Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00093759/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa siedziby Urzędu Miejskiego w Golinie – poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych przez samorząd Gminy Golina dla osób ze szczególnymi potrzebami”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Golina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Golina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 241 80 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golina@golina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/golina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa siedziby Urzędu Miejskiego w Golinie – poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych przez samorząd Gminy Golina dla osób ze szczególnymi potrzebami”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a0e8c6c-ab88-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039552/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa siedziby Urzędu Miejskiego w Golinie- Dostępny Samorząd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093759
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych tj. przebudowa budynku użyteczności publicznej – Urzędu Miejskiego w Golinie, w celu zwiększenia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Zadanie realizowane w ramach projektu „Przebudowa siedziby Urzędu Miejskiego w Golinie – poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych przez samorząd Gminy Golina dla osób ze szczególnymi potrzebami”, przygotowanego w odpowiedzi na konkurs „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu operacyjnego Wiedza Edukacji Rozwój 2014-2020w polegających w szczególności na:.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
1.1. Przebudowa pochylni przy głównym wejściu do budynku;
1.2. Przebudowa parteru budynku;
1.3. Przebudowa toalety, z wydzieleniem toalety dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
1.4. Przebudowa schodów oraz balustrad/poręczy przy schodach, w komunikacji pionowej budynku.
1.5. Wykonanie tablic informacyjnych oraz oznaczeń pomieszczeń zgodnie z wytycznymi zamawiającego, a następnie ich montaż w wyznaczonych miejscach w budynku.
1.6. Remont schodów zewnętrznych prowadzących do kondygnacji podziemnej, oraz remont pomieszczenia.
1.7. Przygotowanie miejsca na parterze dostępnego dla osób ze szczególnymi potrzebami
Uwaga!!! Urząd Gminy otwarty jest od godz. 7.30-15.30. Zamawiający wymaga, aby prace były prowadzone po godzinach pracy Urzędu Gminy.
2. Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia (OPZ) załącznik nr 10 do SWZ, dokumentacja projektowa załącznik nr 7 do SWZ, przedmiar robót oraz opis tablic informacyjnych załącznik nr 1 do OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347098.90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364000.00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347098.90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anbud Firma Nudowlana A.Kuźma Andrzej Kuźma
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671105605
7.3.3) Ulica: Różana 5
7.3.4) Miejscowość: Strzałkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ANBUD" FIRMA BUDOWLANA A. KUŹMA ANDRZEJ KUŹMA
jakie przetargi wygrała firma
"ANBUD" FIRMA BUDOWLANA A. KUŹMA ANDRZEJ KUŹMA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347098.90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.