eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › (DFP.271.1.2023.DB) Asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(DFP.271.1.2023.DB) Asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 012 4247802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dobochenek@su.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(DFP.271.1.2023.DB) Asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20b0e007-9e2e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522027/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077059

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DFP.271.1.2023.DB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 618446,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna dla urządzenia Barracuda Email Security Gateway 300Vx.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj.
Asysta techniczna Oracle Database Appliance.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 38650,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna oprogramowania Oracle.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 127178,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna oprogramowania Oracle (4 licencje).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 187569,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna oprogramowania Oracle (4 licencje) #2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 167798,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna oprogramowania Veeam Backup & Replication Enterprise Edition Edu (CPU).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 45447,12 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna 3 serwerów HP DL360.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 16800,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna HPE StoreOnce 5100.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 19548,45 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna sprzętu serwerowego Huawei.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 206834,18 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna sprzętu serwerowego Huawei #2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 9741,82 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna oprogramowania Vmware vSphare 6 Std + Vmware vCenter Serwer 6 Std for vSphere.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 8207,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne. Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.