eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówWykonanie robót budowlanych polegających na budowie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych z łącznikiem w formie pawilonu handlowego w Dzierżoniowie na ulicy Prusa, dz. nr 1025, obręb Przedmieście.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych z łącznikiem w formie pawilonu handlowego w Dzierżoniowie na ulicy Prusa, dz. nr 1025, obręb Przedmieście.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 746450397

1.5.8.) Numer faksu: +48 746450882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych z łącznikiem w formie pawilonu handlowego w Dzierżoniowie na ulicy Prusa, dz. nr 1025, obręb Przedmieście.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d870ac74-8339-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013496/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych z łącznikiem w formie pawilonu handlowego w Dzierżoniowie na ulicy Prusa, dz. nr 1025, obręb Przedmieście.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043083/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-P.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z łącznikiem w formie pawilonu handlowego w Dzierżoniowie na ulicy Prusa, dz. nr 1025, obręb Przedmieście.

1.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu dwóch obiektów budowlanych i łącznika pomiędzy w formie pawilonu handlowego jako wyniku całości robót budowlanych w zakresie budownictwa lub inżynierii lądowej i wodnej, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Obiekt budowlany będzie pełnił funkcję dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnego z łącznikiem w formie pawilonu handlowego w Dzierżoniowie na ulicy Prusa, dz. nr 1025, obręb Przedmieście. Przedsięwzięcie polegające na budowie dwóch budynków mieszkalnych o charakterze wielorodzinnym i łącznika pomiędzy w formie pawilonu handlowego jest zgodny z Decyzją o Warunkach Zabudowy ZP-Pa.6730.43.2020.AD

1.3. Przedmiot zamówienia wykonany będzie w zakresie opisanym w dokumentach postępowania w oparciu o dokumenty postępowania, w szczególności opis przedmiotu zamówienia, na który składają się: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana także ST) oraz Dokumentacja projektowa. Zamawiający udostępnia dokumentację postępowania w zakresie posiadanym i umożliwiającym wycenę. Rysunki z pełnym wymiarowaniem zostaną dostarczone Wykonawcy przed przystąpieniem do robót budowlanych.

