eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawa i montaż 6 szt. komory akustycznej na potrzeby studentów Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2025-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż 6 szt. komory akustycznej na potrzeby studentów Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespól ds. Zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491861240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-ns.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ans-ns.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10bc1b3f-8bd8-446e-a20a-1ddc88d02fd3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż 6 szt. komory akustycznej na potrzeby studentów Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10bc1b3f-8bd8-446e-a20a-1ddc88d02fd3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.382-6/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 6 szt. komory akustycznej do miejsc wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej:
Minimalne parametry techniczne. Budka Akustyczna (Komora) 4-osobowa:
• zamykane drzwiami z bezpiecznego szkła 8 mm, wyposażenie w automat zapobiegający gwałtownemu zamykaniu drzwi
• drzwi szerokie ( możliwość korzystania dla osób niepełnosprawnych na wózku) dopuszcza się dwa skrzydła drzwi
• uchwyt drewniany barwiony lub metalowy
• ściany boczne wewnętrzne i zewnętrzne panele akustyczne
• ściana tylna wykonana z bezpiecznego podwójnego szkła lub płyty /sklejka
• oświetlenie LED włączane na czujnik ruchu+ pokrętło regulacji natężenia światła
• złącza 2x230V + 2xUSB (ładowarka),
• 2 x siedziska o wymiarach ok 120 szer. x 50 wys. x45 gł .powlekane tkaniną w kolorze jasnoszarym z możliwością demontowania (możliwość korzystania przez osoby niepełnosprawne na wózku)
• stolik ze sklejki ( drewnopodobny) ok 120x60 cm montowany na wysokości 74 cm
• izolacyjność akustyczna min 30- 35bB,
• wentylatory o łącznym przepływie powietrza min 900 m3/h w suficie i w podłodze uruchamiane automatycznie przez czujnik ruchu
• wymiary budki akustycznej max 155cm szerokość x 205cm długość x 225cm wysokość,
• modułowa konstrukcja umożliwiająca demontaż w razie zmiany umiejscowienia budki
• Kolorystyka: jasny szary
• Montaż – obejmuje rozładunek, wniesienie, szkolenie, montaż ,ustawienie, sprzątanie, wywiezienie śmieci.
• W budynkach:
• Wydział Nauk Ekonomicznych
al. Wolności 38
• Wydział Nauk Humanistycznych
ul. Kochanowskiego 44
• Wydział Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwa
ul. Kościuszki 2
• Wydział Nauk Społecznych i Sztuki
ul. Chruślicka 6
• Wydział Nauk Inżynieryjnych
ul. Zamenhoffa 1a
• Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu
ul. Kościuszki 2
Gwarancja 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego na wykonanie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42992200-8 - Komora dźwiękoszczelna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu złożone zostały dwie oferty. Cena oferty najkorzystniejszej przekracza znacząco kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 319 800,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 PZP.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Należy podkreślić, że możliwość zwiększenia przez zamawiającego kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny wynikającej z oferty najkorzystniejszej jest prawem, a nie obowiązkiem zamawiającego. Z uwagi na okoliczności wskazane w uzasadnieniu faktycznym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263761,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415892,52 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.