eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Troszyn › Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Troszyn



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Troszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Troszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego

1.5.2.) Miejscowość: Troszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-405

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 767 10 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@troszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/troszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Troszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4152b73-8e3e-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030771/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozwój infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Troszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058871/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.271.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na działkach nr 935, 936, 692/2 w obrębie ewidencyjnym Troszyn, gm. Troszyn
Przedmiotem zamówienia jest budowa amfiteatru wraz z zapleczem pomocniczym obsługi imprez plenerowych oraz zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 935 położonej w centralnej części miejscowości Troszyn.
Ogólny zakres prac:
- budowa amfiteatru wraz z rozbudową istniejącego budynku gospodarczego przeznaczonego pod zaplecze użytkowe amfiteatru;
- budowa fontanny z płyt granitowych;
- budowę maszynowni;
- wykonanie nawierzchni utwardzonej placów z płyt granitowych;
- wykonanie ciągów komunikacyjnych;
- zagospodarowanie terenu zielenią;
- zakup i montaż małej architektury;
- wykonanie instalacji elektrycznych;
- wykonanie instalacji sanitarnych;
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
Prace uzupełniające:
- zabudowa przesuwna ściany frontowej amfiteatru z profili aluminiowych z termoizolacją;
- wykonanie nawierzchni utwardzonej placu z płyt granitowych na działce nr 936;
- zakup dodatkowego wyposażenia: ekran pneumatyczny z osprzętem, krzesła składane, urządzenia sportowe;
- pielęgnacja roślinności w okresie gwarancyjnym;
- pomiary i wykonanie profesjonalnego systemu nagłośnienia sceny i widowni amfiteatru;
- wykonanie monitoringu obszaru obejmującego przestrzeń publiczną wokół amfiteatru min. 6 kamer.
W ramach zadania zamawiający wymaga, aby wykonawca uwzględnił w ofercie dodatkowo koszty wykonania instalacji monitoringu wizyjnego oraz instalacji nagłośnienia, dokonując pomiarów akustyki dla nowo wybudowanego obiektu - nie ujęte w dokumentacji projektowej.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr I.9. do SWZ)
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr I.10. do SWZ)
3) Przedmiary robót (Załącznik Nr I.11. do SWZ), które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
4)Wzór umowy dla części I (Załącznik nr 8 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31155000-7 - Falowniki

31524120-2 - Oświetlenie sufitowe

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2662312,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Rozbudowa i przebudowa świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu, obejmująca zadania:
Zadanie 1. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Grucele polegająca na rozbudowie i przebudowie budynku świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu wokół świetlicy usytuowanej na działkach o nr ewid. 435/1,434/1, 433/1, 432/2, 432/3 położonych w miejscowości Grucele, gm. Troszyn.
Ogólny zakres prac:
- roboty rozbiórkowe;
- rozbudowa budynku świetlicy;
- wykonanie konstrukcji oraz pokrycia dachowego w części nowoprojektowanej oraz nad projektowanym tarasem;
- wymiana części stolarki okiennej oraz wymiana stolarki drzwiowej;
- wykonanie docieplenia ścian budynku i fundamentów;
- wykonanie instalacji elektrycznej;
- wykonanie instalacji sanitarnej;
- roboty wykończeniowe zewnętrzne;
- roboty wykończeniowe wewnętrzne;
- wyposażenie świetlicy;
- zakup i montaż sceny systemowej;
- roboty rozbiórkowe zewnętrzne:
- rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego;
- rozbiórka istniejącej płyty betonowej;
- rozbiórka schodów;
- zagospodarowanie terenu:
- wykonanie chodnika z kostki betonowej;
- wykonanie wyjazdu oraz placu manewrowego z kostki betonowej;
- przygotowanie, niwelacja terenu oraz siew traw;
- nasadzenia terenu zielenią (żywopłot, drzewa iglaste);
-wyposażenie placu rekreacyjnego w obiekty małej architektury oraz elementy zagospodarowania terenu;
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
Uwaga:
Zamawiający w związku z tym, iż dokumentacja projektowa zawiera częściowo wykonane już roboty tj. wymienione: pokrycie dachowe oraz część więźby dachowej na istniejącym budynku świetlicy informuje, iż zaktualizowany zakres robót do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony przedmiar robót, który ma charakter poglądowy i może stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
W odniesieniu do pozostałego zakresu Wykonawca nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja projektowa i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SWZ, a wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, zdefiniowany w art. 632 kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).
Zadanie 2. Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Janochy gm. Troszyn, którego przedmiotem jest przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej usytuowanej na działce o nr ewid. 271 położonej w miejscowości Janochy, gm. Troszyn.
Ogólny zakres prac:
- roboty rozbiórkowe;
- rozbudowa budynku świetlicy;
- wykonanie konstrukcji dachu i zadaszenie części nowoprojektowanej oraz tarasu;
- wykonanie ścian działowych w części istniejącej;
- wymiana części stolarki okiennej;
-wymiana stolarki drzwiowej;
- wykonanie docieplenia ścian budynku i fundamentów;
- roboty wykończeniowe zewnętrzne;
- podłogi i posadzki wewnętrzne;
- roboty malarskie i wykończeniowe wewnętrzne;
- wykonanie instalacji elektrycznej;
- wykonanie instalacji sanitarnej;
- wyposażenie świetlicy;
- wykonanie tarasów, schodów i pochylni dla niepełnosprawnych z kostki betonowej;
- wykonanie chodników, wjazdu oraz parkingu z kostki betonowej;
- przygotowanie, niwelacja terenu oraz siew traw.

