż ławek (sztuk 2) – na miejsce wskazane przez Inwestora
• demontaż i ponowny montaż oznakowania pionowego
• ręczne malowanie symboli na jezdni farbą chlorokauczukową: 6 m2
• ręczne malowanie nawierzchni niebieską farbą chlorokauczukową – miejsca dla niepełnosprawnych: 67 m2
• otynkowanie murku dla śmietnika (powierzchnia do otynkowania 78 m2)
• wymiana kostki betonowej na powierzchni: 52 m2
• droga dojazdowa i miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej kostka brukowa w kształcie tzw. „kości” bądź „podwójnej litery T” w kolorze szarym, gr. 8 cm wraz z podbudową: 145m²
• miejsca postojowe (bez miejsc dla osoby niepełnosprawnej) z kostki betonowej, ażurowej, zapewniającej szybki odpływ wody do gruntu, szara gr. 8 cm wraz z podbudową: 152m²
• chodnik z kostki brukowej w kształcie prostokąta lub cegiełki, szara, gr. 8 cm wraz z podbudową: 28m2
• zabezpieczenie sieci teletechnicznej: 20 m
• nadzory branżowe
• krawężnik betonowy 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą i oporem: 72 m
• krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą i oporem: 45 m
• obrzeże betonowe szare 8x30 cm na podsypce piaskowej wraz z ławą i oporem: 35 m
• regulacja wysokościowa urządzeń: 4 szt.
• remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem: 9,5 m2
• oczyszczenie terenu
• humusowanie i obsianie trawą: 110 m2
• geodezja powykonawcza- Wykonawca wraz ze zgłoszeniem zakończenia całości robót dostarczy Zamawiającemu mapę geodezyjną powykonawczą z potwierdzeniem Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
o jej zgłoszeniu celem wpisania do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.


Rozwiązania konstrukcyjne

Konstrukcja nawierzchni z kostki betonowej, ażurowej, zapewniającej szybki odpływ wody (miejsca postojowe na parkingu):
• 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej, ażurowej, zapewniającej szybki odpływ wody do gruntu, kolor SZARY
• 3 cm podsypka piaskowa
• 25 cm podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 fr.31,5/63mm z zasypką
piaskową
• 20 cm warstwa piasku zagęszczonego/pospółki (grunt niewysadzinowy)
• geowłóknina

Konstrukcja nawierzchni drogi dojazdowej:
• 8 cm warstwa ścieralna z kostki brukowej w kształcie tzw. „kości” bądź „podwójne T”, kolor SZARY
• 3 cm podsypka piaskowo- cementowa 4:1
• 25 cm podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 fr.31,5/63mm z zasypką
piaskową
• 20 cm warstwa piasku zagęszczonego/pospółki (grunt niewysadzinowy)
• geowłóknina

Nawierzchnia chodników:
• 8cm kostka betonowa kolor szary w kształcie prostokąta lub cegiełki
• 3 cm podsypka piaskowo-cementowa 4:1
• 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm

Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 29 ust. 5 i 6 Ustawy):
Nawierzchnia musi być równa, a wysokość ułożonej nawierzchni w miejscach przejść dla pieszych musi być dostosowana do wysokości istniejącego krawężnika w miejscu przejść dla pieszych i musi wynosić 2 cm.

Zakres inwestycji przewiduje wykonanie jednego miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej o wym. 5,00x3,60m. Zarówno droga dojazdowa jak i miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej będą wykonane z kostki betonowej zapewniającej równość nawierzchni.

2.1. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128857,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204141,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128857,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Borczyk Agnieszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241402068

7.3.3) Ulica: Składowa 1a

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-814

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128857,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.