Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00024554/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 27-23-450
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 27-23-451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e91f210-d220-4c9c-a28b-fb926414de3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e91f210-d220-4c9c-a28b-fb926414de3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680806/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa paliwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024554
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2.11/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1000000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz sprzętu, będących własnością Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Łodzi.
2. Dostawa obejmuje następujące rodzaje i ilości paliw:
1) etylina PB-95 do ilości 11 000 litrów,
2) olej napędowy do ilości 125 000 litrów,
3. Dostawa paliw będzie polegać na sukcesywnym tankowaniu paliwa na stacjach Wykonawcy, a jego ilość wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
4. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru paliwa.
5. Ilość paliwa stanowiącego przedmiot zamówienia jest tylko i wyłącznie określeniem ilości, do której prawdopodobnie będzie zrealizowane zamówienie, co nie oznacza, że we wszystkich pozycjach ilości te zostaną wyczerpane, bez prawa do odszkodowania dla Wykonawcy.
6. Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1018) oraz normy PN-EN 228+A1:2017-06 i PN-EN 590+A1:2017-06. Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego. Normy te określają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
7. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2023 r., poz. 1707).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 815380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 815380 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 815380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Circle K Polska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004857520
7.3.3) Ulica: Puławska 86
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-603
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 815380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja poszycia dachowego i obróbek blacharskich - Dotyczy budynku przy ul. Rojnej 33
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- 26/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń/instalacji w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas obozu terapeutycznego, który odbędzie się w terminie 11 - 16 sierpnia 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Wykonanie robót wynikających z audytów BRD na drodze krajowej nr 91 w m. Łęczyca"
- Dostawa sprzętu medycznego kompatybilnego z napędem laryngologicznym Karl Storz
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Zakładu Doświadczalnego Oleśnica Mała 2025/2026
- "Zakup oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (Pb 95)"
- Dostawa ON dla karetek Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- Zakup paliw do samochodów
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.