eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach projektu pn. inwestycja w kompetencje i kwalifikacje gwarancją zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach projektu pn. inwestycja w kompetencje i kwalifikacje gwarancją zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276240724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-218

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@centrum-pediatrii.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum-pediatrii.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://centrum-pediatrii.com.pl/zamowieniapubliczne/pozostale/uslugi_spoleczne/50/2022

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach projektu pn. inwestycja w kompetencje i kwalifikacje gwarancją zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f1139ff-a4f9-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050802/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wybór kadry dydaktycznejw ramach projektu POWER I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach V Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Wsparcie dla obszaru zdrowia”, Działanie 5.4 „Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087166/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: US/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu pn. „Inwestycja w kompetencje i kwalifikacje gwarancją zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży” w ramach V Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Wsparcie dla obszaru zdrowia”, Działanie 5.4 „Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Ilość godzin, która pozostała do realizacji w ramach prowadzonego postępowania: 220.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychiatryczny Roman Ciesielski Wrocławski Instytut Psychoterapii

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511657337

7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 4

7.3.4) Miejscowość: Kiełczów

7.3.5) Kod pocztowy: 55-093

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w ramach prowadzonego postępowania przetargowego dopuścił możliwość złożenia oferty na mniejszą ilość godzin niż określona w SWZ.
Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) - dalej: ustawa Pzp, Zamawiający informuje, że dokonał wyboru ofert.
Do realizacji zamówienia wybrano oferty złożoną przez:
Oferta nr 1 -
Gabinet Psychologiczny Wanda Szaszkiewicz
ul. Majora 32/1, 31-422 Kraków
NIP: 9451424534, wartość umowy: 6.000,00 zł.
MŚP: jednoosobowa działalność gospodarcza
Ilość godzin objętych zamówieniem: 20
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30
Oferta nr 2
Gabinet Psychiatryczny Roman Ciesielski
Wrocławski Instytut Psychoterapii
ul. Kasztanowa 4, 55-093 Kiełczów
NIP: 7871443299. Wartość umowy:24.000,00 zł.
MŚP: jednoosobowa działalność gospodarcza
Ilość godzin objętych zamówieniem: 80
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30
Oferta nr 3
Zachodniopomorski Instytut Psychoterapii Ryszard Kamiński
ul. Królowej Korony Polskiej 26/1a, 70-486 Szczecin
NIP: 8511657337. Wartość umowy: 12.000,00 zł/
MŚP: jednoosobowa działalność gospodarcza
Ilość godzin objętych zamówieniem: 40
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.