eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Wdrożenie nowoczesnych technologii produkcji i zabezpieczenia jakości wody na Stacji Uzdatniania Wody dla miasta Sławkowa



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wdrożenie nowoczesnych technologii produkcji i zabezpieczenia jakości wody na Stacji Uzdatniania Wody dla miasta Sławkowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławków

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257558

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Sławków

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-260

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@slawkow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134247

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00116507

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy Pzp, polegających na zaprojektowaniu oraz wykonaniu - zaprojektuj i wybuduj – wdrożenia nowoczesnych technologii produkcji i zabezpieczenia jakości wody na Stacji Uzdatniania Wody dla miasta Sławkowa. Inwestycja jest dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 2. Podstawowym celem inwestycji jest zastosowanie nowoczesnych technologii produkcji wody oraz procesów zapewnienia wysokiej jakości wody na Stacji Uzdatniania Wody w Sławkowie. Uzupełniającym celem inwestycji jest zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości dostaw wody dla mieszkańców Sławkowa i odbiorców gospodarczych. Podstawowym źródłem zaopatrzenia Sławkowa w wodę są 2 studnie głębinowe zlokalizowane na terenie ujęcia wody w rejonie ulicy Okradzionowskiej. Ujęcie eksploatowane jest od października 1984 roku i część urządzeń obecnie stosowanych wykazuje bardzo wysoki stopień amortyzacji oraz zużycia technologicznego. Pobór wód podziemnych odbywa się z Głównego Zbiornika Wód Podziemnych GZWP 454-T-1,2 Olkusz– Zawiercie. Z tego ujęcia w wodę zaopatrywani są prawie wszyscy mieszkańcy Sławkowa, czyli prawie 7.000 osób oraz kilkaset podmiotów gospodarczych. Inwestycja będzie zmierzała do zastosowania nowoczesnych urządzeń produkcji wody oraz jej uzdatniania w celu zabezpieczenia ciągłości dostaw wysokiej jakości wody dla odbiorców w Sławkowie. W ramach inwestycji przewiduje się między innymi montaż urządzeń do uzdatniania wody, wymianę pomp głębinowych, zestawu hydroforowego, wdrożenie system automatycznego monitoringu SUW i studni, modernizację zbiorników retencyjnych, modernizację kolektora wylotowego dla wód technologicznych. Dla zapewniania ciągłości dostaw energii elektrycznej dla SUW Sławków konieczna jest także budowa nowej stacji trafo oraz instalacja agregatu prądotwórczego, który pozwoli na zapewnienie ciągłości dostaw wody w przerwach dostaw energii elektrycznej z sieci. Inwestycja jest niezbędna dla zachowania ciągłości obsługi gospodarki dostaw wody dla całego miasta Sławkowa. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) właściwe, zgodne z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonania projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do poprawnego zrealizowania wyżej wymienionej inwestycji wraz z podłączeniem wybudowanych obiektów do istniejącej infrastruktury technicznej, a następnie kompleksowe wykonanie na ich podstawie robót budowlanych (wykonanie projektu budowlanego, kompletnego w zakresie wszystkich branż i wymaganych uzgodnień, zgodnie z obowiązującą Ustawą Prawo Budowlane wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę). 2) dostawa urządzeń technologicznych wszystkich instalacji; montaż, rozruch i uruchomienie; próby i szkolenie; roboty odtworzeniowe, jak również wszelkie inne działania niezbędne do oddania robót do normalnej eksploatacji, przekazania ich Zamawiającemu i uzyskania wymaganych pozwoleń, w tym pozwolenia na użytkowanie, 3) zapewnienie aby wszystkie obiekty, budowle, urządzenia i wyposażenie były nowe, kompletne, ze wszystkimi akcesoriami, zgodne z dokumentami postępowania i wymaganiami. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zaprojektowanie i wykonanie robót oraz zapewnienie dostaw odpowiadających wymaganiom Zamawiającego, zgodnych z najnowszą praktyką inżynieryjną i polskim prawem. 5. W ramach wykonywanych Robót Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, zgłaszanych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego, 2) sprawowania nadzoru autorskiego, 3) zapewnienia kierownictwa robót i kierownika budowy. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia: 2 lata na usługi projektowe, 5 lat na roboty budowlane, instalacyjne, konstrukcyjne, minimum 2 lata na wszystkie urządzenia i oprogramowanie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia, liczone od daty podpisania protokołu odbioru końcowego całości robót i dostaw objętych przedmiotem umowy. W okresie gwarancji na urządzenia Wykonawca na własny koszt zapewni wszystkie części zamienne do zainstalowanych urządzeń jak i zapewni przez cały okres obowiązywania gwarancji wszystkie materiały i wyroby niezbędne w procesie uzdatniania wody (wkłady filtrów, preparaty chemiczne, złoża filtrujące, promienniki i rury osłonowe do lamp UV itp.) wraz z ich wymianą. 7. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 8. Inwestycja będzie realizowana w czynnym obiekcie, który nie zostanie wyłączony z eksploatacji na czas inwestycji. Sposób prowadzenia robót/wszelkich prac ma zagwarantować nieprzerwaną dostawę uzdatnionej wody dla mieszkańców Sławkowa. 9. Do Zamawiającego należy uzyskanie decyzji środowiskowej dla przedmiotowej inwestycji. 10. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i art. 101 ust. 4 ustawy, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji. oraz będą zgodne pod względem:
