eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi specjalistyczne na rzecz Startupów (2 części).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi specjalistyczne na rzecz Startupów (2 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/721117

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi specjalistyczne na rzecz Startupów (2 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7dad180-a06d-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt Platformy Startowe "Start in Podkarpackie"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93000.00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aiplanta jest narzędziem optymalizującym pracę rolnika, mając na celu maksymalizację osiąganych efektów ekonomicznych przy uprawie każdej odmiany płodów rolnych. Rozwiązanie implementuje moduł ewidencji zabiegów agrotechnicznych, pielęgnacji i ochrony roślin wsparty przez algorytmy sztucznej inteligencji, które pozwalają na dobór odpowiednich technik postępowania.
Usługa polegająca na zaprojektowaniu i wdrożeniu MVP dla projektu aiplanta.com — innowacyjnego produktu dedykowanego dla branży rolniczej. W ramach usługi Wykonawca w końcowym efekcie powinien dostarczyć następujące elementy:
● Landing Page
● Moduł Autoryzacji
● Pulpit zarejestrowanego użytkownika
● Moduł ewidencji
● Moduł monitorowania zabiegów agrotechnicznych
● Moduł monitorowania oprysków
● Moduł “Młody rolnik”
Usługa polega na zaprojektowaniu i wdrożeniu kompletnego MVP służącego do walidacji rynkowej produktu. Wykonawca w ramach zamówienia powinien dostarczyć w efekcie końcowym:
● Warstwę BACKEND w technologiach: ASP .NET CORE, PostgreSQL.
● Warstwę FRONTEND w technologii React.
● PWA.
● Środowisko serwerowe w technologiach: LINUX, NGINX.
● Logo (sygnet + typografia) wraz z 10 wariantami. Logo powinno być nowoczesne i nawiązywać do branży rolniczej.
Z uwagi na to, iż MVP będzie wykorzystywane w dalszym rozwoju startupu, konieczne jest zachowanie wysokich standardów Architektury Oprogramowania. Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę, aby zaprojektowana technologia była zgodna z najnowszymi standardami wytwarzania oprogramowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi Załącznik nr 1.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

4.5.5.) Wartość części: 46000.00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DealFluence to kompleksowa platforma internetowa usprawniająca każdy etap procesów zlecania, tworzenia oraz dostarczania treści sponsorowanych w mediach społecznościowych z wykorzystaniem twórców internetowych. Nasza platforma dzięki inspiracji aktualnym modelem agencji marketingowych specjalizujących się w prowadzeniu kampanii na mediach społecznościowych umożliwia przekazanie jak największej suwerenności osobom odpowiedzialnym za lokowanie produktu w materiałach publikowanych w internecie.
Usługa polegająca na opracowaniu i wprowadzeniu w pełni sprawnego MVP dla projektu dealfluence.com – nowatorskie rozwiązanie przeznaczone dla branży marketingu z wykorzystaniem influencerów. W ramach świadczonej usługi Wykonawca powinien dostarczyć jako wynik następujące elementy:
● Moduł wspólny
● Moduł firmowy
● Moduł twórców internetowych (influencerów)
● Stronę główną projektu
Usługa polega na opracowaniu i wprowadzeniu w pełni funkcjonalnego MVP, które będzie służyć do weryfikacji produktu na rynku. W ramach zlecenia Wykonawca powinien jako rezultat dostarczyć:
● Warstwę back-end korzystając z ekosystemu ASP.NET Core oraz PostgreSQL
● Warstwę front-end w ekosystemie technologi React, z wykorzystaniem języka programowania TypeScript.
● Środowisko serwerowe w technologiach: LINUX, NGINX.
● Logo (sygnet + typografia) wraz z 10 wariantami. Logo powinno nawiązywać do branży mediów społecznościowych.
Ponieważ MVP będzie używane do dalszego rozwoju start-upu, wymagane jest, aby zachować wysokie standardy architektury oprogramowania. Wykonawca powinien szczególnie zadbać o to, aby zaprojektowana technologia była zgodna z najnowszymi standardami tworzenia oprogramowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

4.5.5.) Wartość części: 47000.00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787200.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mobitouch sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170361521

7.3.3) Ulica: Litewska 10/9

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-302

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41106.60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41106.60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digimtuh sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: NIP: 7831812862

7.3.3) Ulica: Garbary 67

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-758

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41106.60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. I oraz cz. II:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.