Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00116835/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00139497/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00142283/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
- 2023/BZP 00146751/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00150256/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00201278/01 - Wynik z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa budynku przy ul. Lwowskiej 7 w Wadowicach w zakresie adaptacji części parteru na centrum nadzoru systemu monitoringu miejskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 23
1.4.2.) Miejscowość: Wadowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.7.) Numer telefonu: 48 33 8731811
1.4.8.) Numer faksu: 48 33 873 18 15
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: umwadowice@wadowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134175
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00116835
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00038531/04/P
Po zmianie:
2023/BZP 00038531/05/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- załącznik nr 4 do SWZ.
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 5 do SWZ.
Po zmianie:
Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- załącznik
nr 4 do SWZ.
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 5 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 10:00 w dniu 21.03.2023 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Projektowane Postanowienia Umowy wraz ze zmianami umowy stanowią Rozdział III SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące:
wskazania innego podwykonawcy;
rezygnacji z podwykonawców;
wskazanie innego zakresu podwykonawstwa;
wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa,
zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT – obecnie obowiązująca stawka podatku VAT wynosi 23%;
zmiany dotyczącej terminu realizacji przedmiotu zamówienia w
zmiany osób pełniących funkcje techniczne na budowie (kierownik budowy).
Projektowane Postanowienia Umowy wraz ze zmianami umowy stanowią Rozdział III SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-17 10:00
Po zmianie:
2023-03-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-17 10:30
Po zmianie:
2023-03-21 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-15
Po zmianie:
2023-04-19
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Budowa chodnika dla pieszych wraz z poprawą odwodnienia w ciągu drogi powiatowej nr 1767K Wadowice - Wieprz w m. Tomice na odcinku od km lokalnego ok. 2+049 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1764K
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Andrychowie
- Dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Wadowicach
- Modernizacja dróg dojazdowych do pól i gruntów rolnych na terenie gminy Wadowice w 2025 roku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1707K wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu na potoku Cedron oraz budową niezbędnych umocnień koryta potoku, w miejscowości Skawinki.
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego jako pierwszego wyposażenia do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja remizy OSP Rudnik
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Rutka - Tartak"
- Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach
- Budowa budynku przedszkola z oddziałami żłobkowymi w Koronowie.
- 2025 - Roboty awaryjne i remonty bieżące w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Gminnym Klubie Dziecięcym w miejscowości Masłowice 39
więcej: Kamery bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.