Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00077059/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00089642/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00097788/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00103211/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(DFP.271.1.2023.DB) Asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 012 4247802
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dobochenek@su.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(DFP.271.1.2023.DB) Asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20b0e007-9e2e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522027/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DFP.271.1.2023.DB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 618446,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna dla urządzenia Barracuda Email Security Gateway 300Vx.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj.Asysta techniczna Oracle Database Appliance.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 38650,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna oprogramowania Oracle.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 127178,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna oprogramowania Oracle (4 licencje).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 187569,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna oprogramowania Oracle (4 licencje) #2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 167798,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna oprogramowania Veeam Backup & Replication Enterprise Edition Edu (CPU).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 45447,12 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna 3 serwerów HP DL360.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 16800,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna HPE StoreOnce 5100.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 19548,45 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna sprzętu serwerowego Huawei.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 206834,18 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna sprzętu serwerowego Huawei #2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 9741,82 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie tj. Asysta techniczna oprogramowania Vmware vSphare 6 Std + Vmware vCenter Serwer 6 Std for vSphere.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 8207,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne. Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 02.02.2023 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym. Zamawiający wskazał, że wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych w art. 3 ustawy tj. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 618 446,22 zł netto. Wartość ta została błędnie przez Zamawiającego podana z uwagi na niepoprawne zsumowanie wartości poszczególnych części zamówienia. Prawidłowa szacunkowa wartość postępowania przekracza progi unijne określone w art. 3 ustawy PZP i wynosi 843 976,56 zł netto. Postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności i tym samym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- Dostawa żywych szczurów dorosłych oraz osesków szczurzych dla potrzeb Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w drugim półroczu 2025 r
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie przenośnego spektrometru mikro fluorescencji rentgenowskiej (XRF) wraz z akcesoriami oraz oprogramowaniem, na potrzeby Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie
- Dostawa zrobotyzowanej platformy transportowej z wyposażeniem na potrzeby WIMiR
- Dostawa żywych myszy dorosłych oraz osesków mysich dla potrzeb Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w drugim półroczu 2025 r.
- "Usługa polegająca na całorocznym utrzymaniu w czystości powierzchni utwardzonych należących do Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego do wypełniania formularzy statystycznych RRW-22 i RRW-23 oraz Systemu informacji geograficznych (GIS)."
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Świadczenie usługi serwisowej oprogramowania aplikacyjnego INFOMEDICA/AMMS objętego nadzorem autorskim Asseco Poland S.A.
- Zestaw do analizy odpowiedzi magnetycznej rozciąganych elementów
- Dostarczenie, utrzymanie oraz rozwój narzędzia Chatbot AI na potrzeby Biura Uznawalności Wykształcenia NAWA
- Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń F5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.