gabarytów i konstrukcji (wielkość) szczegółowo opisane w dokumentacji technicznej, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych, charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w stosunku do projektantów, kierownika budowy, kierowników robót, geodetów, dostawców. Szczegółowy opis w dokumentach postępowania.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy Pzp, polegających na zaprojektowaniu oraz wykonaniu - zaprojektuj i wybuduj – wdrożenia nowoczesnych technologii produkcji i zabezpieczenia jakości wody na Stacji Uzdatniania Wody dla miasta Sławkowa. Inwestycja jest dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 2. Podstawowym celem inwestycji jest zastosowanie nowoczesnych technologii produkcji wody oraz procesów zapewnienia wysokiej jakości wody na Stacji Uzdatniania Wody w Sławkowie. Uzupełniającym celem inwestycji jest zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości dostaw wody dla mieszkańców Sławkowa i odbiorców gospodarczych. Podstawowym źródłem zaopatrzenia Sławkowa w wodę są 2 studnie głębinowe zlokalizowane na terenie ujęcia wody w rejonie ulicy Okradzionowskiej. Ujęcie eksploatowane jest od października 1984 roku i część urządzeń obecnie stosowanych wykazuje bardzo wysoki stopień amortyzacji oraz zużycia technologicznego. Pobór wód podziemnych odbywa się z Głównego Zbiornika Wód Podziemnych GZWP 454-T-1,2 Olkusz– Zawiercie. Z tego ujęcia w wodę zaopatrywani są prawie wszyscy mieszkańcy Sławkowa, czyli prawie 7.000 osób oraz kilkaset podmiotów gospodarczych. Inwestycja będzie zmierzała do zastosowania nowoczesnych urządzeń produkcji wody oraz jej uzdatniania w celu zabezpieczenia ciągłości dostaw wysokiej jakości wody dla odbiorców w Sławkowie. W ramach inwestycji przewiduje się między innymi montaż urządzeń do uzdatniania wody, wymianę pomp głębinowych, zestawu hydroforowego, wdrożenie system automatycznego monitoringu SUW i studni, modernizację zbiorników retencyjnych, modernizację kolektora wylotowego dla wód technologicznych. Dla zapewniania ciągłości dostaw energii elektrycznej dla SUW Sławków konieczna jest także budowa nowej stacji trafo oraz instalacja agregatu prądotwórczego, który pozwoli na zapewnienie ciągłości dostaw wody w przerwach dostaw energii elektrycznej z sieci. Inwestycja jest niezbędna dla zachowania ciągłości obsługi gospodarki dostaw wody dla całego miasta Sławkowa. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) właściwe, zgodne z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonania projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do poprawnego zrealizowania wyżej wymienionej inwestycji wraz z podłączeniem wybudowanych obiektów do istniejącej infrastruktury technicznej, a następnie kompleksowe wykonanie na ich podstawie robót budowlanych (wykonanie projektu budowlanego, kompletnego w zakresie wszystkich branż i wymaganych uzgodnień, zgodnie z obowiązującą Ustawą Prawo Budowlane wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę). 2) dostawa urządzeń technologicznych wszystkich instalacji; montaż, rozruch i uruchomienie; próby i szkolenie; roboty odtworzeniowe, jak również wszelkie inne działania niezbędne do oddania robót do normalnej eksploatacji, przekazania ich Zamawiającemu i uzyskania wymaganych pozwoleń, w tym pozwolenia na użytkowanie, 3) zapewnienie aby wszystkie obiekty, budowle, urządzenia i wyposażenie były nowe, kompletne, ze wszystkimi akcesoriami, zgodne z dokumentami postępowania i wymaganiami. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zaprojektowanie i wykonanie robót oraz zapewnienie dostaw odpowiadających wymaganiom Zamawiającego, zgodnych z najnowszą praktyką inżynieryjną i polskim prawem. 5. W ramach wykonywanych Robót Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, zgłaszanych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego, 2) sprawowania nadzoru autorskiego, 3) zapewnienia kierownictwa robót i kierownika budowy. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia: 2 lata na usługi projektowe, 3 lata na roboty budowlane, instalacyjne, konstrukcyjne, minimum 2 lata na wszystkie urządzenia i oprogramowanie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia, liczone od daty podpisania protokołu odbioru końcowego całości robót i dostaw objętych przedmiotem umowy. W okresie gwarancji na urządzenia Wykonawca na własny koszt zapewni i wymieni wszystkie części zamienne do zamontowanych urządzeń. Do Zamawiającego będzie należało zapewnienie materiałów i wyrobów niezbędnych w procesie uzdatniania a wykonawca będzie odpowiedzialny za ich wymianę. 7. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 8. Inwestycja będzie realizowana w czynnym obiekcie, który nie zostanie wyłączony z eksploatacji na czas inwestycji. Sposób prowadzenia robót/wszelkich prac ma zagwarantować nieprzerwaną dostawę uzdatnionej wody dla mieszkańców Sławkowa. 9. Do Zamawiającego należy uzyskanie decyzji środowiskowej dla przedmiotowej inwestycji. 10. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i art. 101 ust. 4 ustawy, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji. oraz będą zgodne pod względem:
gabarytów i konstrukcji (wielkość) szczegółowo opisane w dokumentacji technicznej, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych, charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w stosunku do projektantów, kierownika budowy, kierowników robót, geodetów, dostawców. Szczegółowy opis w dokumentach postępowania.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-16 09:00

Po zmianie:
2023-03-24 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-16 10:00

Po zmianie:
2023-03-24 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-14

Po zmianie:
2023-04-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.