Zadanie 3. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Borowce gm. Troszyn polegająca na rozbudowie i przebudowie budynku świetlicy wiejskiej usytuowanej na działce o nr ewid. 507/1 położonej w miejscowości Borowce, gm. Troszyn.
Ogólny zakres prac:
- roboty rozbiórkowe;
- rozbudowa budynku świetlicy;
- wykonanie izolacji cieplnej dachu, pokrycie papą, wykonanie obróbek blacharskich;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- wykonanie docieplenia budynku i fundamentów;
- roboty wykończeniowe zewnętrzne;
- podłogi i posadzki wewnętrzne;
- wykonanie instalacji elektrycznej;
- wykonanie instalacji sanitarnej;
- roboty malarskie i wykończeniowe wewnętrzne ;
- wykonanie schodów betonowych wykończonych płytkami gresowymi;
- wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych konstrukcji stalowej z krat stalowych ocynkowanych;
- zakup i montaż daszku szklanego nad drzwiami.
Zadanie 4. Termomodernizacja budynku w miejscowości Repki poprzez wykonanie docieplenia budynku usytuowanego na działce o nr ewid. 785 położonej w miejscowości Repki.
Ogólny zakres prac:
- wymiana pokrycia dachowego;
- wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej;
- wykonanie docieplenia budynku i fundamentów;
- roboty wykończeniowe zewnętrzne;
- podłogi i posadzki wewnętrzne;
- wykonanie opaski wokół budynku;
- odtworzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr II.9. do SWZ)
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr II.10. do SWZ)
3) Przedmiary robót (Załącznik Nr II.11 do SWZ), które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
4)Wzór umowy dla części II (Załącznik nr 8 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31155000-7 - Falowniki

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2270953,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3628500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3628500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3628500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RProjekt Rafał Dzierzgowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360278989

7.3.3) Ulica: Malinowa 17

7.3.4) Miejscowość: Dzbenin

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Automatyka fontanny, instalacje sanitarne Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy: SYSTEMY AUTOMATYKI BUDYNKÓW; Instalacje elektryczne Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy DARTECH Dariusz Dymerski


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3628500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3259500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3309030,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3259500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RProjekt Rafał Dzierzgowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360278989

7.3.3) Ulica: Malinowa 17

7.3.4) Miejscowość: Dzbenin

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy: AL-MAT Jarosław Kanclerz; Instalacje elektryczne Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy DARTECH Dariusz Dymerski


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3259500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.