1.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych:
Nazwa i adres podmiotu opracowującego:
ARCHI-STREFA Olga Dudzic, ul. Mikołaja Kopernika 11K, 58-200 Dzierżoniów
Imiona i nazwiska osób opracowujących:
mgr inż. arch. Olga Dudzic
inż. Krzysztof Bednarczyk część konstrukcyjna
inż. Marek Artymiak część sanitarna i wentylacje
inż. Dariusz Ożóg część elektryczna
- Część rysunkowa:
PROJEKT BUDOWLANY - Projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany,
PROJEKT TECHNICZNY - branża architektoniczna,
PROJEKT TECHNICZNY - branża konstrukcyjna,
PROJEKT TECHNICZNY - branża sanitarna,
PROJEKT TECHNICZNY - branża elektryczna,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) Wykonawca jest zobowiązany do protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego przygotowania i zabezpieczenia, a także należytego oznakowania oraz utrzymania w tym dróg dojazdowych do terenu budowy.
2) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.
3) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt, celem realizacji przedmiotu umowy, zapewni dostęp do mediów (w tym energia elektryczna i woda), a nadto własnym kosztem ponosić będzie opłaty za korzystanie z mediów.
4) Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację robót poprzez zabezpieczenie nadzoru wykonawczego.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo robót wykonywanych przez podwykonawców.
6) Wykonawca ma obowiązek sporządzenia Planu BIOZ oraz zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy, zgodnie z Planem BIOZ. Za nienależyte wykonanie tych obowiązków Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność odszkodowawczą. Wykonawca przekaże Inwestorowi Zastępczemu Plan BIOZ.
7) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na terenie budowy klimatyzowanego kontenera do przeprowadzania cyklicznych Rad Budowy i innych spotkań ( dla min. 10 osób ) odbywających się z udziałem Zamawiającego, Inwestora Zastępczego, Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, i Wykonawcy.
8) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco i przechowywać następujące dokumenty umowy w formie zgodnej z art. 3 pkt 13, 14 i art. 46 Prawa Budowlanego:
a) dziennik budowy,
b) protokoły odbiorów robót,
c) dokumentację powykonawczą.
9) Wykonawca ma obowiązek zapewnić Zamawiającemu, Inwestorowi Zastępczemu i wszystkim osobom upoważnionym przez nich, jak też innym uczestnikom procesu budowlanego, dostęp do terenu budowy i do każdego miejsca, gdzie roboty w związku z zamówieniem będą wykonywane.
10) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Inwestorowi Zastępczemu w terminie 21 dni po podpisaniu protokołu odbioru końcowego.
11) Wykonawca z Inwestorem Zastępczym przeprowadzi w imieniu Zamawiającego wszystkie czynności związane z odbiorem budynku przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
12) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i prac objętych niniejszym zamówieniem z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od rozpoczęcia prac do przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi od ryzyk.
13) Do obowiązków Wykonawcy należy również:
a) zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót,
b) zapewnienie wykonania i kierowania robotami budowlanymi objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane,
c) sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
d) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców,
e) informowanie Inwestora Zastępczego i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach właściwego Inspektora Nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt,
f) przedłożenie Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego,
g) zorganizowanie, utrzymanie i likwidacja według własnych potrzeb zaplecza budowy, łącznie z przyłączami wody, kanalizacji, energii elektrycznej,
h) zapewnienie ogólnego dozoru terenu budowy,
i) zabezpieczenie terenu budowy,
j) przestrzeganie i zachowanie w czasie wykonywania robót warunków BHP i ppoż.,
k) realizowanie poleceń wydanych na piśmie przez Zamawiającego, Inwestora Zastępczego lub Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego,
l) zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach,
m) przekazanie dokumentacji projektowej, dokumentacji zamiennej i zmian w projekcie w ilości 1 egz. w wersji papierowej i wersję elektroniczną - rysunki w formacie dwg 2000 a teksty w formacie Word,
n) po uzgodnieniu z Zamawiającym lub Inwestorem Zastępczym jest zobowiązany poczynić niezbędne czynności, aby zabezpieczyć wykopaliska przed przywłaszczeniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem przez personel Wykonawcy lub przez osoby trzecie,
i) informowanie Zamawiającego, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz właściwy organ państwowy o znaleziskach i wykonywanie poleceń Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego w zakresie właściwego zabezpieczenia miejsca znaleziska, obchodzenia się z nimi i dalszego trybu postępowania.
14. Wszelkie koszty związane z zabezpieczeniem oraz prowadzeniem prac archeologicznych obciążają Zamawiającego.
15. Wykopaliska, w szczególności monety, przedmioty wartościowe lub zabytkowe oraz inne przedmioty o znaczeniu historycznym lub archeologicznym bądź też przedstawiające znaczną wartość, odkryte lub znalezione na terenie budowy, stanowią własność Skarbu Państwa.
16. W razie przerwania robót, stan ich zaawansowania będzie stwierdzony protokolarnie przez upoważnionych przedstawicieli obu stron umowy, a w protokole zostaną podane powody przerwania robót oraz warunki i możliwe terminy ich wznowienia.
1.6. Zamawiający informuje, że funkcję Inwestora Zastępczego pełni Dzierżoniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Dzierżoniowie ( 58 -200) przy ul. Kopernika 25A/1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15844500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16650000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15844500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRE-FABRYKAT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112475875

7.3.3) Ulica: Miłków, Brzezie Karkonoskie 2

7.3.4) Miejscowość: Karpacz

7.3.5) Kod pocztowy: 58-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót budowlanych, część robót sanitarnych, część robót elektrycznych - na etapie składania ofert nazwy firm podwykonawczych nie były znane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15844500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie jest współfinansowane przez Gminę i Bank Gospodarstwa Krajowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.