Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00107858/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. gen. Franciszka Kleeberga we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110106555
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zbigniewa Sierpińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3wlodawa@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp3wlodawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
sp3wlodawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93ab9f8f-b19e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013641/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107858/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/22/2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 135430,82 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122184,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki (ryby, warzywa, owoce)4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15221000-3 - Ryby mrożone
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 26011,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze ogólne4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 96173,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na dostawę mrożonek i artykułów spożywczych ogólnych nie złożono żadnej oferty, do dnia 12 kwietnia 2022 r. godz. 10:00, tj. do dnia upływu terminu składania ofert.
Almax- Dystrybucja Spółka z o.o. przesłała zakodowaną informację Krajowego Rejestru Sądowego na temat działalności swojej spółki nie dołączając innych dokumentów uprawniających do wzięcia udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na dostawę mrożonek i artykułów spożywczych ogólnych nie złożono żadnej oferty, do dnia 12 kwietnia 2022 r. godz. 10:00, tj. do dnia upływu terminu składania ofert.
Almax- Dystrybucja Spółka z o.o. przesłała zakodowaną informację Krajowego Rejestru Sądowego na temat działalności swojej spółki nie dołączając innych dokumentów uprawniających do wzięcia udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- "Przebudowa budynków przedszkolnych na terenie MOF Włodawa"
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego we Włodawie
- Dostawa wędlin i mięsa do Zakładu Karnego we Włodawie
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolny 2025/2026
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.