Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw sprzętu firmy STIHL będącego w dyspozycji Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.ketrzyn@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,190225,af950d04016edc81c3bef1e568966b31.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw sprzętu firmy STIHL będącego w dyspozycji Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdf2e23e-b30a-4614-a579-e3c6e0cbef9b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030666/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa części, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy - STIHL dla RDW Kętrzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp daje możliwość Zamawiającemu udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne wyboru trybu innego niż tryb podstawowy, przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony:
W dniu 20.01.2025 r. Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji nr ZDW/RDWK/TP-2.1/2610/2/2025. Ogłoszenie nr 2025/BZP 00048724/01 z dn. 20.01.2025 r.
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 29.01.2025 r. nie wpłynęły żadne oferty.
Postępowanie w dniu 29.01.2025 r. zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania procedury zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/RDW.K/WR-2.305.2-TP-2.1.2.2025/2610/15/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20724,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Dostawa części i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw sprzętu firmy STIHL będącego w dyspozycji Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20.
2) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – stanowiącym integralną część SWZ.
3) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera formularz cenowy. Według podanego zakresu należy wypełnić formularz cenowy zgodnie z załączonym drukiem.
4) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1061 ze zm.) i ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42675100-9 - Części pił łańcuchowych
42676000-5 - Części narzędzi ręcznych
09211100-2 - Oleje silnikowe
19512000-8 - Wyroby z gumy niewulkanizowanej
24951100-6 - Smary
44512700-9 - Pilniki lub tarniki
44540000-7 - Łańcuch
50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPUR Jakub Bałdyga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422055317
7.3.3) Ulica: Nowa Wieś Kętrzyńska 37
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24128,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Swetry
- Wykonanie, dostawa, wniesienie i montaż mebli na wymiar dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie.
- Ochrona osób i mienia w przestrzeni miasta Olsztyna podczas organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie imprez artystycznych w 2025 r.
- Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP) w budynku Urzędu Skarbowego w Ostródzie
- Wykonanie przebudowy układu przełączania energetycznego zasilania rezerwowego w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie przy ul. Dworcowej 1A.
- Remont łazienek i chodnika przy budynku WMUCS w Elblągu przy pl. Jagiellończyka 5
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne dostawy fabrycznie nowych części zamiennych"
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie. NOZ.25.04.25
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych wraz ze świadczeniem całodobowej usługi zabezpieczeń i napraw oznakowania pionowego i urz. ,pełna nazwa w sekcji VI
- 2025_2026_Sukces. dost. transportem Wykon. olejów silnik., przekład., hydraulicznych, smarów i płynów eksploatacyjnych oraz kosmetyków samochodowych dla potrzeb Stacji Paliw PGK w Płońsku Sp. z o.o.
- Dostawa oleju opałowego.
- dostawa paliw dla KWP w Lublinie.
więcej: Oleje silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.