Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082076/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00088132/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134184 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa opracowania, składu, druku i dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej UMWŚ w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 342-15-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opracowania, składu, druku i dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej UMWŚ w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfce8217-ca94-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002454/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Druk biuletynu ROPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082076/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4233,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca opracowanie graficzne oraz skład, łamanie, korektę, w tym korektę językową polegającą na poprawianiu błędów bez ingerencji w zawartość merytoryczną sprawdzanego tekstu, druk oraz dostawę wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego (dwa wydania w ilości 1000 egzemplarzy każde z wydań).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować projekt graficzny, uwzględniać i wprowadzać uwagi zamawiającego do projektów graficznych każdego z wydań biuletynu oraz przedstawiać ostateczną wersję każdego wydania do akceptacji zamawiającemu.
4. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksem i/lub elektronicznego (e-mail) tego faktu przez zamawiającego.
5. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń dostarczonego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do ich wymiany na nowe, wolne od wad, w ciągu 3 dni roboczych, od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksem i/lub elektronicznego (e-mail) tego faktu przez zamawiającego.
6. Przedmiotowe zamówienie objęte jest podstawową stawką podatku VAT w wysokości 23%. Zamówienie jest usługą, która mieści się w zakresie grupowania PKWiU 18.12.1 „Pozostałe usługi poligraficzne”.
7. Zamawiający jest wydawcą wykonanych w ramach niniejszej usługi publikacji. Dostarczone zamawiającemu biuletyny, wykonane w ramach usługi, nie służą do dalszej odsprzedaży.
8. Biuletyn nie posiada numeru ISSN i numer ten nie będzie nadawany.
9. Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskich praw majątkowych do wydawnictw powstałych przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz ich wersji elektronicznych z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
10. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4870,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4870,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R2 PRINT Adam Rytter
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7743221966
7.3.3) Ulica: Bielska 61/1
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4870,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-102021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 756 w km 51+400 do km 52+577 w m. Szydłów, odcinek o długości 1177 m
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 767 od km 9+860 do km 10+850 w m. Wełecz, odcinek o długości 990 m
- Wymiana wyposażenia tj. zeskoku do skoku wzwyż, zeskoku do skoku o tyczce, materacy do wyhamowania, bramek do piłki ręcznej oraz materacy gimnastycznych do dwóch hal sportowych w Kielcach
- Usługa polegająca na zorganizowaniu, przeprowadzeniu i obsłudze konferencji poświęconej zdrowiu psychicznemu dzieci i młodzieży pt. Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży - wyzwania i możliwości
- Sukcesywne dostawy zużywalnych materiałów medycznych kompatybilnych z aparatem do elektrokoagulacji ERBE VIO 300D dla potrzeb Bloków Operacyjnych WSzZ w Kielcach
- Remont sześciu łazienek w budynku Centrum Laserowych Technologii Metali Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa wydawnictw dla Magurskiego Parku Narodowego w ramach zadania pn. "Różne oblicza natury"
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Druk książki "Klein-Wien - Eine deutsche Sprachinsel in Osterreichisch Schlesien Bielitz und sein letzter deutscher evangelischer Pfarrer"
- Opracowanie graficzne (projekt) i wydruk materiałów informacyjno - edukacyjnych z obszaru ekonomii społecznej
- Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 egzemplarzy książki pt. "Złoto i srebro Zadaru" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
więcej: Usługi projektów graficznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.