Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00041996/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00055411/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-11
- 2022/BZP 00062435/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnych na terenie Gminy Siedlce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siedlce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Asłanowicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: (25) 63-277-31 w. 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.gochnio@gminasiedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-siedlce
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminasiedlce.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnych na terenie Gminy Siedlce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b23a9ae-7ea2-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034607/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnycha na terenie Gminy Siedlce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Cześć I) Dwór w Ostrówku – nowa perspektywa kulturalna w Gminie Siedlce. - współfinansowano z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku” Działanie 5.3 „Dziedzictwo kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041996/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZF.271.25.2022.JGG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnych na terenie Gminy Siedlce – Dwór w Ostrówku – nowa perspektywa kulturalna w Gminie Siedlce.- współfinansowano z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku” Działanie 5.3 „Dziedzictwo kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014-2020
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej Dworu w Ostrówku na działce nr ew. 2/10 w miejscowości Ostrówek, gm. Siedlce.
UWAGA: Prace związane z remontem budynku mieszkalnego przedstawione w Projekcie Budowlanym nie są objęte przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z:
a) Projektem budowlanym wielobranżowym,
b) Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiarami robót opisującymi przedmiot zamówienia,
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykonał:
1) w terminie do 31.08.2022 r. 20% zakresu robót;
2) w terminie do 30.11.2022 r. 50% zakresu robót;
3) w terminie do 01.06.2023 r. 100% zakresu robót.
Zamawiający wymaga, aby każda z powyższych części zakresu robót odebrana była protokołami odbioru zaakceptowanymi przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.
Dodatkowe informacje w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 2883034,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnych na terenie Gminy Siedlce – Budowa budynku kulturalno oświatowego w Stoku Lackim.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej wielobranżowej budowy budynku kulturalno oświatowego w Stoku Lackim na działce nr ew. 430/2 i 431, gm. Siedlce.
Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z:
a) Projektem budowlanym wielobranżowym,
b) Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiarami robót opisującymi przedmiot zamówienia,
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykonał:
1) w terminie do 31.08.2022 r. 20% zakresu robót;
2) w terminie do 30.11.2022 r. 50% zakresu robót;
3) w terminie do 01.06.2023 r. 100% zakresu robót.
Zamawiający wymaga, aby każda z powyższych części zakresu robót odebrana była protokołami odbioru zaakceptowanymi przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.
Dodatkowe informacje w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 3393972,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa przyszkolnej hali sportowej i modernizacja istniejących obiektów kulturalnych na terenie Gminy Siedlce – budowa hali sportowej przy ZO-W w Strzale.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej wielobranżowej budowy hali sportowej przy ZO-W w Strzale na działce nr ew. 841/9 w miejscowości Chodów, gm. Siedlce.
Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z:
a) Projektem budowlanym wielobranżowym,
b) Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiarami robót opisującymi przedmiot zamówienia,
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykonał:
1) w terminie do 31.08.2022 r. 20% zakresu robót;
2) w terminie do 30.11.2022 r. 50% zakresu robót;
3) w terminie do 01.06.2023 r. 100% zakresu robót.
Zamawiający wymaga, aby każda z powyższych części zakresu robót odebrana była protokołami odbioru zaakceptowanymi przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.
Dodatkowe informacje w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 7218947,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3627777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4463879,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3627777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER: MAL-POL Sp. z o.o., ul. Targowa 7A, 08-110 Siedlce
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER: Firma Remontowo Budowlana MAL-POL Krzysztof Wasilewski, ul. Targowa 7A, 08-110 Siedlce, PARTNER: Zakład Usług Inżynierskich Krzysztof Redesiuk, ul. Brzeska 97, 08-110 Siedlce, PARTNER: ZIS Łuka Spółka Jawna, ul. Ujrzanowska 14, 08-110 Siedlce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363110204
7.3.3) Ulica: ul. Targowa 7A
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3627777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4918770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6346683,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4918770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Jerzy Wawryniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 008233940
7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 49A
7.3.4) Miejscowość: Łosice
7.3.5) Kod pocztowy: 08-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
- Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jerzy Wawryniuk ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO BUDOWLANYCH
jakie przetargi wygrała firma
Jerzy Wawryniuk ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO BUDOWLANYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4918770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10977777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13910793,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10977777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER: MAL-POL Sp. z o.o., ul. Targowa 7A, 08-110 Siedlce
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER: Firma Remontowo Budowlana MAL-POL Krzysztof Wasilewski, ul. Targowa 7A, 08-110 Siedlce, PARTNER: Zakład Usług Inżynierskich Krzysztof Redesiuk, ul. Brzeska 97, 08-110 Siedlce, PARTNER: ZIS Łuka Spółka Jawna, ul. Ujrzanowska 14, 08-110 Siedlce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:363110204
7.3.3) Ulica: ul. Targowa 7A
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10977777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim"
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siedlce
- Wycieczka do Krakowa
- Budowa placu sportowo-rekreacyjnego przy świetlicy w miejscowości Grabianów
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizacje osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.