eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › "Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnych na terenie Gminy Siedlce"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnych na terenie Gminy Siedlce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siedlce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Asłanowicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: (25) 63-277-31 w. 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.gochnio@gminasiedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-siedlce

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminasiedlce.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnych na terenie Gminy Siedlce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b23a9ae-7ea2-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034607/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnycha na terenie Gminy Siedlce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Cześć I) Dwór w Ostrówku – nowa perspektywa kulturalna w Gminie Siedlce. - współfinansowano z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku” Działanie 5.3 „Dziedzictwo kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041996/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZF.271.25.2022.JGG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnych na terenie Gminy Siedlce – Dwór w Ostrówku – nowa perspektywa kulturalna w Gminie Siedlce.
- współfinansowano z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku” Działanie 5.3 „Dziedzictwo kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014-2020
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej Dworu w Ostrówku na działce nr ew. 2/10 w miejscowości Ostrówek, gm. Siedlce.
UWAGA: Prace związane z remontem budynku mieszkalnego przedstawione w Projekcie Budowlanym nie są objęte przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z:
a) Projektem budowlanym wielobranżowym,
b) Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiarami robót opisującymi przedmiot zamówienia,
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykonał:
1) w terminie do 31.08.2022 r. 20% zakresu robót;
2) w terminie do 30.11.2022 r. 50% zakresu robót;
3) w terminie do 01.06.2023 r. 100% zakresu robót.
Zamawiający wymaga, aby każda z powyższych części zakresu robót odebrana była protokołami odbioru zaakceptowanymi przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.
Dodatkowe informacje w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 2883034,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnych na terenie Gminy Siedlce – Budowa budynku kulturalno oświatowego w Stoku Lackim.
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej wielobranżowej budowy budynku kulturalno oświatowego w Stoku Lackim na działce nr ew. 430/2 i 431, gm. Siedlce.

Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z:
a) Projektem budowlanym wielobranżowym,
b) Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiarami robót opisującymi przedmiot zamówienia,
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykonał:
1) w terminie do 31.08.2022 r. 20% zakresu robót;
2) w terminie do 30.11.2022 r. 50% zakresu robót;
3) w terminie do 01.06.2023 r. 100% zakresu robót.
Zamawiający wymaga, aby każda z powyższych części zakresu robót odebrana była protokołami odbioru zaakceptowanymi przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.
Dodatkowe informacje w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 3393972,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnych na terenie Gminy Siedlce – budowa hali sportowej przy ZO-W w Strzale.
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej wielobranżowej budowy hali sportowej przy ZO-W w Strzale na działce nr ew. 841/9 w miejscowości Chodów, gm. Siedlce.

Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z:
a) Projektem budowlanym wielobranżowym,
b) Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiarami robót opisującymi przedmiot zamówienia,
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykonał:
1) w terminie do 31.08.2022 r. 20% zakresu robót;
2) w terminie do 30.11.2022 r. 50% zakresu robót;
3) w terminie do 01.06.2023 r. 100% zakresu robót.
Zamawiający wymaga, aby każda z powyższych części zakresu robót odebrana była protokołami odbioru zaakceptowanymi przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.
Dodatkowe informacje w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 7218947,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3627777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4463879,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3627777,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER: MAL-POL Sp. z o.o., ul. Targowa 7A, 08-110 Siedlce

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER: Firma Remontowo Budowlana MAL-POL Krzysztof Wasilewski, ul. Targowa 7A, 08-110 Siedlce, PARTNER: Zakład Usług Inżynierskich Krzysztof Redesiuk, ul. Brzeska 97, 08-110 Siedlce, PARTNER: ZIS Łuka Spółka Jawna, ul. Ujrzanowska 14, 08-110 Siedlce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363110204

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 7A

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3627777,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4918770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6346683,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4918770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Jerzy Wawryniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 008233940

7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 49A

7.3.4) Miejscowość: Łosice

7.3.5) Kod pocztowy: 08-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
- Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4918770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10977777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13910793,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10977777,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER: MAL-POL Sp. z o.o., ul. Targowa 7A, 08-110 Siedlce

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER: Firma Remontowo Budowlana MAL-POL Krzysztof Wasilewski, ul. Targowa 7A, 08-110 Siedlce, PARTNER: Zakład Usług Inżynierskich Krzysztof Redesiuk, ul. Brzeska 97, 08-110 Siedlce, PARTNER: ZIS Łuka Spółka Jawna, ul. Ujrzanowska 14, 08-110 Siedlce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:363110204

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 7A

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10977777,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.